28/06/08 Sellewie Beneden
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Sellewie Beneden
- Mountainbiker
Post by Sellewie Beneden »
Voor den Tom Tom: Typ eens Oude heerweg 148 te Deerlijk.
Deze boerderij is er recht tegenover.
Aan de geur van de vette darmen kunnen wij, als organisatie, niets doen. Maar zeg nu zelf eens. Het heeft ook zijn charmes. En ook, om 18u00 is er het jaarlijks Boerefeest. En een Boerefeest zonder vette darmen is geen Boerefeest.
Kurt Vandecasteele - Organisatie MTB Sellewie Beneden.
Deze boerderij is er recht tegenover.
Aan de geur van de vette darmen kunnen wij, als organisatie, niets doen. Maar zeg nu zelf eens. Het heeft ook zijn charmes. En ook, om 18u00 is er het jaarlijks Boerefeest. En een Boerefeest zonder vette darmen is geen Boerefeest.
Kurt Vandecasteele - Organisatie MTB Sellewie Beneden.
Gisteravond parcours gevolgd van in S.-Denijs, via Kooigem tot de lus in Bellegem ... Alle gekende stukken zitten erin !
Argendaal-Bellegembos zelfs door het bos, maar dan naar boven ...
Nu maar hopen dat de organisatie de toestemming gevraagd heeft aan de privé-eigenaars om door dit privéstuk te rijden ...
Niet alleen voor hunzelf (nu en dan klachten van wandelaars bij stad over MTB-tochten ...), maar ook voor andere organisaties die (met toestemming) door dit bos rijden ...

Argendaal-Bellegembos zelfs door het bos, maar dan naar boven ...
Nu maar hopen dat de organisatie de toestemming gevraagd heeft aan de privé-eigenaars om door dit privéstuk te rijden ...
Niet alleen voor hunzelf (nu en dan klachten van wandelaars bij stad over MTB-tochten ...), maar ook voor andere organisaties die (met toestemming) door dit bos rijden ...
- petanker
- Mountainbiker
Ik zou ook graag al voor 8 uur vertrekken, dus zal rond 7u30 à kwart voor aanwezig zijn, maar om slijkcrosserke te volgen kom ik wel iets te kort ze.
De 80 km met daarbij nog heen en weer naar huis, da wordt alweer een kleine regiotour, hopelijk beter weer en beter berijdbaar.
Kan er al voor 8 uur gestart worden? Op kalender staat dit als vroegste startuur.
Al bijna helemaal klaar om de rood-witte pijtjes te volgen...
Toton
De 80 km met daarbij nog heen en weer naar huis, da wordt alweer een kleine regiotour, hopelijk beter weer en beter berijdbaar.
Kan er al voor 8 uur gestart worden? Op kalender staat dit als vroegste startuur.
Toton
Last edited by petanker on Wed 25 Jun 2008 22:44, edited 1 time in total.
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Niet dat het van groot belang is maar ik zal er 90% zeker ook zijn in de voormiddag.Zou dolgraag ook de 80 doen en in de namiddag (vroege avond) moet ik nog naar een trouwreceptie.uncle sam wrote:idemslijkcrosserke wrote:Zijn er nog van de forumbende die vroeg vertrekken?![]()
Tegen 7u30 à kwart voor ben ik ginder.
Nu,om het jong geweld (Uncle Sam,Slijkske,....) te volgen moet ik mij geen illusies maken.Samen starten zal wel lukken,maar na de eerste klim mag ik weer in mijn eentje verderbollen.
Om 8 uur stipt kan er gestart worden.petanker wrote:Ik zou ook graag al voor 8 uur vertrekken, dus zal rond 7u30 à kwart voor aanwezig zijn, maar om slijkcrosserke te volgen kom ik wel iets te kort ze.
De 80 km met daarbij nog heen en weer naar huis, da wordt alweer een kleine regiotour, hopelijk beter weer en beter bereidbaar.
Toton
- BBstijntje
- Mountainbiker
Post by BBstijntje »
zal het al van gaverzicht uitstaan waar de start is of nie anders kijk ik langs waar ik moet rijden.
grtz
grtz