Ik hou niet van...
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- raketwomanFIE
- Mountainbiker
Post by raketwomanFIE »
ik hou niet van véél te véél wind,dikke nekken,fransen,zware benen,regen,koffie,salami,warme cola,werken,olijven,Tom Boonen,spinnen,kuisen,vuile slips,naast de wc plassen,stink voeten,aanschuiven aan de kassa,taartjes,witte creme tussen koeken,erwten,witte bonen,radijzen,alcohol,.........,.......,......,... kan zo nog een tijdje doorgaan ...,....... peugeot 205, techno,..........
't zit u precies hoog he?raketwomanFIE wrote:ik hou niet van véél te véél wind,dikke nekken,fransen,zware benen,regen,koffie,salami,warme cola,werken,olijven,Tom Boonen,spinnen,kuisen,vuile slips,naast de wc plassen,stink voeten,aanschuiven aan de kassa,taartjes,witte creme tussen koeken,erwten,witte bonen,radijzen,alcohol,.........,.......,......,... kan zo nog een tijdje doorgaan ...,....... peugeot 205, techno,..........
- raketwomanFIE
- Mountainbiker
Post by raketwomanFIE »
moest er ne topic zijn met ik hou van.......kan er ook een 100-tal opnoemen hoor ik zit niet aan de prozac 
- devil biker
- Mountainbiker
- roy
- Mountainbiker
- Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
het gekraak die alweer uit die race face bracket komt :-p
en ja nog heel veel :
jumpers, getunde ottos die op nix trekken, aixams , suv ottos waar vrouwen hun kinderen mee naar school voeren, vlaams belangers, mensen die over dingen praaten waar ze zogezegd alles over weten maar er in feite geen zak van kennen,.......opgefokte brommers die veel te veel lawaai maken waar er an gasten op zitten die levensgevaarlijk er mee rondscheuren enz enz enz
en ja nog heel veel :
jumpers, getunde ottos die op nix trekken, aixams , suv ottos waar vrouwen hun kinderen mee naar school voeren, vlaams belangers, mensen die over dingen praaten waar ze zogezegd alles over weten maar er in feite geen zak van kennen,.......opgefokte brommers die veel te veel lawaai maken waar er an gasten op zitten die levensgevaarlijk er mee rondscheuren enz enz enz
- forza_inja
- Mountainbiker
Post by forza_inja »
...die creme-glace kar die hier elke avond voor men deur aan zen bel staat te snokken terwijl men kids al in hun bed liggen.