28/09/08 Genk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
georges1955
Mountainbiker

Post by georges1955 »

js1986 wrote:Klein vraagje ben sinds een maand begonnen met mountainbiken en dacht deze tt mee te rijden. Dus ben ik vandaag eens de terril opgereden en kmoe zeggen in tegenstelling tot die van zolder is die van zolder ma platte kost.
Nu is mijn vraag kan ik hier wel iets komen doen kheb wel goe gefietst ma kwil natuurlijk de mensen ook nie ophouden en diene hoogste heuvel zit die ook int parcour want kwam daar aan en da ging zo steil omhoog dat ik mij afvraag wie daar omhoog rijdt.
Iereen rijd hier zijn eigen tempo. Er komen zelfs papa's met hun zoontje.
Er zijn natuurlijk ook de vlammers. rij gewoon uw eigen tempo en laat u door niemand opjagen.
Ik zelf ben ook al 53 jaar en de terril rij ik op tot boven wel in mijn eigen tempo.
Rij zondag gewoon mee heo meer zielen hoe meer vreugde, en t'is voor een goede doel.
:-D =D>
js1986
Mountainbiker

Post by js1986 »

ok merci voor de reacties mannen. Da goed doel heeft mij ook over de streep getrokken.
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

Vandaag met prachtig weer het parcours zo goed als uitgepijld. Alleen de mijnterril moet morgen nog afgewerkt worden.
Voor de mijnterril is practisch het volledige traject van de Grote Prijs Roel Paulussen gebruikt (ongeveer 5.8km.) Zo hoog als Roel gereden heeft zo hoog gaan wij ook!! Het verdere traject zit voor het merendeel in woud en bos (90%).
Het traject met terril is 5.8 km en begint rond de 30 ste km. Men kan ook zonder de terril doen, dan is het dus 5.8 km minder! Totaal parcours is rond de 44,5 km.
Het weer ziet er goed uit voor het weekend en we zijn er klaar voor, jullie ook??
Verschillende outfits van Bioracer zijn er te koop voor een zacht prijsje (€ 25,00) waarde € 75,00, zoals shirts lange en korte mouw en broeken met Camba opdruk. OP=OP!!
@ js1986 Zeker afkomen hé, ge gaat er zeker geen spijt van krijgen!! :wink:
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

Headshot wrote:is er fietsbewaking voorzien?
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

Headshot wrote:is er fietsbewaking voorzien?
Yep fietsbewaking is voorzien zoals op iedere fatsoenlijke toertocht. :wink:
Nu nog afkomen hé!!
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

Ik kom ook, lang geleden dat ik die terril nog gedan heb. 8)
Valley
Mountainbiker

Post by Valley »

Hey Roger
De berkenrijders zullen er ook zijn.
See you :-D
saiko
Test team

Post by saiko »

Ik ben AL terug.
Ik heb maar 30 km op mijn teller staan en ben geen terril tegengekomen???
Waarschijnlijk ergens fout gereden want de bordjes stonden nogal slecht geplaatst.
Ik was niet de enige die fout is gereden hoorde ik aan de finish.

voor de rest was het gewoon de Roel P TT in de omgekeerde richting eigenlijk.
Redelijk vlak en een snelle tocht.
Bobbie
Mountainbiker

Post by Bobbie »

Heb ook net de TT gedaan en vond het een degelijk parcours, beter als de toertocht van de GP (die hadden hun er dit jaar gemakkelijk van af gemaakt).

Hoe kun je nu het terril missen? Dat is die grootte zwarte berg! :-D
peter84
Mountainbiker

Post by peter84 »

Ook net terug. Vond het leuke tocht en de terril heeft er zolang ik er op rij nog nooit zo goed bijgereden. Beetje vreemd dat het dan ook deze keer is dat ik er de eerste keer ook serieus van afgedonderd ben :oops: Schaafwonden op mijn knie, elleboog en rug zijn dan ook mooie souveniers aan een leuke TT 8)
Post Reply