De Panne beach endurance

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Hansje
Mountainbiker

Post by Hansje »

biker67 wrote:Ik stel me de volgende vraag "geld hier het jeugddecreet niet?" of valt West Vlaanderen dan op die dag buiten Vlaanderen???????? :evil: Een 11jarige aan de start, ik kijk dan nog niet naar de -16 jaar
Ik begrijp biker 67 eigenlijk wel. Vorig jaar in Blankenberge en Oostduinkerke ook enkele erg jeudige rennertjes zien starten tussen de massa. Alle respect voor die kinderen, maar soms is het al levensgevaarlijk voor volwassen renners om in zo'n grote groep van start te gaan. Ik ben dan ook voor een systeem zoals in Knokke waar de kinderen een eigen start krijgen...

Verder toch nog even vermelden dat ook ik aanwezig zal zijn in De Panne.

Greetz

Hans
biker67
Mountainbiker

Post by biker67 »

samsung wrote:aan biker67: heb jij persoonlijk een probleem met een te jonge starter. Als het misloopt is dat hun probleem toch denk ik.
Regels zijn regels daar moeten wij renners ons aan houden, is zelfs een wetgeving, daarom
The Raceface
Mountainbiker

Post by The Raceface »

@biker 67, die 11-jarige, toevallig ken ik die mensen, en hij zal samen rijden met zijn pa en zal helemaal langs achter starten. Dus hij zal zeker niet in uwen weg rijden, als dat uw probleem is.
biker67
Mountainbiker

Post by biker67 »

Dat is zeker mijn probleem niet, maar bij wedstrijden zijn er regels, is hij in bezit van een wielerboekje, heeft hij een vergunning, heeft hij opleiding gevolgd? ik weet dat er wedstrijden voor stilgelegd zijn, en de inrichters ervoor hebben moeten bloeden, ik vind iedereen op de fiets maar binnen de regels.
hoekske
Mountainbiker

Post by hoekske »

@biker67: Johan wilde hier aub niet over zagen, in den lmtb zijn er ook ooit jeugdrenners gestart zonder wielerboekje, ook toen dat al verplicht was. Dus kijk eerst naar uzelf voordat ge een ander op zijn of haar fouten begint te wijzen.
En nu terug on topic.
vinni
Mountainbiker

Post by vinni »

Er lopen veel gefrustreerde bikers rond precies. Oorlog begint op grote schaal om net dezelfde reden hoor.
Spijtig vind ik dat.
In plaats van commentaar te hebben kan je toch beter naar oplossingen zoeken?
Ikzelf heb ook vaak commentaar maar als je dan alleen maar kritiek geeft en geen oplossingen zoekt ben je toch niet echt goed bezig vind ik.
polletje
Mountainbiker

Post by polletje »

gevonden op hun site : aan de start :

Ludovic Capelle : ex -belgisch kampioen profs in 2001 / Ancien champ. de Belgique pro 2008
Bram Rood : Nederland
Andy Capelle : pro - en ex-winnaar Beach-Endurance
Nico Berckmans : meervoudig winnaar Beach-Endurance+kustcriterium mountainbike.
Wim Jansen : 5 x top 3 en winnaar Beach-Endurance in 1996 (eerste editie).
Nicolas Vermeulen :
Bjorn Rondelez : Meervoudig winnaar Beach Endurance.
Cedric Vasseur : Ritwinnaar Ronde van Frankrijk 2007 en frans toprenner.
David Boucher : pro -renner en recent winnaar van de strandrace vtt in Le Touquet.
Gorik Gardeyn : Silence-Lotto
Joyce Vanderbeken : meervoudig winnaar Beach-Endurance+ kustcriterium.
Scheirlinckx Bert : ex-winnaar Beach-Endurance - pro Landbouwkrediet Colnago
Scheirlinckx Staf :pro - Cofidis
Scale
Kerstman

Post by Scale »

polletje wrote:gevonden op hun site : aan de start :

Ludovic Capelle : ex -belgisch kampioen profs in 2001 / Ancien champ. de Belgique pro 2008
Bram Rood : Nederland
Andy Capelle : pro - en ex-winnaar Beach-Endurance
Nico Berckmans : meervoudig winnaar Beach-Endurance+kustcriterium mountainbike.
Wim Jansen : 5 x top 3 en winnaar Beach-Endurance in 1996 (eerste editie).
Nicolas Vermeulen :
Bjorn Rondelez : Meervoudig winnaar Beach Endurance.
Cedric Vasseur : Ritwinnaar Ronde van Frankrijk 2007 en frans toprenner.
David Boucher : pro -renner en recent winnaar van de strandrace vtt in Le Touquet.
Gorik Gardeyn : Silence-Lotto
Joyce Vanderbeken : meervoudig winnaar Beach-Endurance+ kustcriterium.
Scheirlinckx Bert : ex-winnaar Beach-Endurance - pro Landbouwkrediet Colnago
Scheirlinckx Staf :pro - Cofidis

't is te hopen dat deze mannen de vorm hebben......'k heb hier juist een ferm biefstuk met pasta gegeten. Ik zal er niet achter wachten zulle :lol:
redbiker
Mountainbiker

Post by redbiker »

@ De mannen van den LMTB alias Hoekse en Big Mac, doe dat goed daar in de Panne hè, zal een kaarsje laten branden! :)
robin
Mountainbiker

Post by robin »

die David boucher hebben wij 2 weken geleden in le touqeut los gereden, die heeft niet gewonnen hoor,hij is DSQ geweest in le touqeut

ik ben allesind in vorm 8)
Post Reply