03/02/08 Hamme - Zogge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

Scheldetrapper was er bij en zag dat het goed was =D>
In het begin misschien iets te veel baan,maar wie daar alles had gegeven die kreeg het op het laatse verdomd moeilijk(tegenwind) #-o .
De VICARIS ging goed binnen,te goed zelfs :drunk:
Er stonden nog twee fietsen in de bewaakte zone(zij hebben ze wel in de tent gezet)en de mijne was er natuurlijk bij :roll:
Ons Gella Vandecaveye was eveneens van de partij .
Mannen van ZOG tot een dezer dagen =D>
D2E
Mountainbiker

Post by D2E »

SNELDUIVEL wrote::-D powermain ik denk dat je wel gelyk hebt
hy mag eens proberen mee te ryden met jou
[-X kan my iemand zeggen die fotos die daar genomen
zyn waar je die kan bekyken op welke site ofzo :roll:
op MTBlive.com

http://www.mtb-live.com/NL/index.php?op ... 8&catid=55
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

SNELDUIVEL wrote::-D powermain ik denk dat je wel gelyk hebt
hy mag eens proberen mee te ryden met jou
[-X kan my iemand zeggen die fotos die daar genomen
zyn waar je die kan bekyken op welke site ofzo :roll:
Snelduivel op deze site
http://www.mtb-live.com/NL/index.php?op ... Itemid=138
Huffy
Mountainbiker

Post by Huffy »

weet er iemand of de bordjes nog tot woensdag blijven hangen?
vandaag hingen ze er allesinds nog?......
Redbullbiker
Mountainbiker

Post by Redbullbiker »

raven wrote:Het was inderdaad een knappe rit, goede bevoorrading alles goed aangegeven en het moddergehalte viel dik mee zelf den dijk van Sint-Anna was goed te doen. Ook eens een pluim aan de gemeente Hamme voor het prachtige croossparcourke aan de Mirabrug knap gedaan jongens.

Dat Parcourke awel proficiat als dat van de gemeente is ,kheb 2 zonen die xc country doen,maar om te trainen moet je al ver gaan zoeken om toch wat techniek aan te leren(op de baan kan iedereen rijden).
Ik moet naar de lembeekse bossen maar daar mag je ook nie overal in rijden dus....
Er zouden meer gemeenten dit moeten aanleggen ipv gronden te verkopen voor grote huizen neer te poten.
Redbullbiker
Mountainbiker

Post by Redbullbiker »

raven wrote:Het was inderdaad een knappe rit, goede bevoorrading alles goed aangegeven en het moddergehalte viel dik mee zelf den dijk van Sint-Anna was goed te doen. Ook eens een pluim aan de gemeente Hamme voor het prachtige croossparcourke aan de Mirabrug knap gedaan jongens.

Dat Parcourke awel proficiat als dat van de gemeente is ,kheb 2 zonen die xc country doen,maar om te trainen moet je al ver gaan zoeken om toch wat techniek aan te leren(op de baan kan iedereen rijden).
Ik moet naar de lembeekse bossen maar daar mag je ook nie overal in rijden dus....
Er zouden meer gemeenten dit moeten aanleggen ipv gronden te verkopen voor grote huizen neer te poten.
Redbullbiker
Mountainbiker

Post by Redbullbiker »

powermain wrote:dien dat denkt dat ik schrik heb van modder mag eens een uurtje mee ryden in de modder met my ik denkt dat die daarna wel zal anders over denken ik heb wel jaren topsport gedaan met fiets dus weet wel waar ik over praat en niet zomaar een mtb gekocht een denkt dat die alles kan ik nodig uw uit avalanche
de fre c begrypt dat wel veel beter wat ik daarmee bedoel =D>

Tja jongens mountainbiken is nu eenmaal een sport waar het materiaal enorm afziet ,zeker bij xc,bij een vtt op vlak valt het nog mee.
Enne parcours mogen van mij zwaar bijliggen liever technisch en zwaar en weinig baan dan kurk droog.Zie maar naar wk cyclocross al die baanjanetten zaten vooraan,nu de cross gezien dit weekend waar zaten die baanjanetten,al in hun mobilhome opgegeven :-) =D> :wink:
Post Reply