Zoals ieder jaar zullen wij met een delegatie Tower Bikers aanwezig zijn op deze schitterende zomertocht.
@ Kluisken : het moet van onze tocht geleden zijn dat we nog iets
gehoord hebben. Toch geen 6 maanden in coma gelegen ?
22/06/2008 Kluisbergen - On2Wheels
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- archie bunker
- Mountainbiker
pff, ik zal den dezen dan ook maar eens rijden zeker
(dolenthoussiast
)
De dag ervoor ga ik wel 100km gaan losrijden in Zottegem
Ik kijk er eigenlijk wel naar uit, vorig jaar was ik op reis dus dit jaar wil ik hem echt niet missen. En gasten, ginder zijt eigenlijk wel echt een bende klootzakskes ze met under filmkes.
De dag ervoor ga ik wel 100km gaan losrijden in Zottegem
Ik kijk er eigenlijk wel naar uit, vorig jaar was ik op reis dus dit jaar wil ik hem echt niet missen. En gasten, ginder zijt eigenlijk wel echt een bende klootzakskes ze met under filmkes.
- Moustache
- Kerstman
Al wat je nu nog nodig hebt is zo'n video-bril. Dan kan je in de garage op de home-trainer overal in de wereld rijden...kenny wrote:En gasten, ginder zijt eigenlijk wel echt een bende klootzakskes ze met under filmkes.
Goed gerief hoor, dat madammeke hieronder zag mij op mijn bike zitten en ze was ooh zoooo enthousiast...

Das omdat ze u zag van een terrilleke vliegen tijdens een of andere franse tt vorig jaarMoustache wrote:Al wat je nu nog nodig hebt is zo'n video-bril. Dan kan je in de garage op de home-trainer overal in de wereld rijden...kenny wrote:En gasten, ginder zijt eigenlijk wel echt een bende klootzakskes ze met under filmkes.
Goed gerief hoor, dat madammeke hieronder zag mij op mijn bike zitten en ze was ooh zoooo enthousiast...![]()
-
mathias1994
- Mountainbiker