04/10/08 Ieper

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Putter Pierre
Mountainbiker

Post by Putter Pierre »

Hi, hoe ligt het parcours erbij met al die regen want Alesandro is niet graag vuil en rij het liefst met de juiste banden
Zijn Fassa Bartolo tenueke zal hij thuis laten en kiezen voor zwart (om in den duik te trainen)
Pashley 24Mhz
Mountainbiker

Post by Pashley 24Mhz »

Ik verwacht het alleszins zwaaaar vettig gezien de regen die er hier gekomen is... Zomerbanden zou ik er toch vansmijten :lol:
Jason B
Mountainbiker

Post by Jason B »

ik ga ook passen voor morgen

rotweer , storm en dan kan ik evengoed thuisblijven en spelen met de krut

en tevoren gemerkt dat het binnenregent boven dus zal morgen ook nog op men dak mogen kruipen #-o
kinse
Mountainbiker

Post by kinse »

ik ga vanmiddag wss nog afkomen, het is hier heel mooi weer :bounce:

wel rustig na m'n halve marathon van gisteren 8)
timo
Mountainbiker

Post by timo »

juist terug van ieper moe zeggen twas en schoon tochtje en et viel nog mee van de moder na al die regen die gekomen super
salometie
Mountainbiker

Post by salometie »

ja vond het ook wel leuk tochtje en mag gezegd worden goe bevoorrading het was buffet we anders wel goed berijdbaar
ladybiker
Mountainbiker

Post by ladybiker »

ik ben vanmorgen ook geweest naar ieper.
Mooi toertje.
Wel spijtig dat een verantwoordelijke van BBR onze affiche van de toertocht in Wijtschate op 18 oktober na 5 min al in de vuilbak heeft gesmeten om zijn affiche te kunnen hangen die gereden wordt op dezelfde dag als de onze.
Dit is toch kinderachtig! Spijtig dat er zulke personen rondlopen.
Alsof er anders geen plaats genoeg is.
Pashley 24Mhz
Mountainbiker

Post by Pashley 24Mhz »

Dit was voor mij toch de teleurstelling van het jaar.
Om 14h ingeschreven (4.5euro voor 55km is al redelijk hoog naar mijn mening, maar soit, daar ga ik niet van dood) om te vertrekken voor een rit in eigen streek...
Alles begon redelijk goed, maar aan de kasseistenen aan de Palingbeek stond een pijl naar links (weg van de Palingbeek dus) dus volgden we die. Aan de eerstvolgende weg terug een geel/zwart pijltje, dus die hebben we ook nietsvermoedend gevolgd. Tegenaan Bellewaerde begonnen we te denken dat we verkeerd gereden waren, maar toen ons iemand anders voorbijreed, en we terug pijltjes zagen dachten we dat we nog steeds goed zaten dus bleven we rijden. Na 20km op de teller (en tegenaan Passendale te zitten) begonnen we ons toch serieus af te vragen wat er aan de hand was en besloot mijn maat de organisatie te bellen terwijl ik de biker voor ons ging inlichten dat we mss verkeerd zaten. Toen ik hem bijhaalde stond daar ook juist een groep te bellen naar de organisatie omdat ze ook vermoedden dat er iets niet klopte. Dan maar in groep terug naar de sporthal gereden en daar met 30km op de teller aangekomen (zonder een spatje slijk op bike of uitrusting).
Toen we de mensen aan de inschrijvingstafel inlichtten werd daar serieus grof op gereageerd [-X . Volgens hen was nog niemand verkeerd gereden en had er zeker nog niemand gebeld om hier vragen over te stellen (wat ons nogal grof meegedeeld werd [-X ). Er is toen nog iemand van de organisatie bijgehaald omdat een van de bikers die hetzelfde zoals ons tegengekomen was (en ik ook wel) graag zijn geld teruggekregen had omdat mss 5km van de tt gereden was, maar dit werd resoluut geweigerd en werden we serieus scheef bekeken (dan toch een cola gekregen, maar twas nogal een dure als je het zo bekijkt :lol: ) Zwaar ontgoocheld en gefrustreerd hebben mijn 2 maten en ik dan maar zelf nog een tochtje naar Kemmel samengesteld om toch wat hoogtekilometers te hebben... Dan toch nog vernomen dat vroeger op de dag daar nog mensen verkeerd gereden waren, en dat we zeker niet de enigen waren

