beerzelberg zit er niet in (ik vermoed omdat je daar eigenlijk feitelijk niet opmag met de fiets)
vind het best wel een goede route om in de week s avonds ns te doen, ze doen u wel in cirkelkes rijden, maar soit, als we maar in beweging blijven
ik ben wel maar een toeristen-mtber (eigenlijk zelfs eerder atber), onderweg ne keer stoppen, fotokes trekken, ne keer diertjes strelen onderweg...
ik kan me voorstellen dat iemand die regelmatig bv. ardennen rijdt, aan deze route niks vindt...
Putte tussen Heist o/d Berg en Mechelen
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- Wicked_Uncle_Ernie
- Mountainbiker
Post by Wicked_Uncle_Ernie »
Jammer dat ze de wereldberoemde "col de la iksenheuvel" niet in het parcours hebben opgenomen.
Anders hadden we een vaste route waar men in Overijse jaloers op kon zijn.

Anders hadden we een vaste route waar men in Overijse jaloers op kon zijn.
- Wicked_Uncle_Ernie
- Mountainbiker
Post by Wicked_Uncle_Ernie »
Ik dacht dat ze aan het schooltje aan de Mechelbaan via het doodlopende straatje en veldweggetje gingen en zo verder richting Leuvensebaan en "den heuvel" links lieten liggen...
Zou ook kunnen dat ik me vergist heb, ik heb nogmaar een heel klein stukje van het parcours gereden.
Zou ook kunnen dat ik me vergist heb, ik heb nogmaar een heel klein stukje van het parcours gereden.
- Lieferschein
- Mountainbiker
Post by Lieferschein »
zou het mogelijk zijn om eens met iemand mee te rijden die de route al eens heeft gedaan? Kwestie van de weg niet kwijt te geraken.
Ik heb net een mail gekregen van Bloso. De officiele opening van de route is pas in Mei maar het startbord staat al aan de sporthal van putte (klein boom denk ik )
Ik heb net een mail gekregen van Bloso. De officiele opening van de route is pas in Mei maar het startbord staat al aan de sporthal van putte (klein boom denk ik )
als ge de bordjes volgt, zult ge de weg ni kwijt gerakenMaartenca wrote:zou het mogelijk zijn om eens met iemand mee te rijden die de route al eens heeft gedaan? Kwestie van de weg niet kwijt te geraken.
- Lieferschein
- Mountainbiker
Post by Lieferschein »
ik heb zelf naar bloso gemaild.
Als je de pijltjes volgt kun je niet verloren rijden zeg je?
Aan de reacties op dit topic zijn er toch een paar die dat wel kunnen. Daarom dus mijn vraag
Als je de pijltjes volgt kun je niet verloren rijden zeg je?
Aan de reacties op dit topic zijn er toch een paar die dat wel kunnen. Daarom dus mijn vraag