Les cimes de Waimes 01/05/08

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Dummy
Mountainbiker

Post by Dummy »

Ik had hier zo graag aan meegedaan he maar door mijn val in Houffalize zal het echt niet lukken vrees ik. Vorig jaar de eerste keer en toen vastbesloten om terug te komen voor een snellere tijd. #-o
DdT
Mountainbiker

Post by DdT »

Tripje naar Italië moeten afgelasten wegens gezondheidstoestand van mijn pa. 1200 km ver, en moest er iets gebeuren....

Dus, ga ik toch voor mijn 3de deelname. Hopelijk eens een redelijk droge editie. Natter als de twee vorige jaren zal niet kunnen denk ik 8)
Hopelijk staat het orkestje dan eens daadwerkelijk te spelen boven op Ovifat ipv pinten te hijsen in de tent :lol:
Tot donderdag.

Maar eerst nog "Roc d'la sûre" op zondag :drunk:
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

DdT wrote:Hopelijk staat het orkestje dan eens daadwerkelijk te spelen boven op Ovifat ipv pinten te hijsen in de tent :lol:
=D> :wink:

't ambetante is dan nog niet dat ze niet spelen, maar dat ze verdomme al die droge plaats in de tent innemen :evil: :wink:

Maar 't blijft toch iets speciaal hebben, die top van de Ovifat oprijden :roll:

:off:
veel beterschap aan je pa
DdT
Mountainbiker

Post by DdT »

Mister T. wrote:
DdT wrote:Hopelijk staat het orkestje dan eens daadwerkelijk te spelen boven op Ovifat ipv pinten te hijsen in de tent :lol:
=D> :wink:

't ambetante is dan nog niet dat ze niet spelen, maar dat ze verdomme al die droge plaats in de tent innemen :evil: :wink:

Maar 't blijft toch iets speciaal hebben, die top van de Ovifat oprijden :roll:

:off:
veel beterschap aan je pa
Thx,

Ik ben er na twee pogingen nog niet in geslaagd om Ovifat op te geraken :oops:
Vorig jaar had ik net voordien een "gratis" gelleke ingenomen en is me slecht bevallen samen met de inspanning. Toen ik boven kwam had ik waarschijnlijk een kleur zoals een vers gewassen wit laken en stond het kotsen me nader dan fietsen :P

Dit jaar val ik liever dood dan afstappen :lol:
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

hoeveel stjgingspercentage heeft dat die beklimming op de skipiste van ovifat..? Hopelijk hebben we goed weer den 1ste Mei voor mijn 1ste marathon.. Heb er direct één van de mooiste uitgenomen hé..Hoeveel gem kun je daar rijden rond de 18 haalbaar met droog weer? =D>
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

laagvlieger wrote:hoeveel stjgingspercentage heeft dat die beklimming op de skipiste van ovifat..? Hopelijk hebben we goed weer den 1ste Mei voor mijn 1ste marathon.. Heb er direct één van de mooiste uitgenomen hé..Hoeveel gem kun je daar rijden rond de 18 haalbaar met droog weer? =D>
dat gemiddelde hangt af van uw conditionele paraatheid - het weer buiten beschouwing gelaten.
DdT
Mountainbiker

Post by DdT »

laagvlieger wrote:hoeveel stjgingspercentage heeft dat die beklimming op de skipiste van ovifat..? Hopelijk hebben we goed weer den 1ste Mei voor mijn 1ste marathon.. Heb er direct één van de mooiste uitgenomen hé..Hoeveel gem kun je daar rijden rond de 18 haalbaar met droog weer? =D>
Stijgingspercentage weet ik niet maar eerst een stuk klimmen tot je opdraait op het gras van de skipiste. Vooral het natte gras omhoogbollen deed mij de das om. :P
Deze heeft een "sentimentele" waarde omdat het enkele jaren terug ook mijn eerste chrono was. Ben geëindigd in de top 5 (van onderaan te beginnen...)
a_muz_ed
Mountainbiker

Post by a_muz_ed »

Het is misschien een stomme vraag, maar als je nu te laat bent, kan je dan ook nog starten of doe je dan gewoon niet mee voor het klassement?
flupke73
Mountainbiker

Post by flupke73 »

wat is zo 't gemiddelde van de "sportieve toerrijders" die deelnemen?
18km/u of nog minder????????

kwestie van tijdens de chrono te weten wat ik er van bak,
'k ga een polar aandoen om niet te verbranden, 't doel is: AANKOMEN
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

flupke73 wrote:wat is zo 't gemiddelde van de "sportieve toerrijders" die deelnemen?
18km/u of nog minder????????

n wat ik er van bak,
'k ga een polar aandoen om niet te verbranden, 't doel is: AANKOMEN[/i]
uitslag vorig jaar

http://www.les-cimes-de-waimes.be/result.pdf

veel hangt natuurlijk af van de staat van het parkoers
Post Reply