24.02.2008 Beernem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Mega Mingie
Mountainbiker

Post by Mega Mingie »

Steppewolf wrote:Mega Mingie je bent al terug uit de spoeddienst zie ik, na die onfortuinlijke val ?
Dat is goed nieuws.

Onwaarschijnlijk ook hoe snel je recupereert. Nog dezelfde dag in staat om aan boomstamwerpen te doen en nu al terug op de fiets.
Opa Fonkel heeft duidelijk weer het onderste uit de kan gehaald.

't Amusement morgen !

Groeten uit het land van de Tijger
Kun je wat van die tijgerklauwpoeder meebrengen?
't Schijnt dat dat goed is voor het in bedwang houden
van mijn hormonen en bevordert de sportprestaties.

Ja, de spoeddienst in Roeselare: ongelooflijk wat ze daar
kunnen met een mens.

De groeten ginder ver!
stef2
Mountainbiker

Post by stef2 »

Net terug ,een zeer mooi parcour en bijna altijd off-road =D> =D>
Dikke proficiat aan de organisatie :wink:
De 52 km gereden.
Gemidd 23.3 km .

Gr stef
DixieSydi
Mountainbiker

Post by DixieSydi »

Ook net terug, alles staat terug clean.
Prachtige rit, op alles
Voorspelling is uitgekomen, avs 25,9 voor de 52km en De Fretter was nog nie content.
Proficiat aan de jonge gasten, ze beteren iedere week, avs 21,9 voor de 39km. =D>
Op naar volgende week.
sand
Mountainbiker

Post by sand »

Schoon snelheidsparcourke, goeie bepijling, tot de volgende!

Op de terugweg reed ik over de brug over de vaart en daar was er net een ongeluk gebeurt met een mountainbiker, hij lag op de grond en bewoog niet. Gelukkig waren er al heel pak mensen gestopt en een deken over hem gelegd voor de warmte, waarschijnlijk is hij aangereden door een auto op de brug. Hopelijk gaat alles goed met hem!!!

groetjes!
berendrieske
Mountainbiker

Post by berendrieske »

[quote="sand"]Schoon snelheidsparcourke, goeie bepijling, tot de volgende!

Op de terugweg reed ik over de brug over de vaart en daar was er net een ongeluk gebeurt met een mountainbiker, hij lag op de grond en bewoog niet. Gelukkig waren er al heel pak mensen gestopt en een deken over hem gelegd voor de warmte, waarschijnlijk is hij aangereden door een auto op de brug. Hopelijk gaat alles goed met hem!!!

groetjes![/quote]

al iemand iets gehoord van de man die de man met de zeis is tegengekomen.
Mega Mingie
Mountainbiker

Post by Mega Mingie »

Zoals Dixiesydie al zei: 't was vlammen vandaag.
't Gemiddelde loog er niet om.

Prachtige organisatie. Ik denk dat deze KWB hét bewijs levert
dat niet alleen de mtb-clubs zoiets kunnen organiseren.
Ik hoop dat deze discussie alvast gesloten is.
Proficiat met parcours, bepijling, onthaal, infrastructuur,...
kortom met alles. =D>

Toch nog enkele dingen geleerd vandaag (hoewel ik 't eigenlijk al wist):
- doseren, doseren en nog eens doseren
- niet ingaan op plotse demarrages: tempo blijven houden [-X
- daag NOOIT de Fretter uit! Vragen als: "Moeilijk moment????" zijn alleen maar koren op de molen #-o
- niet te lang kop trekken en reserves houden als je 't toch doet.

Tot volgende week in....??
Last edited by Mega Mingie on Sun 24 Feb 2008 19:12, edited 1 time in total.
filie
Mountainbiker

Post by filie »

Vandaag de 39 km gedaan aan een gemiddelde van bijna 20 km/u. De organisatie was zoals reeds gezegd perfect. Vooral de bepijling was één van de beste die ik deze winter ervaren heb. Het bos op het einde was een mooie afsluiter.
de fretter
Mountainbiker

Post by de fretter »

Met de fortis-bende direct mijn motor warm gedraaid. Mijn fiets was niet in topvorm en dat was niet naar mijn goesting.
Ik heb dan na de eerste bevoorrading wat uitgerust door in het wiel te kruipen. Zelfs zo erg dat Mega Mingie vroeg of ik een zwak moment had. :evil: :evil:
Dan na de tweede bevoorrading mijn tweede bommetje gegooid en Mega Mingie zal het wel gevoeld hebben. Hopelijks voelt hij het nog en leert hij eruit. [-o< [-o<
Gelukkig hebben mijn andere drie kompanan mij wel kunnen volgen. 25.9 voor 51 km =D> =D>
Proficiat aan de organisatie voor de goede bepijling =D> =D>
Speleers
Mountainbiker

Post by Speleers »

Eerste keer dat ik in de streek reed. Ik moet zeggen, het is me zeer goed bevallen! Prachtige streek, mooie bossen en vééél off-road.

Ben voor de 52km gegaan omdat ik me eindelijk nog eens GOED voelde. Het hele parcour zeer rap kunnen doorrijden. Maar de laatste 10km was het kaarsvet bijna op. Heb de companen moeten laten rijden en verder op mijn gemakske moeten uitbollen.

Bepijling was tip-top in orde. (Bijna) nergens verkeerd gereden.
Lekkere drankjes aan de bevooradign!
De 52km waren er ook effectief 52, iets waar ik veel belang aan hecht!
KWBbiker
Mountainbiker

Post by KWBbiker »

Bedankt aan alle bikers voor de zeer talrijke opkomst (ca. 1260 deelnemers). De reacties die we krijgen zijn zeer lovend en we zijn daar ook fier op. We doen jaarlijks ons best om jullie een mooi parcours aan te bieden en een goede service daarbij. We zijn blij op een hele schare medewerkers te kunnen rekenen om dit te realiseren.
Wat de onfortuinlijke fieters betreft op de brug : ze zijn met het stuur aan elkaar blijven haperen met een kwalijke val tot gevolg. Beide bikers zijn na een paar uur uit het ziekenhuis ontslagen. Eén van hen zal wel nog voor een tijdje de gevolgen (gebarsten rib) voelen. We wensen hem een spoedig herstel !
KWB Beernem
Post Reply