Gelukkig zitten niet alle toertochtrijders op een forum en waren ze met nen hele hoop naar Rillaar gekomen.
Deze tocht bestaat al jaaaren in dezelfde vorm en voor mij mag dat zo blijven. Toertochten zijn er voor de doorsneerijder en moeten voor iedereen dan ook haalbaar zijn en blijven.
Mij vandaag weer goed geamuseerd op de 46 km ( 't was ietske minder ) met toch meer dan 600 hoogtemeterkes.
Hoewel we intussen alles daar al gezien hebben ( vroeger zelfs nog veel meer ) blijft het toch een mooie streek om de zondagvoormiddag een toerke te gaan doen.
Zaten weer enkele kuitenbijters in en afdalingen waar je toch goed uit je doppen moest kijken, maar het werd steeds aangegeven wanneer het gevaarlijk was of kon zijn.
Bevoorrading zoals steeds op de brug en ook zoals steeds met een suikerwafel en drank en da's voor mij genoeg op die afstand.
Met de pijlen geen probleem gehad, dus goedgekeurd en het pintje achteraf heeft gesmaakt.
Tevreden terug naar huis gebold en volgende keer zien ze mij daar terug.
Jaro.
29/06/2008 - Rillaar
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- BramDR
- Mountainbiker
- Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
waarschijnlijk in houwaart gebeurd want daar was een stuk dat je op een kruispunt kwam en da ge dan rechts moest gaan ma eigelijk dede een rondje en dan kwamde zo aan de andere kant van da kruispunt ,fredje_76 wrote:Wij ook, al hadden we maar 42 km op de tellet bij aankomst ?berten wrote:Ook juist terug van de 46 km.![]()
Ergens iets gemist dus, voor de rest weinig slechte commentaar. Een TT met inderdaad wel meer asfalt dan anders, maar toch genoeg afwisseling. Bevoorrading OK, bepijling 99% in orde.
zo zal dat gebeurd zijn
- rikke.beton
- Mountainbiker
Post by rikke.beton »
oud-heverlee 6 juli, is niet zo ver van bij u .bram DR wrote:wanneer en waar is de volgende in de buurt ?
( ben van tielt winge )
- ikkel
- Mountainbiker
er waren er nog andere met andere commentaar dan mij. dus moet je zeker niet alleen naar mij luisteren hoor. wat de ene goed vindt vind de andere dan weer niet goed en dat zal bij alle TT's zo zijn.wieten beustel wrote:ik heb vandaag een fantastische tocht gereden.als ik naar dien ikkel zijn uitleg geluisterd had dan had ik een toffe tocht met veel afwisseling en goeie bevoorrading gemist.ik ga de volgende keer terug en die der niet waren hadden ongelijk.
Je vroeg achter mensen hun meningen en die zijn er geweest.
Als ik zelf naar een TT ga die ik niet ken ga ik ook nooit af op 1 mening maar op verschillende.
Goed dat je je geamuseerd hebt, ik heb dat ook gedaan maar wel mijn eigen tocht gereden en 60km speelplezier gehad in het hagelandse. (Rotselaar, aarschot, enz ... en niet zwart komen rijden op diene van Rillaar zenne voor er daar commentaar op komt )
- Bulls69
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Gisteren de 46km gedaan, prima toer met de nodige hoogtemeters en afwisseling erin, de bevoorrading is en blijft pover maar dit is voor mij geen breekpunt, hebben ons al bij al toch weer goed geamuseerd en aangezien ik 2 weken niet gereden had waren de beentjes toch goed leeggereden bij aankomst. Ik had de indruk dat er op een bepaald stuk (bloso-route van Nieuwrode) wat sabotage in het spel zat, over een stuk van 500m stonden er wel een 6-tal fietsers aan de kant met een lekke band.
Mij zien ze hier in ieder geval volgend jaar terug.
Op het tellertje bij aankomst noteerden we 44.8km met een gemiddelde snelheid van 18.8km en 652Hm.
Mij zien ze hier in ieder geval volgend jaar terug.
Op het tellertje bij aankomst noteerden we 44.8km met een gemiddelde snelheid van 18.8km en 652Hm.