11/10/08 ichtegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Pompierke
Kerstman

Post by Pompierke »

Hoi,

Gisteren reeds voor de vierde keer aanwezig voor deze organisatie en vond het parcours deze keer het mooiste en meest afwisselend van alle deelnames =D> =D>
De organisatie op zich was zeer goed =D>
'k Zou zeggen doe zo voort

Grtzz
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker

Post by Gigi (Tetters Torhout) »

Zaterdag naar de MTB-buren van Ichtegem getrokken om er de namiddag
door te brengen onder een stralend zonneke.

Samen met Bien, Heisse, Tetter, Le President, Klaries, Groten Tetter en Pettatti de start genomen van de groten toer.
Die laatste drie dachten waarschijnlijk dat ze voor een club in Wervik reden en gingen er dan ook als raketten vandoor. #-o #-o

Nu 't was ter twere en het parcours voor om ne keer te vliegen, maar mijne motor sputterde al na het eerste bergske en heb me dan verder maar in mijn luie zadel geploft. [-o<

En daarbij, ke kunne ik mien madams toch nie alleene laten tjoolen é [-X :roll:
Genieten van de zunne, het landschap en het gezelschap.
Mooi ritje afgewerkt aan een gezapig tempo.

Het parcours was droog en gemakkelijk, misschien werden een paar stoken off-road vergeten, maar het werd nooit saai. Het technisch stukje was plezant en ons meiskes lieten er zich niet kennen. Met de velo bergnere... En nie gevallen... =D> =D>
De Rudy daar en tegen... #-o Ook goe gedaan joengne... =D>

De bevoorradingen waren dik in orde en de mensen van "blijf jong", vriendelijk en hulpvaardig.

Na de rit ons vliegers teruggezien, en ze hadden zowaar gewacht om den après aan te vatten. Allee, ze hadden gewacht om de 4den tournee te bestellen :drunk: :drunk:
Klaries kreeg alweer te warm... van de verhalen verzekers éé #-o

Mooie zaterdag doorgebracht.
Altijd goed om te vergeten dat de werkweek weer lang en druk zal zijn...
Post Reply