Heb na grondig lezen van O2 bikers ook intresse gekregen in die lapierre bikes en vooral die X control evo2. Waar kun je die (omgeving antwerpen) ergens krijgen en heeft hier iemand al reeds ervaring mee ???
Want hij komt precies wel goed uit die test vind ik dan.
Lapierre
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Idd, O2bikers is vol lof over de Evo 2. Hij staat ook op mijn lijstje. Hieronder vind je de dealers http://www.cycles-lapierre.fr/webfiles/ ... tm#Belgiumdragonfly wrote:Heb na grondig lezen van O2 bikers ook intresse gekregen in die lapierre bikes en vooral die X control evo2. Waar kun je die (omgeving antwerpen) ergens krijgen en heeft hier iemand al reeds ervaring mee ???
Want hij komt precies wel goed uit die test vind ik dan.
Post hier je bevindingen als 'm hebt gekocht.
Iemand een idee wat de Evo 2 - 420 kost? Qua afmontage voldoet dit model aan mijn eisen. 't Zal rond de 2500 euro zitten, schat ik, maar ik had het graag wat preciezer geweten. http://www.cycles-lapierre.fr/webfiles/Produits/420.htm
- Barbeque
- Kerstman
- Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Hey iedereen,
ik ben begonnen aan een project. Ik ga een kader kopen en zo stuk per stuk bijkopen om dan zo aan mijn persoonlijke fiets te raken ( kan lang duren...). Ik twijfel wel nog van het kader (Stevens, Specialized, Lappiere).
Tja met het kader moet je ook beginnen.
Ik heb twee kaders van lapierre met het zogenaamd evo2 type.
Ik heb wel hier de prijzen liggen van de 450x controle ultimate 1550 euro
en de 440 x controle team 1250 euro.
ik ben begonnen aan een project. Ik ga een kader kopen en zo stuk per stuk bijkopen om dan zo aan mijn persoonlijke fiets te raken ( kan lang duren...). Ik twijfel wel nog van het kader (Stevens, Specialized, Lappiere).
Tja met het kader moet je ook beginnen.
Ik heb twee kaders van lapierre met het zogenaamd evo2 type.
Ik heb wel hier de prijzen liggen van de 450x controle ultimate 1550 euro
en de 440 x controle team 1250 euro.
Ik ben van plan om rond oktober 2006 een nieuw frame aan te schaffen.
Mijn voorkeur gaat uit naar een Lapierre (Scandium).
Nu doe ik er beter aan (goedkoper) om deze in Frankrijk te gaan kopen ?
Aangezien ik de 2 laatste weken van augustus in Frankrijk zit kan ik misschien beter daar eens gaan kijken achter een frame ?!?
Of is dit eerder af te raden i.v.m. garantie
?
Misschien wegen de voordelen niet op tegen de nadelen.
Grtz...
S.
Mijn voorkeur gaat uit naar een Lapierre (Scandium).
Nu doe ik er beter aan (goedkoper) om deze in Frankrijk te gaan kopen ?
Aangezien ik de 2 laatste weken van augustus in Frankrijk zit kan ik misschien beter daar eens gaan kijken achter een frame ?!?
Of is dit eerder af te raden i.v.m. garantie
Misschien wegen de voordelen niet op tegen de nadelen.
Grtz...
S.
Heb een Ierse internetshop gevonden waar de prijzen staan.
Om zomaar eens 'een gedacht' te hebben van de prijzen
.
Wat ik ook niet echt snap is dat ze wel een scandium FS hebben,
maar geen scandium HT (frame) hebben
.
Grtz...
S.
Om zomaar eens 'een gedacht' te hebben van de prijzen
Wat ik ook niet echt snap is dat ze wel een scandium FS hebben,
maar geen scandium HT (frame) hebben
Grtz...
S.