07/09/08 BERLARE

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
D2E
Mountainbiker

Post by D2E »

Was vertrokken voor de 70km met vannoli maar na een km of 20 denk ik zijn mijn remblokjes eruitgevallen :roll: tot op het ijzer versleten...
kwam dus door een kromme remschijf in combinatie met veel modder...dus ben kunnen terugkeren :)
De Vannoli was trouwens die met zijn camionnet die vastzat, heb ik achteraf gehoord :-D
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

Ja ,Gisteren de 70km gedaan ,veel vettige stroken en regen :lol: ,maar dat kan me niet schelen ,natuurlijk was het wel zwaarder daardoor

De laatste kms begonnen toch lastig te worden maar blij uitgereden en boke met paté gegeten ,dat was lekker

Dus goed parcours,bepijling en bevoorrading

En dan Godverdomme ,rij ik me toch wel vast zeker met de bestelwagen

Met mijn koude kleren #-o ,gelukkig paar mannen die efkes wouden proberen me eruit te helpen (zonder succes)helaas

Gelukkig was de organisatie uitstekend en met wat hulp van beetje iedereen en een goeie jeep eruit geraakt

BEDANKT AAN IEDEREEN DIE ME GEHOLPEN HEEFT (Vtom en TimDc onder andere )

Kom ik jullie de kommende weken tegen dan trakteer ik

Zonder tegenslag volgend jaar terug aanwezig
MC Staf
Mountainbiker

Post by MC Staf »

Magic 10 wrote::wink: alles was piekfijn in orde ,buiten het weer gerekend ,tot wanneer mijn madame haar wou douche die volledig onder de modder zat :oops: :oops: en die de 53 km in regen en wind heeft getrotseerd
ER WARE GEEN DOUCHES VOOR DE VROUWEN !!!!!!
dan maar ons wat afgekuist in onze gele camionette en onmiddelijk naar huis om geen verkoudheid op te doen
DUS naar volgend jaar toe misschien eens een plaatske maken voor de Lady's , ze was trouwens niet alleen :( :( er waren nog vrouwkes die hun wilden douchen
hooi, toen ik mij ging douchen hing er op de deur 'appart doucen?, bel..'
Ik denk dat dit voor de vrouwen was.

greetz
MC Staf
Mountainbiker

Post by MC Staf »

Magic 10 wrote::wink: alles was piekfijn in orde ,buiten het weer gerekend ,tot wanneer mijn madame haar wou douche die volledig onder de modder zat :oops: :oops: en die de 53 km in regen en wind heeft getrotseerd
ER WARE GEEN DOUCHES VOOR DE VROUWEN !!!!!!
dan maar ons wat afgekuist in onze gele camionette en onmiddelijk naar huis om geen verkoudheid op te doen
DUS naar volgend jaar toe misschien eens een plaatske maken voor de Lady's , ze was trouwens niet alleen :( :( er waren nog vrouwkes die hun wilden douchen
hooi, toen ik mij ging douchen hing er op de deur 'appart doucen?, bel..'
Ik denk dat dit voor de vrouwen was.

greetz
AndyR
Mountainbiker

Post by AndyR »

ik moest zelfs wachten om me te douche, daar er een aantal vrouwen in stonden.
:-)
MC Staf
Mountainbiker

Post by MC Staf »

De bevoorading was echt perfect, de douches.. nja
Dis was glijk mijn eerste tourtocht, meteen lekker afzien op de 50 kilometer, samen met 'de wettel' :-D enja, mijn spiksplinternieuwe fiets kraakt al. Nuja fkes een bezoekje brengen aan de fietsenmaker eh, khoop dattie het kan oplossen, mijn vering aan mijn vork zat namelijk vast, kheb er een beetje aan gepoets en nu zittie al niet meer vast maar hij kraakt nog en fungeert niet zoals normaal. Weet iemand of dit nog simpel op te lossen valt?

grtz
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

AndySasbiker wrote:ik moest zelfs wachten om me te douche, daar er een aantal vrouwen in stonden.
:-)
We hebben nog op jou staan wachten in Grembergen, maar we wisten niet zeker of je ging komen
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

_rock_n_roll wrote:De bevoorading was echt perfect, de douches.. nja
Dis was glijk mijn eerste tourtocht, meteen lekker afzien op de 50 kilometer, samen met 'de wettel' :-D enja, mijn spiksplinternieuwe fiets kraakt al. Nuja fkes een bezoekje brengen aan de fietsenmaker eh, khoop dattie het kan oplossen, mijn vering aan mijn vork zat namelijk vast, kheb er een beetje aan gepoets en nu zittie al niet meer vast maar hij kraakt nog en fungeert niet zoals normaal. Weet iemand of dit nog simpel op te lossen valt?

grtz
Eens proberen met brunox
Triple-T
Mountainbiker

Post by Triple-T »

jessiebietje wrote:Van Lokeren naar Berlare in onophoudelijke regen, 50km gereden en terug naar Lokeren, voelde mij wel een echt water-kieken.
Heb net hetzelfde gedaan en even verzopen thuisgekomen natuurlijk :drunk: :drunk: .
Vorig jaar hier nog bijna 25avg, nu veel minder....

Was van plan om de 70 te doen maar aan de eerste splitsing voor de 50 gekozen. Amai amai, 't heeft geregend van start tot finish, gelukkig was het niet koud.
In de snelle dreven op het einde was het nu eerder afzien ipv vlammen naar de finish. Toch een mooie TT met af en toe een technisch stukje en max. gebruikt gemaakt van de dijken in de buurt. Jammer genoeg zoveel last van chainsuck op middenblad dat ik van de technische stukken niet volop heb kunnen genieten, deze week mijn LX middenblad eens vervangen door een stalen Deore.

Onderweg ingehaald door iemand van de 70 die aan 't klagen was over te veel asfalt. Op 10km van de finish heb ik hem terug ingehaald, zo dood als een pier...hmmm, te veel asfalt :-k :-)
Bevoorradingen op het goeie moment en alles erop en eraan, bepijling perfect, =D> =D> proficiat mannen van de Giro (of is het de Scouts ) :lol:

Enkel afspuitstand kon wat beter, te weinig druk en maar 4 slangen is wat weinig in zo'n hondeweer, toch wel een tijdje staan wachten om met een proper ros terug te kunnen rijden naar Lokeren.

Tot volgend jaar...

De cijfers : 81.97km, 3u47min
Last edited by Triple-T on Wed 10 Sep 2008 22:36, edited 1 time in total.
dadi
Mountainbiker

Post by dadi »

dien dooie pier was ik.
ik klaag niet, ik merkte dit gewoon op.
de lussen extra van de 70 waren overwegend asfalt. en als je dan aan de kerk van kalken ongemerkt de pijlen begint te volgen van een baan toertocht en zo 10 km extra doet dan doet dat op ' t eind pijn.hongerklop. op 't laatst een beetje afgesneden en zo binnen gekomen met 78 km op de teller avg 25.4 . zoon en vrouw waren toen ook 10 minuten binnen van de 52 km. wie doet het hem na als 10 jarige en zonder te zagen. daarna wel snel de camionette in en naar huis. den trappist is voor volgend jaar.
Post Reply