24/03/08 Zillebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
sergo
Mountainbiker

Post by sergo »

MoozeMeiske wrote:
Mega Mingie wrote: En aan alle forummers (of hoe zeg je dat???): stemmen
op foto 3. Als ik win met mijn zoontje, dan trakteer ik
er één in den eerstvolgende après (met een worst).

voilà, nog een stem er bij! Ge moet maar weten te zeggen waar we moeten zijn voor onzen worst hé :wink: =P~
Mega Mingie, ik eet geen worsten maar voor nen goeie leffe krijgt ge van mij ook ne stem
Mega Mingie
Mountainbiker

Post by Mega Mingie »

Amaai, als dat zo door gaat met die stemmen, dan
bel ik Westvlees voor een oplegger worst.

Bedankt mannen (en vrouwen mogen ook altijd stemmen
op dat atletisch lichaam van me...)!
de zoate
Mountainbiker

Post by de zoate »

uncle sam wrote:Zal ook aanwezig zijn, is al van november geleden dat ik nog in die regio heb gereden.
Vorig jaar was het superweer (24° int zonneke) en alles lag kurkdroog.
De winnaar van de chrono had toen de 52km gereden in 1h28 (ruim 32avs) #-o
doe gieder moa, 'k goa kik moandoage elders goan rien, want zie tamme in de wuug rien van de zjererieders, 't zoe verzekers nog goan stuven wok, zelfs met die natte van de latste doagn, an mjer of derte ter uure, doavorn moeje goe pilln pakkn zekers

tut moandage in toeroet

de zoate
timo
Mountainbiker

Post by timo »

dinsdag et parkours af gereden en tlag vuil maar en op sommige pleken wast duwn en trekken maar zulke plekkenkom je nie veel tegen
kinse
Mountainbiker

Post by kinse »

twijfel nog of ik afkom

parcours lijkt redelijk veel op de TT van hollebeke als ik mij niet vergis

of vergis ik mij? [-o<
the grandmaster
Mountainbiker

Post by the grandmaster »

t'parcours is stukken beter dan da van Hollebeke!
En de catering zekers.
Hoewel ik hoegenaamd geen liefhebber ben van modderige toestanden, in ermbarmelijke weersomstangigheden(als debooser gelijk heeft?), kom ik toch zekers af. (ga wel de linkse kant van de oude treinroute pakken, sorry)

Vorig jaar op t terraske met ne frisse leffe, genietend van een zomerzonnetje,
Dit jaar in de sneeuw met ne hasseltse koffie? Moet kunnen...
Granville team carbon
Mountainbiker

Post by Granville team carbon »

Ik zou er ook heel graag starten als recreatieve rijder, ... maar mijn vraag is nu, is dit niet ambetant dat je dan de hele rit moet plaats maken voor de chrono rijders? Want dan is de fun er ook wel wat af, als je niet kan rijden , maar meer moet plaats maken en achter je kijken.

Wat raden jullie aan? Ik MTB ieder weekend, maar ik geef toe dat ik geen racerke ben.. Zou ik dan wel starten of zeggen jullie van,.. Hmm, mss beter niet.
timo
Mountainbiker

Post by timo »

ik zou starten echt van die chrono rijders niets aan trekken waar je kunt beetje plaats maken anders moeten ze maar wachten en parkours terkt geheel nie op hollebeke ze gaan ne andere kant uit op et laaste zitten er wel somige zelfde stukken in
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Wat je vooral niet moet doen is plaats maken maar blijven rijden op de plaats waar ge rijdt!
De plaatsen waar absuluut niet kan voorbijgestoken worden zijn meestal beperkt tot enkele honderden meters.
Denk zelf dat er hier bijna geen zijn?
Vooral niet veranderen van kant als ze roepen om uit de weg te gaan,want voor hetzelfde geld passeren ze u
aan de rechtse kant en niet in paniek slaan als ze roepen,doe alsof ge ze niet hoort!
Een goed wedstrijdrijder rijdt zo snel dat hij in een flits voorbij is en gedraagd zich hoffelijk!
Uitzonderingen bevestigen de regel,er zijn altijd van die kl**tzakken die denken dat ze de koning zijn en iedereen moet wijken!
The Raceface
Mountainbiker

Post by The Raceface »

Ik veronderstel dat de chronorijders genoeg technische capaciteiten hebben om een niet chronorijder zonder problemen te passeren. Dus eigenlijk niets van aantrekken. Rij gewoon zoals op een andere TT. Als er iemand voorbij wil maak je automatisch een beetje plaats.
En van de roepers en tierders niets van aantrekken.
Post Reply