22/06/2008 Kluisbergen - On2Wheels

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
archie bunker
Mountainbiker

Post by archie bunker »

Zoals ieder jaar zullen wij met een delegatie Tower Bikers aanwezig zijn op deze schitterende zomertocht.

@ Kluisken : het moet van onze tocht geleden zijn dat we nog iets
gehoord hebben. Toch geen 6 maanden in coma gelegen ?
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

pff, ik zal den dezen dan ook maar eens rijden zeker :roll: (dolenthoussiast :-D )
De dag ervoor ga ik wel 100km gaan losrijden in Zottegem 8-[

Ik kijk er eigenlijk wel naar uit, vorig jaar was ik op reis dus dit jaar wil ik hem echt niet missen. En gasten, ginder zijt eigenlijk wel echt een bende klootzakskes ze met under filmkes. :evil:
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

kenny wrote:En gasten, ginder zijt eigenlijk wel echt een bende klootzakskes ze met under filmkes. :evil:
Kzie je ook graag schatje :roll:
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

kenny wrote:En gasten, ginder zijt eigenlijk wel echt een bende klootzakskes ze met under filmkes. :evil:
Al wat je nu nog nodig hebt is zo'n video-bril. Dan kan je in de garage op de home-trainer overal in de wereld rijden...

Goed gerief hoor, dat madammeke hieronder zag mij op mijn bike zitten en ze was ooh zoooo enthousiast... :wink:

Image
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Moustache wrote:
Al wat je nu nog nodig hebt is zo'n video-bril. Dan kan je in de garage op de home-trainer overal in de wereld rijden...

Goed gerief hoor, dat madammeke hieronder zag mij op mijn bike zitten en ze was ooh zoooo enthousiast... :wink:

Image
Das omdat ze u zag van een terrilleke vliegen tijdens een of andere franse tt vorig jaar :wink: O:)
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

kenny wrote:Das omdat ze u zag van een terrilleke vliegen tijdens een of andere franse tt vorig jaar :wink: O:)
G'hebt verkeerd gelezen... Ik zei toen ze me OP MIJN BIKE zag zitten. Op dienen terril was ik in de lucht afgestapt !!! #-o
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

twas er dan misschien juist na :roll:
mathias1994
Mountainbiker

Post by mathias1994 »

Hopelijk mag ik deze rijden. [-o< [-o< [-o<
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

Vorig jaar waren we er ook bij en dit jaar zal da ook vantzelfde zijn.
Daar zat een serieuze downhill in vorig jaar die eindigde met een hele hoop steenbrokken en waar ik bijna op me bek lag :roll:
Er stond een bordje gevaarlijke afdaling dus wij maar een tandje bij gestoken hé :lol:
Tot dan =D>
Ebbor
Mountainbiker

Post by Ebbor »

Zondag met parcourbouwer Jodelaietie de laatste 40 km gereden van de 80 km en ik moet toegeven dat ik onder de indruk ben .Waar hij al die onbekende paadjes (sommige privé) heeft gevonden weet ik niet .
Het wordt zeker een spetterende editie !
Post Reply