6 de mtb wedstrijd PEPINGEN te 9 maart 2008

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
n biker
Mountainbiker

Post by n biker »

sorry chico en joris ik ga naar gilly. ik ben nieuweling en het aantal deelnemers zal wel groter zijn in gilly voor de nieuwelingen (alle walen doen daar mee) moest er vant weekend enkel pepingen op het programma gestaan hebben deed ik zeker mee
Zutterken
Mountainbiker

Post by Zutterken »

't zal de eerste keer zijn dat we hier meedoen, maar volgens Kenny is het wel een plezante wedstrijd.
Ik breng normaal nog 2 vrouwtjes mee die het pad onveilig zullen maken.
See you...D

12 mei "Westdorpe 8 uren MTB-endurance"
www.singletrack.be
www.fietshandeldezutter.be
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

En al iemand gaan verkennen?

Grtz
vdc
Mountainbiker

Post by vdc »

Ik zal er zonder tegenslag ook zijn.

Tot dan.

Tom Van der Cruyssen
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

Moest er iemand een plaatsje vrij hebben voor morgen?
Ben van Aalst. [-o<
Putteke
Mountainbiker

Post by Putteke »

Ik zal er niet bij zijn morgen, één of andere trut moest zo nodig effe in mijn gat van menne auto rijden tegen 80-90km/u zonder remmen terwijl ik stil stond. Dus ik heb geen wagen om tot daar te geraken. Het enige wat ze zei was sorry ik had het echt niet gezien. #-o
Ninja
Mountainbiker

Post by Ninja »

Hallo chico en joris,ik kan er morgen helaas niet bij zijn,ik heb een koers in vollezele van waar mijn ploeg is.

Voor diegene die wat informatie willen ,ik heb vanmorgen het parcour eens gedaan. Het ligt er goed berijdbaar bij maar gezien de weersvoorspellingen zou ik toch met veel profiel vertrekken denk ik.
Gevaarlijkste punt is wel de houten brug;bij regen is die spekglad!! :-$

ik wens iedereen het beste morgen;
easyrider
Mountainbiker

prachtige organisatie

Post by easyrider »

Net terug van de wedstrijd te Pepingen en ik kon het niet laten om meteen een lovend woordje te placeren over deze STERKE ORGANISATIE. Wat deze mensen (chico, joris en de hele entourage) aanbieden met beperkte middelen qua parcours en accomodatie daar kunnen veel organisaties een voorbeeld aan nemen.

Jammer dat de weergoden deze mensen niet gunstig gezind waren, want met dit weer wordt alles natuurlijk nog moeilijker om te organiseren.

Bedankt Organisatoren jullie verdien een pluim =D>

ps: gebrekkige strandrace-oganisatoren met dure inschrijvingen shame on you :oops: Leve het Xc-seizoen. =D>
van_hoof
Mountainbiker

Re: prachtige organisatie

Post by van_hoof »

easyrider wrote:Net terug van de wedstrijd te Pepingen en ik kon het niet laten om meteen een lovend woordje te placeren over deze STERKE ORGANISATIE. Wat deze mensen (chico, joris en de hele entourage) aanbieden met beperkte middelen qua parcours en accomodatie daar kunnen veel organisaties een voorbeeld aan nemen.

Jammer dat de weergoden deze mensen niet gunstig gezind waren, want met dit weer wordt alles natuurlijk nog moeilijker om te organiseren.

Bedankt Organisatoren jullie verdien een pluim =D>

ps: gebrekkige strandrace-oganisatoren met dure inschrijvingen shame on you :oops: Leve het Xc-seizoen. =D>
amen
Stijnie
Mountainbiker

Post by Stijnie »

waar zijn er fotos te vinden? Die speakster had da in hare micro gezegd maar weet het niet meer.... :roll:
Post Reply