18/10/08 WIJTSCHATE

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
gouden leeuwke
Mountainbiker

Post by gouden leeuwke »

Zou het parcour af te crossen zijn met een cyclocrossfiets? Of zou ik beter de mtb nemen
Den Tourist
Mountainbiker

Post by Den Tourist »

ladybiker wrote:
clubje wrote:Worden er enkele atypische of privé-paadjes gebruikt? Want als gewoon de BLOSO-routes worden gebruikt heeft de tocht geen meerwaarde.
Er worden priveéwegeltjes gebruikt.
Ik ben vandaag nog geweest naar een landbouwer om te mogen passeren door een aardeweg.
We hebben zelfs toelating moeten vragen in Brugge om te mogen passeren in sommige onverharde wegen.
Dus het is niet enkel bloso-routes.
Tot zaterdag!
Dit bevalt me zeer zeker! Wij komen al enkele jaren en ook dit jaar willen wij dit voor geen geld van de wereld missen want dit is een van de mooiste in het winter seizoen. :wink: Dus zaterdag komen we met 3 man voor de 55!! Hopelijks mooi weer! Tot dan! :P :lol: 8)
ladybiker
Mountainbiker

Post by ladybiker »

gouden leeuwke wrote:Zou het parcour af te crossen zijn met een cyclocrossfiets? Of zou ik beter de mtb nemen
Het is zeker mogelijk om het parcours af te rijden met een cyclocrossfiets.
Het is natuurlijk een feit dat je vlugger zal lek rijden met een crossfiets.
Maar ieder jaar zijn er een aantal die de crossfiets hanteren.
Tot zaterdag.
ladybiker
Mountainbiker

Post by ladybiker »

Den Tourist wrote:
ladybiker wrote:
clubje wrote:Worden er enkele atypische of privé-paadjes gebruikt? Want als gewoon de BLOSO-routes worden gebruikt heeft de tocht geen meerwaarde.
Er worden priveéwegeltjes gebruikt.
Ik ben vandaag nog geweest naar een landbouwer om te mogen passeren door een aardeweg.
We hebben zelfs toelating moeten vragen in Brugge om te mogen passeren in sommige onverharde wegen.
Dus het is niet enkel bloso-routes.
Tot zaterdag!
Dit bevalt me zeer zeker! Wij komen al enkele jaren en ook dit jaar willen wij dit voor geen geld van de wereld missen want dit is een van de mooiste in het winter seizoen. :wink: Dus zaterdag komen we met 3 man voor de 55!! Hopelijks mooi weer! Tot dan! :P :lol: 8)
Den tourist,
Bedankt voor de zeer positieve reactie.
Tot zaterdag. Het zal alleszins droog zijn zaterdag volgens het weerbericht.
Dus we duimen voor mooi weer.
Heb vandaag een deel gereden van het parcours en het is zeer goed berijdbaar.
kinse
Mountainbiker

Post by kinse »

ik kom ook af, na lang twijfelen. nu nog beslissen of ik met de fiets tot daar kom of in auto (vanuit geluwe)

zal hem rustig rijden, moet de dag erna nog voetballen en ik wil dan s namiddags nog naar oostrozebeke :bounce:
ladybiker
Mountainbiker

Post by ladybiker »

kinse wrote:ik kom ook af, na lang twijfelen. nu nog beslissen of ik met de fiets tot daar kom of in auto (vanuit geluwe)

zal hem rustig rijden, moet de dag erna nog voetballen en ik wil dan s namiddags nog naar oostrozebeke :bounce:
Kinse,
Tot zaterdag. Ik stel voor dat je met de fiets komt en dan de toertocht van 38km doet. Dan heb je toch de beklimmingen van de kemmel en de Rode berg.
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

Als mijn grootmoeder zaterdag begraven wordt ,dan ben ik in Komen dus das in de buurt ,dan kom ik af

De kerk in en uit en op de MTB :lol: voor de 55km

Koffieklets moeten ze maar zonder mij doen 8)
kodokadé
Mountainbiker

Post by kodokadé »

Met de kodo's uit Kemmel zullen we ook met een groepje aanwezig zijn.
Hopelijk mooi weer.
kinse
Mountainbiker

Post by kinse »

ladybiker wrote:
kinse wrote:ik kom ook af, na lang twijfelen. nu nog beslissen of ik met de fiets tot daar kom of in auto (vanuit geluwe)

Kinse,
Tot zaterdag. Ik stel voor dat je met de fiets komt en dan de toertocht van 38km doet. Dan heb je toch de beklimmingen van de kemmel en de Rode berg.
normaal doe ik de grote tocht (op t gemakske wel), ik zal nog eens overleggen met m'n compagnon wat hij denkt :wink:

ik ben nog veel te weinig gaan mtb'en in het heuvelland, nochtans ga ik er met mijn koersfiets heel veel naar toe
ladybiker
Mountainbiker

Post by ladybiker »

vannoli wrote:Als mijn grootmoeder zaterdag begraven wordt ,dan ben ik in Komen dus das in de buurt ,dan kom ik af

De kerk in en uit en op de MTB :lol: voor de 55km

Koffieklets moeten ze maar zonder mij doen 8)
Vannoli,
Allereerst innige deelneming met het verlies van je grootmoeder.
Alvast bedankt dat je wil komen naar onze tocht doorheen het mooie heuvelland.
Tot zaterdag!
Post Reply