11/11/08 Aspelare

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
superschoep
Mountainbiker
Location: Canyon cfsl 8.9,merida tfs900, planet-x road bike, planet-x stealth TT-bike

Post by superschoep »

vorig jaar ook gereden in een zondvloed. Erger heb ik vorig jaar niet gehad. compleet solo gereden en toch erg genoten van deze tt, zou hem morgen terug willen rijden maar ik vrees nog niet gerecupereerd te zijn van de winterduathlon in Reusel. we zullen zien wat de benen morgen zeggen, indien goed kom ik af :lol:
unitas
Mountainbiker

Post by unitas »

wind wordt een sterke rivaal
mtbfun
Mountainbiker

Post by mtbfun »

Ik ga morgen toch afkomen, heb wel al meerdere ritten in de regen gereden(onlangs nog in nederhasselt), zolang je aan t fietsen zijt vind ik da geen probleem, en nadien een goeie douche pakken en ge kunt er weer tegen.
Laat de modder maar komen, de fiets staat gereed voor morgenvroeg.
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Iemand laatste update van parkours,
Aangezien de mannen schors leggen zal het nog redelijk te doen zijn zekers.
De michelin mud toch gestoken voor de zekerheid :bounce:
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Ik moet jammer genoeg passen voor morgen.
De MC's en S-Bikers moeten dus niet op mij wachten.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

als het niet gaat gieten morgenvroeg komen ik en Koen ook weer af, deze keer met mijn mud- woon- werkbike, meteen zijne eerste doop in het veld.
Mijn bandjes zijn de oude Z max van Ritchey ( 1.95 ) vooraan en een Vredestein Fumo ( 1.75 ) achteraan.
Ik heb deze bandjes eens van onder het stof gehaald en ben es benieuwd..
Ik weet pas vanavond rond 23h om welk uur we gaan starten want Koen heeft de late shift.

MaC'Red 8)
duff
Mountainbiker

Post by duff »

wij vertrekken rond 7u45 van aan S-bikes te Idegem en zullen rond 8u30 ginder in aspelare vertrekken.

volgende gingen mee gaan normaal:

S-Biker Sven
S-Biker marre
S-Biker Poeky
S-Biker Gert
S-Biker Duff
Bart
Derailleurken
Kurtvd

en hopelijk nog een paar he
GLIDE
Mountainbiker

Post by GLIDE »

Deze namiddag parcours nog eens gecontroleerd en nog wat extra pijltjes opgehangen.
We hebben ook nog wat nodige aanpassingen gedaan met de hoop vervelende baggertoestanden te vermijden.

De wind van de afgelopen dagen heeft duidelijk zijn werk al gedaan.
Uiteraard zullen er met dit weer wel her en der wat plassen staan maar niks onoverkomelijk. We hebben geopteerd om zoveel mogelijk paden te zoeken die zelfs met dit slechte weer berijdbaar blijven.Er liggen ook enkele mooie kasseistroken in om de echte Flandrien in ons naar boven te laten komen.

Ook nog even vermelden dat de inschrijvingen open blijven tot 14.00.
GLIDE
Mountainbiker

Post by GLIDE »

Deze namiddag parcours nog eens gecontroleerd en nog wat extra pijltjes opgehangen.
We hebben ook nog wat nodige aanpassingen gedaan met de hoop vervelende baggertoestanden te vermijden.

De wind van de afgelopen dagen heeft duidelijk zijn werk al gedaan.
Uiteraard zullen er met dit weer wel her en der wat plassen staan maar niks onoverkomelijk. We hebben geopteerd om zoveel mogelijk paden te zoeken die zelfs met dit slechte weer berijdbaar blijven.Er liggen ook enkele mooie kasseistroken in om de echte Flandrien in ons naar boven te laten komen.

Ook nog even vermelden dat de inschrijvingen open blijven tot 14.00.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

dus zelfs met de regen die nu aan het vallen is kunnen we overal door rijden zonder probs ????

MaC'Red 8)
Post Reply