Conclusie: behandeling van die 3 pipo's aan de inschrijvingstafel was serieus ondermaats, zet daar in het vervolg aub geen van die onbeleefde boeren meer!!!
ladybiker
Mountainbiker

Post by ladybiker »

Pashley 24Mhz wrote:Dit was voor mij toch de teleurstelling van het jaar.
Om 14h ingeschreven (4.5euro voor 55km is al redelijk hoog naar mijn mening, maar soit, daar ga ik niet van dood) om te vertrekken voor een rit in eigen streek...
Alles begon redelijk goed, maar aan de kasseistenen aan de Palingbeek stond een pijl naar links (weg van de Palingbeek dus) dus volgden we die. Aan de eerstvolgende weg terug een geel/zwart pijltje, dus die hebben we ook nietsvermoedend gevolgd. Tegenaan Bellewaerde begonnen we te denken dat we verkeerd gereden waren, maar toen ons iemand anders voorbijreed, en we terug pijltjes zagen dachten we dat we nog steeds goed zaten dus bleven we rijden. Na 20km op de teller (en tegenaan Passendale te zitten) begonnen we ons toch serieus af te vragen wat er aan de hand was en besloot mijn maat de organisatie te bellen terwijl ik de biker voor ons ging inlichten dat we mss verkeerd zaten. Toen ik hem bijhaalde stond daar ook juist een groep te bellen naar de organisatie omdat ze ook vermoedden dat er iets niet klopte. Dan maar in groep terug naar de sporthal gereden en daar met 30km op de teller aangekomen (zonder een spatje slijk op bike of uitrusting).
Toen we de mensen aan de inschrijvingstafel inlichtten werd daar serieus grof op gereageerd [-X . Volgens hen was nog niemand verkeerd gereden en had er zeker nog niemand gebeld om hier vragen over te stellen (wat ons nogal grof meegedeeld werd [-X ). Er is toen nog iemand van de organisatie bijgehaald omdat een van de bikers die hetzelfde zoals ons tegengekomen was (en ik ook wel) graag zijn geld teruggekregen had omdat mss 5km van de tt gereden was, maar dit werd resoluut geweigerd en werden we serieus scheef bekeken (dan toch een cola gekregen, maar twas nogal een dure als je het zo bekijkt :lol: ) Zwaar ontgoocheld en gefrustreerd hebben mijn 2 maten en ik dan maar zelf nog een tochtje naar Kemmel samengesteld om toch wat hoogtekilometers te hebben... Dan toch nog vernomen dat vroeger op de dag daar nog mensen verkeerd gereden waren, en dat we zeker niet de enigen waren

Conclusie: behandeling van die 3 pipo's aan de inschrijvingstafel was serieus ondermaats, zet daar in het vervolg aub geen van die onbeleefde boeren meer!!!
Pashley,
Op 18 oktober aanstaande is er de kemmel- rode berg trophy.
Daar kan je genieten van het mooie heuvelland met de beklimmingen van de kemmelberg en de rode berg. Jullie kunnen samen afkomen naar Wijtschate. Zeker de moeite waard!
Ik heb deze morgen de tocht in Ieper gereden en heb eigenlijk geen problemen gehad. Soms kunnen de organisatoren er niets aan doen als er pijlen gedraaid worden. Maar ze moeten wel proberen om het probleem op te lossen en vooral op een vriendelijke manier.
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

Pashley 24Mhz wrote:Dit was voor mij toch de teleurstelling van het jaar.

Je was de enige niet! Probleem was dat het pijltje naar links er bijna hetzelfde uitzag als "onze" pijltjes... We zijn daar ook eerst verkeerd gereden, om dan tot de conclusie te komen dat we eigenlijk rechtdoor moesten, en daarna rechts de kasseistrook langs de Palingbeek te nemen... Bij de 2e afdaling van de Kemmel stonden er weer zo'n pijlkes trouwens... Kheb me toch geamuseerd, eerst met Deurbieter als compagnon. Na de 1e bev alleen doorgevlamd, omdat Deur zijn kader aan tscheuren was (RIP Cube Ltd)... Ik heb wel één bedenking: deze tocht was krek, maar dan ook KREK dezelfde als vorig jaar... Soit, kheb me geamuseerd, en dat is wat telt...
Post Reply