15/03/2008 Gavere

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mario-1
Mountainbiker

Post by mario-1 »

hallo hier een ecobo trapper zal er ook zijn start om 13 uur
=D>
fun biker
Mountainbiker

Post by fun biker »

heb vanmiddag de frank gehoord (weerbericht) en die zij dat zaterdag de beste dag zou zijn met 11° tot 15° en droog .
maar we gaan ervoor , het ziet er een mooie rit uit om te doen dus allen daargeen .
Marcus 2
Mountainbiker

Re: Gavere

Post by Marcus 2 »

betonboerke wrote:Deze week wordt veel regen voorspeld!!!! Eindelijk terug een beetje modder na deze "droge" periode. Wij zijn er zeker bij iii
Ja amai, daar moet je nu niet teveel achter roepen hé.
Heb deze maand al 26 liter opgevangen en tegen zaterdag zal daar nog eens 20 liter bijkomen. Zal voldoende zijn om;
- snorkel te gebruiken in grote plassen
- om een hogedrukreiniger op de rug te binden om de kilo's plakleem van den velo te ontdoen
- steunwieletjes te gebruiken om de spekgladde stukken
- stootkussen aan het stuur te binden om naar beneden glijdende voorliggers op te vangen
- ruitenwissertjes op de duikbril te zetten

enz...
Christ D.
Mountainbiker

Post by Christ D. »

't Zal inderdaad baggeren,ploeteren,zwemmen etc... worden.
mario-1
Mountainbiker

Post by mario-1 »

hallo normaal kom ik ool tot dan :roll:
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

christmtb wrote:'t Zal inderdaad baggeren,ploeteren,zwemmen etc... worden.
't zal misschien hier en daar zwemmen worden, maar met het parcours van vorig jaar indachtig zal dit allemaal nog wel meevallen. Ben vandaag trouwens langs gavere gepasseerd en hier en daar zag ik al pijltjes hangen. De stukken onverhard die ik zag lager er vrij goed bij.
In ieder geval zal ik bij de vroege starters (8u) zijn en dit is in dergelijke omstandigheden meestal een voordeel.
barty
Mountainbiker

Post by barty »

ik zie dat er sprake is dat sommigen rond 8u willen starten...????op de affiche echter staat vermeld dat er pas kan gestart worden om 8u30??Kan iemand een woordje uitleg verschaffen [-o< ? want 8 u zou ook mij beter uitkomen (heb nog zzzzzeeeeeeeer drukke zaterdag)
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

barty wrote:ik zie dat er sprake is dat sommigen rond 8u willen starten...????op de affiche echter staat vermeld dat er pas kan gestart worden om 8u30??Kan iemand een woordje uitleg verschaffen [-o< ? want 8 u zou ook mij beter uitkomen (heb nog zzzzzeeeeeeeer drukke zaterdag)
Eerst rijden en dan betalen :wink: #-o #-o #-o #-o
FastFreddy272
Mountainbiker
Location: Commencal VIP, RaceFace, Sram X.0, Fox 100FX, ... Scott Scale RC 2010

Post by FastFreddy272 »

cowboy peter wrote:
christmtb wrote:'t Zal inderdaad baggeren,ploeteren,zwemmen etc... worden.
't zal misschien hier en daar zwemmen worden, maar met het parcours van vorig jaar indachtig zal dit allemaal nog wel meevallen. Ben vandaag trouwens langs gavere gepasseerd en hier en daar zag ik al pijltjes hangen. De stukken onverhard die ik zag lager er vrij goed bij.
In ieder geval zal ik bij de vroege starters (8u) zijn en dit is in dergelijke omstandigheden meestal een voordeel.

In de buurt van Gavere zijn de offroad stukken inderdaad meer van het zanderige type, waardoor er daar maar heel weinig geploeter zal zijn.
En de plassen zullen meestal wel wat ontweken kunnen worden door diegene die schrik heeft om zich vuil te maken.
Wie de lange afstand doet zal echter in de buurt van Oudenaarde "zwaardere" stukken tegenkomen vrees ik.
Waar de meeste hoogtemeters te rapen vallen wachten ons in principe ook de ploeter stroken #-o
barty
Mountainbiker

Post by barty »

scubaluc wrote:
barty wrote:ik zie dat er sprake is dat sommigen rond 8u willen starten...????op de affiche echter staat vermeld dat er pas kan gestart worden om 8u30??Kan iemand een woordje uitleg verschaffen [-o< ? want 8 u zou ook mij beter uitkomen (heb nog zzzzzeeeeeeeer drukke zaterdag)
Eerst rijden en dan betalen :wink: #-o #-o #-o #-o[/qu

goe idee, zal dat ne keer voorleggen aan het feestcomité :wink:
Post Reply