City Team Challenge 2009

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

Redbullbiker wrote:
Emperor of the Mud wrote:zou dat lukken met Schwalbe Big Apple banden? of toch maar de MTB- zomerbandekes?

Ik rij (bij droog weer)met men strandbanden slicks.

beetje laat van mijnen twege, maar toch: bedankt! kzal voor alle zekerheid maar men 2 paar wielekes meedoen...
stovie
Mountainbiker

Post by stovie »

Nog steeds nergens foto's te zien, of zoek ik niet goed? Nochtans genoeg cameramannen langs het parcours ...
@tomke: ik heb met uw broer gereden ... volgende keer met uw vrouw?

C.
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

foto's staan op www.mtbike.be

Ik heb zondag ook meegedaan. Het parcours was veel beter dan vorig jaar door de korte rondjes. Maar toch nog een paar opmerkingen, die waterbak bvb... Vooral dan om er in te rijden, met die rechte kant... Maak de 'oprit' iets minder steil zodat je er met geen jump in terecht komt maar er vlotter kan door rijden. En van die drijvende mat was ik ook nie vree zot, vooral als je er met 2 naast mekaar door ging en je op het randje reed. Leuker zijn die schansen/plateau's/camion zoals vorig jaar in de CTC's of zoals hier al eens gezegd, een 2e zandbak.
Redbullbiker
Mountainbiker

Post by Redbullbiker »

freezy wrote:foto's staan op www.mtbike.be

Ik heb zondag ook meegedaan. Het parcours was veel beter dan vorig jaar door de korte rondjes. Maar toch nog een paar opmerkingen, die waterbak bvb... Vooral dan om er in te rijden, met die rechte kant... Maak de 'oprit' iets minder steil zodat je er met geen jump in terecht komt maar er vlotter kan door rijden. En van die drijvende mat was ik ook nie vree zot, vooral als je er met 2 naast mekaar door ging en je op het randje reed. Leuker zijn die schansen/plateau's/camion zoals vorig jaar in de CTC's of zoals hier al eens gezegd, een 2e zandbak.

Jooow de Bart,de tijden op cronorace al eens gezien?Da klopt langs geen kanten jullie hebben zelfde gemiddelde bijna exact zelfde ronde tijden en je staat 7plaatsen lager?????????plus dat wij moesten stoppen allé mio na exacty 1uur rijden en jullie nog 9 minuten langer gereden hebben?????????Zijn teams die sneller gemiddelde hebben en toch na jullie uitkomen hehe...plaats 12 zou de juiste uitslag moeten zijn voor je team juist voor ons ......moet eens checken op cronorace ......
ThOmAsKeN
Mountainbiker

Post by ThOmAsKeN »

ik doe ook mee met de recreanten (waregem) , maar wanneer moet ik om mijn stuur nummer komen enzo ?

grtz Thomas :wink:
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Een uurtje voor de start aan het tentje van de inschrijvingen...
kristof bruyneel
Mountainbiker

Post by kristof bruyneel »

de stuurnummers kunnen voor Waregem afgehaald worden vanaf 15u00 in Fitness Oxygen.
Die is gelegen aan de start , waar zich ook de kleedkamers en douches bevinden.
50 meter van de markt in de Stationsstraat.
MaartenW
Mountainbiker
Location: Canyon ES5,Fondriest Domino plus, Colnago Master, Schauff Track, Diamant Cross

Post by MaartenW »

Redbullbiker wrote:

Jooow de Bart,de tijden op cronorace al eens gezien?Da klopt langs geen kanten jullie hebben zelfde gemiddelde bijna exact zelfde ronde tijden en je staat 7plaatsen lager?????????plus dat wij moesten stoppen allé mio na exacty 1uur rijden en jullie nog 9 minuten langer gereden hebben?????????Zijn teams die sneller gemiddelde hebben en toch na jullie uitkomen hehe...plaats 12 zou de juiste uitslag moeten zijn voor je team juist voor ons ......moet eens checken op cronorace ......
Ik ben de ploegmaat van Freezy

Ik denk dat u wiskunde toch niet zo goed is teams 8 t/m 11 waren na 21 ronden 2 min of meer achter op ons zou dus niet weten waarom wij achter hen zouden moeten staan??? Dat ons gemiddelde wat minder is? Aangezien wij in onze laatste ronde niemand meer konden inhalen hebben wij deze afgelegd in bijna 6 minuten.

kijk maar eens goed naar de tabel
Redbullbiker
Mountainbiker

Post by Redbullbiker »

MaartenW wrote:
Redbullbiker wrote:

Ik ben de ploegmaat van Freezy

Ik denk dat u wiskunde toch niet zo goed is teams 8 t/m 11 waren na 21 ronden 2 min of meer achter op ons zou dus niet weten waarom wij achter hen zouden moeten staan??? Dat ons gemiddelde wat minder is? Aangezien wij in onze laatste ronde niemand meer konden inhalen hebben wij deze afgelegd in bijna 6 minuten.

kijk maar eens goed naar de tabel

Elloooow,
tja intresseerd me eigenlijk nie zenne ,ben daar toch maar voor de fun en den aprés.Als maar weg ben...... :-D :-D
bieste
Mountainbiker

Post by bieste »

Feit is, dat ze daar weer nergens vanaf wisten. Toen we bijna 1u ver waren vroeg ik aan een verantwoordelijke aan de wisselpost "is dat nu 1u of 1u + 2 ronden". Niemand wist van iets. Toen het uur verstreken was, wist nog altijd niemand hoe het nu eigenlijk zat. Toen hoorde ik iemand over de radio vragen "ik sta hier aan de aankomst, moet ik nu afvlaggen, of niet?". Geen antwoord. Sommigen zijn dan gestopt, anderen doorgereden.
Tja als men wil vergroten, zal men eerst moeten proberen een kleinschalig evenement in goede banen te leiden. Eens dat goed loopt, kan men de wedstrijd uitbreiden. En ja, ik weet het, kritiek geven is makkelijk.
Post Reply