Jeroens C'Dale Scalpel
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
-
JeroenBartels
- Mountainbiker
Post by JeroenBartels »
Na de eerste testritjes ben ik nog steeds tevreden. Toch al twee keer stevig aan de tand gevoeld. Aan de fiets zal het niet liggen in den Bart Brentjes 
- Guido Beeck
- Mountainbiker
Post by Guido Beeck »
Ferm gebakje! Beetje kleur zou'm goed doen. Beetje... Ben benieuwd hoe dat rijdt!
Wanneer gaan we eens rijden?
Wanneer gaan we eens rijden?
-
JeroenBartels
- Mountainbiker
Post by JeroenBartels »
Stel maar voor?
Hij rijdt wel goed vind ik, al moet de eerste euforie er nog wat af om een genuanceerde mening te hebben vrees ik
Hij rijdt wel goed vind ik, al moet de eerste euforie er nog wat af om een genuanceerde mening te hebben vrees ik
-
JeroenBartels
- Mountainbiker
Post by JeroenBartels »
Iemand een idee of er een limiet staat op de maximum banddikte bij dit frame?
Vanaf 2.1 (NN) begin ik last te krijgen van ophoping van modder aan achterbrug & BB. Regelmatig stoppen om dit te verwijderen. Enkel het geval als het kleefmodder is. Als ik op voorhand weet dat het zo'n rit gaat worden steek ik een 1.8 achteraan, en 'k heb er minder last van!JeroenBartels wrote:Iemand een idee of er een limiet staat op de maximum banddikte bij dit frame?
Tijdens de zomer rij ik met 2.20 Continental MK's, en geen enkel probleem mee. Groter dan 2.2 heb ik nog niet geprobeerd!