08/06/2008 - Wellen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Marcuss
Mountainbiker

Post by Marcuss »

Op de tocht en de organisatie valt inderdaad weinig aan te merken. Chapeau, zeker omdat het jullie eerste keer is! Toch 2 puntjes van (opbouwende) kritiek:

- met zulke modderige toestanden is het aangewezen om meer en krachtigere spuitstanden te voorzien

- de douches vond ik niet goed: veeeel te warm (ik kon er echt niet onder blijven staan), er kwam te weinig water uit een douchekop (ik vond thuis nog zand in mijn haar), en misschien een aftrekker voorzien, zodat we (of beter: jullie) af en toe de modder eens kunnen wegvegen uit de kleedkamers.
Aardbei
Mountainbiker

Post by Aardbei »

Marcuss wrote:de douches vond ik niet goed: ... misschien een aftrekker voorzien
Ja man :oops: :wink: :lol:
treker
Mountainbiker

Post by treker »

ben gisteren vanuit antwerpen jullie tt komen rijden was een streek waar ik nog hiet geweest was maar weet jullie nu al tezeggen dat ik zeker terug kom volgend jaar om in die prachtige streek nog eens een tt te rijden mag zelfs een 60 km wordenwant dan is het de verplaatsing zeker nog meer waard groetjes en doe zo voort
Post Reply