31/05/2008 - Torhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

Ba®rie wrote:Eluw,

Gisteren rond 8.00 willen vertrekken in Torhout, maar er zat nog niemand om in te schrijven. Uiteindelijk om 8.10 vertrokken en onmiddellijk hadden we een groep gevormd met 4 bikers (iemand in het groen met een specialized, iemand van Hooglede, en dan nog ene iemand volledig in het rood) we hielden er een stevig tempo op na. Het was een tocht waar niet veel verrassende stukken inzaten. Maar dat was ook te verwachten, want tegenwoordig zijn er zodanig veel tochten in Torhout dat het nog moeilijk is om origineel uit te hoek te komen. Aan de bevoorrading was alles aanwezig wat nodig was. Uiteindelijk zijn we in een kleine 2 uur opnieuw aangekomen in Torhout met een avs van 25,9.

Zijn er eigenlijk veel bikers geweest ??
Hai Baerie, ik was de 'rode' biker, de kleur van de Brigandsbikers! Na een korte bevoorrading ben ik er op eigen tempo vandoor gegaan (bracket maakte nogal lawaai, maar dat is nu al opgelost. Volgende week Gullegem! :bounce: En op 12 juli en 13 juli de 100 km van onze club (place to be: Ingelmunster !!!!! Toer der Brigands !!!!!!!!!!!!!!
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

In torhout slagen ze er toch ieder keer in om de stukken anders aan elkaar te breien .Het zijn wel dezelfde stukken maar daarvoor niet dezelfde tocht .
Ik weet niet of er een fietsclub met deze organisatie te maken had .k'denk van niet .Daarom [-o< [-o< aan de medewerkers .
Post Reply