kwam dus door een kromme remschijf in combinatie met veel modder...dus ben kunnen terugkeren :)
De Vannoli was trouwens die met zijn camionnet die vastzat, heb ik achteraf gehoord
hooi, toen ik mij ging douchen hing er op de deur 'appart doucen?, bel..'Magic 10 wrote:alles was piekfijn in orde ,buiten het weer gerekend ,tot wanneer mijn madame haar wou douche die volledig onder de modder zat
![]()
en die de 53 km in regen en wind heeft getrotseerd
ER WARE GEEN DOUCHES VOOR DE VROUWEN !!!!!!
dan maar ons wat afgekuist in onze gele camionette en onmiddelijk naar huis om geen verkoudheid op te doen
DUS naar volgend jaar toe misschien eens een plaatske maken voor de Lady's , ze was trouwens niet alleen![]()
er waren nog vrouwkes die hun wilden douchen
hooi, toen ik mij ging douchen hing er op de deur 'appart doucen?, bel..'Magic 10 wrote:alles was piekfijn in orde ,buiten het weer gerekend ,tot wanneer mijn madame haar wou douche die volledig onder de modder zat
![]()
en die de 53 km in regen en wind heeft getrotseerd
ER WARE GEEN DOUCHES VOOR DE VROUWEN !!!!!!
dan maar ons wat afgekuist in onze gele camionette en onmiddelijk naar huis om geen verkoudheid op te doen
DUS naar volgend jaar toe misschien eens een plaatske maken voor de Lady's , ze was trouwens niet alleen![]()
er waren nog vrouwkes die hun wilden douchen
Eens proberen met brunox_rock_n_roll wrote:De bevoorading was echt perfect, de douches.. nja
Dis was glijk mijn eerste tourtocht, meteen lekker afzien op de 50 kilometer, samen met 'de wettel'enja, mijn spiksplinternieuwe fiets kraakt al. Nuja fkes een bezoekje brengen aan de fietsenmaker eh, khoop dattie het kan oplossen, mijn vering aan mijn vork zat namelijk vast, kheb er een beetje aan gepoets en nu zittie al niet meer vast maar hij kraakt nog en fungeert niet zoals normaal. Weet iemand of dit nog simpel op te lossen valt?
grtz
Heb net hetzelfde gedaan en even verzopen thuisgekomen natuurlijkjessiebietje wrote:Van Lokeren naar Berlare in onophoudelijke regen, 50km gereden en terug naar Lokeren, voelde mij wel een echt water-kieken.