Rock Racing - Bad Boyz versie Mountainbike.be tenue
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Over stijlvolle kleuren gesproken:

Deze man had ooit een titanium hartklep, is later door een gewoon stock exemplaar vervangen:

Deze man had ooit een titanium hartklep, is later door een gewoon stock exemplaar vervangen:

- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Vraag ik mij ook af?????
Het is wss zo stil hier omdat iedereen zwaar programma's op zijn pc aan het draaien voor ontwerpen?
Het is wss zo stil hier omdat iedereen zwaar programma's op zijn pc aan het draaien voor ontwerpen?
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Allé 'k ga stillekes aan een aantal dingen op 't forum beginnen gooien, kwestie van de volgende dagen te overbruggen terwijl de klanten feesten...
Sommige ideetjes gaan conceptueler zijn, andere puur vormelijk. Ik gooi alles ongezouten op het forum, en verwacht hiervoor lekker gezouten meningen en suggesties terug!
gr - stefan
Sommige ideetjes gaan conceptueler zijn, andere puur vormelijk. Ik gooi alles ongezouten op het forum, en verwacht hiervoor lekker gezouten meningen en suggesties terug!
gr - stefan
Last edited by vostefan on Tue 23 Dec 2008 17:15, edited 1 time in total.
Concept: United forces of Belgium
Iedereen die een tenueke bestelt, krijgt de kans om iets bij op de trui te zetten - oorspronkelijk dacht ik gewoon aan de avatar. Bij elke nieuwe bestelling ziet de tenue er dus weer een stukje anders uit!
Voorwaarde: vierkanten afbeelding aanleveren bij bestelling.
Uitvoering: alle afbeeldingen samen vormen een patroon waarmee de stof wordt bedrukt. Werkelijke grootte/avatar ca 4x4 cm
Variaties op kleur en grootte zijn natuurlijk mogelijk. (gebruikte avatars enkel als voorbeeld)

Iedereen die een tenueke bestelt, krijgt de kans om iets bij op de trui te zetten - oorspronkelijk dacht ik gewoon aan de avatar. Bij elke nieuwe bestelling ziet de tenue er dus weer een stukje anders uit!
Voorwaarde: vierkanten afbeelding aanleveren bij bestelling.
Uitvoering: alle afbeeldingen samen vormen een patroon waarmee de stof wordt bedrukt. Werkelijke grootte/avatar ca 4x4 cm
Variaties op kleur en grootte zijn natuurlijk mogelijk. (gebruikte avatars enkel als voorbeeld)