scott scale 10 2009

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
MudHungry
Mountainbiker
Location: ne grijze italiaan, ne zwarte italiaan, ne blauwe italiaan

Post by MudHungry »

El Baelos wrote: Die banden en wielen vind ik net prachtig, waarom zie je die eigenlijk zo weinig?
Omdat die nu niet echt goedkoop zijn (1750 euro voor een setje), laat staan dat je ze effe bij de fietsboer om de hoek kan oppikken.
El Baelos wrote: Wat is er trouwens zo speciaal aan het merk Dugast? Bij het veldrijden hoor je de naam ook regelmatig vallen.
Dat zijn (soms zijden) tubes, handgemaakt door een Hollander (100 euro voor ééntje)

De fiets? Way over the top...
AntiFlag
Mountainbiker

Post by AntiFlag »

TheFrog wrote:
AntiFlag wrote:vette fiets, kvind die wiele en da vork wel nice enzo..
kvind het geslaagd

@rollemol: iedereen heeft zijn eigen en persoonlijke mening over mountainbikes en die van kawa heeft hij duidelijk gemaakt en dit is te mijne. Of ik jarloers ben? nee, want ik vind de mijne mooier :lol:
Alle man nen Ridley Tiger :-D
als ik nu blij ben met wat ik heb?
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Als er toch niemand hem wil, geef dan maar aan mij...
elmago
Mountainbiker

Post by elmago »

TheFrog wrote:Superfiets!!!!

Dit zou ik graag meer zien, iemand die er wat € durft en mag tegengooien.

De negatieve reacties zijn zoiso van mensen die dit niet pikken of totaal onwetend zijn (als je de Dugasten in twijfel trekt #-o )

Het is gewoon een feit dat als je hier een fiets van boven de 5000€ showt krijg je veel negatieve reakties en als ik mijn strandfietsje (800€) presenteerde niets dan lof :wink:

Good work =D> =P~ :-D
Dugast kan je toch moeilijk banden voor allround mtb gebruik noemen hé. #-o :roll: Dugast is een hardcore wedstrijdband, en niets anders, en dus voor 99% van ons ongeschikt. :wink:

Voor de rest is Scott niet echt mijn dada, en zo'n puur wedstrijdmonster al helemaal niet, maar puur optisch vind ik het wel een mooi ding.
Tomski
Mountainbiker

Post by Tomski »

Ziet mij er een zeer snel racemonster uit. Kheb het persoonlijk meer voor Sram onderdelen maar met de Xtr groep is zeker niets mis, en zal waarschijnlijk pesoons gebonden zijn. Die wieltjes met de dugast tubes zou ik ook wel eens willen testen, ze zien er althans snel uit. De witte wcs stuurpen en het witte zadel maakt de fiets echt af.
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Ne Ferarri is ook een racemonster terwijl 95% stilstaat of gebruikt wordt om naar den bureau te rijden.

Nix dan lof voor iemand die zo ne fiets inmekaar steekt =D>

Een hobby moet gewoon veel geld kosten en in dit geval zeg ik: money well spent dude!!!
Het "hebben" van zo'n fiets is gewoon erg leuk en getuigd van passie voor het materiaal, bravo!!!

Racing Ralphs zijn ook wedstrijdbanden waarmee heel het forum gewoon in't bos gaat hacken, duss.......
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

weet je wat ik niet snap....

als iemand een fiets lelijk vindt wordt deze persoon direct 'jaloers' genoemd. :-? als die persoon die fiets lelijk vindt is dat toch gewoon zo?
niet iedereen kwijlt op dezelfde fiets hoor.

ik vind het een prachtig racemachien! =D>
kenny!
Mountainbiker

Post by kenny! »

:drunk: =P~ niiiiiiiice
Tokke
Mountainbiker

Post by Tokke »

Die carbonwielen, I love it :-) .
Wat zijn je rij-ervaring eigenlijk met deze wielen? Ze zullen wel goed lopen maar hoe zit het het met stijfheid en optrekken na de bocht?

Zeer knappe bike!
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

daelman wrote:weet je wat ik niet snap....

als iemand een fiets lelijk vindt wordt deze persoon direct 'jaloers' genoemd. :-?
Dat is vooral omdat er zoveel euro's mee gemoeid zijn. Als je zo een dure fiets lelijk vind gaat men snel denken dat je jaloers bent... vind je een -1000€ fiets lelijk zal je niemand horen.
Post Reply