19/10/2008 - Oostrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

E605 wrote:Geef mij maar een echte tocht voor 2,00€.
Elk zijn gedacht natuurlijk. Daarvoor dient dit forum trouwens, om meningen uit te wisselen.

Wat is voor jou dan een "echte" tocht?
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Moustache wrote:
E605 wrote:Geef mij maar een echte tocht voor 2,00€.

Wat is voor jou dan een "echte" tocht?
La Transambienne 8)

Nee eff serieus, ik heb me vorig jaar enorm geamuseerd, desondanks ongeloofelijke pijn in de knie (door een te laag staand zadel #-o ) en heb niet gemerkt dat er overdreven gedraaid/gekeerd werd. Het was gewoon prachtig met voldoende technische stukjes.
Hopelijk hetzelfde weer als vorig jaar: wit landschap door de ochtendnevel bij een staalblauwe hemel =D>
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Zie, we krijgen commentaar op onze topic en gaan gewoon de dialoog aan.
We kunnen nu natuurlijk ook een 'Frawiwike' doen en alle andere topics gaan crashen, maar de forumbende is nog zo slecht niet zulle.
Ik moet zelf ook eerlijk bekennen dat er mooiere tochten zijn zoals bv La Transambienne (é uncle :drunk: ) mo in mijn lijstje 'Toffe tochten rond de kerke' dat wil zeggen dicht bij huis :wink:
vind ik dit één van de mooiere.
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

@ E605:

Ach,ook ik kan best je "mening" begrijpen,hoor.
Een forum is zowel om negatieve zaken als positieve zaken te vermelden.
Dit moet je dan ook aanvaarden.

Maar je moet eens kijken wat de mogelijkheden zijn waar jij woont en welke mogelijkheden wij hier hebben.
Wij proberen gewoon het onderste uit onze "streek"kan te halen.
Meestal gaat dit gepaard met wat draaien en keren in de bosjes hier in de streek.Geef toe rechtdoor door een off-roadstuk rijden is ook niet echt uitdagend.

Nu,als je vorig jaar geen fan was,zul je het dit jaar ook niet worden,denk ik.
We hebben onze bospassages niet (meer) uitgemolken dan vorig jaar maar er zijn er wel nog enkele bijgekomen (kortere stukjes)
Volgens de cowboy is meer dan 13 km onder zijn noemer gevallen van "technisch,op en neer,draaien en keren".
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

veeteeteetje wrote: meer dan 13 km onder zijn noemer gevallen van "technisch,op en neer,draaien en keren".
:drunk:
=P~ =P~ =P~ =P~ =P~
:bounce: :bounce: :bounce:
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

E605 wrote:Heb hem verleden jaar ook gereden. Alle respect voor die mannen die er misschien wel veel werk in steken maar dat het de mooiste tocht is van West vlaanderen????? Draaien en keren, ja. Ik vond het maar niets. Een tocht die ongelofelijk overroepen!!! is door de forumbikers. Wij komen zeker niet meer van den andere kant van West vlaanderen om ons zot te draaien. Ge kunt zo op de kermis ook rijden. Geef mij maar een echte tocht voor 2,00€.
'k Vind deze tocht eigenlijk nogal tamelijk rechtdoor. Ge kunt uw stuur voor den deze even goed vast zetten. Af en toe moet ge u dan ne keer in nen draai smijten, maar met het stuur draaien? Neen, das is zóóó 2007...
:roll: :wink:

Serieus: dit is een zeer goede tocht! Samen met de onze :roll: :wink: één van de beste uit de Mandel-Leie streek!!

@Veeteeteetje: zet maar de croissants gereed, de Brigandsbikers gaan terug voor vele vele deelnemers in Oostrozebeke!! En ga'k u dees jaar weer zien downhillen met uw grasmaaier?? :lol: 8)
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Zo,net mijne 4x4 bike gaan afhalen voor de komende 48 uur.
Jerrycannekes staan gevuld voor wanneer ik te velde zonder nafte val.
Mijn maaiplan ligt klaar en morgenvroeg treed het in werking.

Mister T : ik denk dat gij ook de Brigands in de watten ga mogen leggen :drunk: :drunk: daar we op een pisstraaltje van uw deur passeren.

Dark Dingo zal het hangen hebben van zijn collega's steenbakkers ,want een recht-voor-zijn-deur passage is onvermijdelijk.

Downhillen zal ik zeker doen,of jij mij zal zien :-? :-? ,
ge zult moeten afgaan op de lawaaihinder en de naftegeur.
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

uncle sam wrote:
Emperor of the Mud wrote:Wijtschate zaterdag of den dezen zondag? DEN DEZEN!
Ik doe ze alle 2 :wink: , kwestie van toch wat hoogtemeters te halen dat weekend :oops: :P
Ik doe der maar 1, kwestie van ook nog wat goeie punten te scoren int weekend :wink: ...

47 offroadzones??? manman, dat wordt lachen! Of vloeken, als twere zo blijft #-o
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

E605 wrote: Draaien en keren, ja. Ik vond het maar niets.
Wij vinden die rechte stukken ook maar niets, dus wij doen ons best om alle rechte stukken uit het parcours te verwijderen.
Wij gaan voor een maximum aan fun, en voor mij betekent dit zoveel mogelijk bochten, bulten en afdalingen. Het moet natuurlijk wel vlot berijdbaar blijven.
Liefhebbers van lange dreven waar je de teller tot ver boven de 30km/h kunt laten gaan komen hier absoluut niet aan hun trekken. Mannen die een wedstrijd willen rijden evenmin. Voor hen is er diezelfde dag een strandrace (35km heen, fiets draaien, 35km terug)
Voor technisch minder begaafden en zij die liever technische stukken mijden hebben wij de 30km. Rij deze 2x en je hebt een tocht van 60km.
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

veeteeteetje wrote:Volgens de cowboy is meer dan 13 km onder zijn noemer gevallen van "technisch,op en neer,draaien en keren".
idd, meer dan 13km "technische" zones, verdeeld over 14 locaties. ik zal deze later bespreken en quoteren van * tot *****.
Ter info het gekende"klein zwitserland" of kasteelbos in Ingelmunster krijgt van mij **.
Post Reply