Oproep voor meer respect voor natuur en medebiker
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
-
MC Anthony
- Mountainbiker
Post by MC Anthony »
Ik teken ook voor dit zeer goede initiatief: leve moeder natuur, dank zij haar kunnen wij ons uitleven in bos en veld !
- Kr1stof
- Mountainbiker
Wel een goed initiatief, daar ni van, ma langs den andere kant vind ik het totaal overbodig. Normaal gezien zou er geen 'petitie' moeten gehouden worden om u van zoiets vandaag de dag bewust te zijn. Ik hoef dit niet te tekenen om te beloven dat ik nooit iets int bos zal wegsmijten ze. Ik heb da al geleerd van toen ik klein was, ik weet van mezelf wel dat zoiets niet hoort! Er zijn wel betere acties dan hier ff een topic te openen...
Zoals iemand anders al zei:
Zoals iemand anders al zei:
bram DR wrote:'t zou maar erg zijn als je het niet doet
!!!!
-
koereureke94
- Mountainbiker
I'm In...
Hopelijk gaan er meer en meer mensen op letten wat ze doen!
Eigenlijk vindt ik dat de organisatie 'boetes'(een geldsom van 5-25 euro) zou moeten mogen uitschrijven, als er gezien wordt dat iemand vuilnis op de grond smijt...
Voor het opzij gaan als er een andere fietser passeert, of het roepen(=lees verwittigen) als jij wil passeren, kun je niet echt een 'boete' voor uitschrijven, dat is gewoon iets wat je doet hé...
En het hulp-verlenen-aan-mede-mtb'er, mja, ik zal altijd wel vragen of alles ok is... maar met MIJN kennis van herstellingen bij mtb's zou ik de bike alleen maar verder stuk maken denk ik
Nuja, ik teken, dus ik zal me er ook aan houden.
Hopelijk gaan er meer en meer mensen op letten wat ze doen!
Eigenlijk vindt ik dat de organisatie 'boetes'(een geldsom van 5-25 euro) zou moeten mogen uitschrijven, als er gezien wordt dat iemand vuilnis op de grond smijt...
Voor het opzij gaan als er een andere fietser passeert, of het roepen(=lees verwittigen) als jij wil passeren, kun je niet echt een 'boete' voor uitschrijven, dat is gewoon iets wat je doet hé...
En het hulp-verlenen-aan-mede-mtb'er, mja, ik zal altijd wel vragen of alles ok is... maar met MIJN kennis van herstellingen bij mtb's zou ik de bike alleen maar verder stuk maken denk ik
Nuja, ik teken, dus ik zal me er ook aan houden.
- Zebedeus Zwalper aka ZZ
- Mountainbiker
Post by Zebedeus Zwalper aka ZZ »
Ik onderschrijf dit mooi initiatief . Allez waar blijft de rest ?
ZZ
ZZ