En met het mooie weer int vooruitzicht zal ik voor den eerste keer dit jaar meer ontbloten dan de beentjes alleen zulle
10/02/08 WESTOUTER
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Gigi (Tetters Torhout)
- Mountainbiker
Post by Gigi (Tetters Torhout) »
Muddevil,slijkcrosserke wrote:Na de nodige km's op zaterdag onder de vorm van een eigen gemaakte marathon (2x doomkerke) zal het hier plezant worden.
En met het mooie weer int vooruitzicht zal ik voor den eerste keer dit jaar meer ontbloten dan de beentjes alleen zulle
Hoe laat start je zondag?
Kunnen misschien samen rijden?
Moet maar iets laten weten...
Groeten,
Alex
hoi picco , 't weer zal alleszins meevallen schijnt het ...een heel stuk beter dan verleden jaar . ik probeer vroeg te starten om toch nog e de tijd te vinden om achteraf een Leffeke of 2 te drinken . 8h15 ?picco wrote:De kodo's zullen ook aanwezig zijn om nu eens te genieten van het klimwerk.Tijdens onze toertocht moesten we noodgedwongen onze fiets laten staan om voor jullie alles te organiseren(wat we met veel plezier
hebben gedaan)
Voor mensen die de streek niet kennen:de foto's en films van vtt kemmel staan op onze site www.vttkemmel.be .Zo kun je even kennis maken met deze prachtige streek.
Kodo's Kemmel
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
De Mike zeg, wos da gene Hell's Angel (die heten toch allemaal Mike, behalve Joop, die heette Keesdeurbieter wrote:inderdaad!!
de snotvalling loopt op z'n einde ,dus da gaat al wa beter gaan hoop ik.
der gaan normaal nog 3 bikers afkomen waaronder den Mike .
emperor kent em wel.
9h ad inschrijvink, hallelujah!!
- Klimmerken
- Mountainbiker
Post by Klimmerken »
Kzal er ook staan zondag. Belooft een mooie rit te worden want ze geven mooi weer uit. T'zal weer vlammen worden 
- deurbieter
- Mountainbiker
Post by deurbieter »
nu daj tzegt!emperor of the mud wrote:De Mike zeg, wos da gene Hell's Angel (die heten toch allemaal Mike, behalve Joop, die heette Keesdeurbieter wrote:inderdaad!!
de snotvalling loopt op z'n einde ,dus da gaat al wa beter gaan hoop ik.
der gaan normaal nog 3 bikers afkomen waaronder den Mike .
emperor kent em wel.). We goan toch nog met een schoon treintje zin
...
9h ad inschrijvink, hallelujah!!
Mike heeft kousen met e doodshoofd up!
nen Hell's Angel up nen mountainbike!
de wereld is toch helemaal om zeep
Beste allemaal,
Het parcour ligt vast ! We hebben nog enkele wijzigingen doorgevoerd.
Vandaag stelden we vast dat op enkele wegen op de omloop (in Frankrijk)
nadars met verkeersbord C1 (verboden rijrichting) stonden opgesteld.
Daarom hebben we die kleine lus onmiddelijk geschrapt en een ander lus toegevoegd en door een put van ongeveer 1,5 m diameter in het midden van een onverhard moesten we nog eens een ommetje maken.
Daardoor zullen de afstanden van 30 en 50 KM iets afwijken !
Voor bikers die iets meer dan de korte afsand willen fietsen bestaat de mogelijkheid om eerst de 50 te volgen tot aan de 2de bevoorrading.
Daar hebt u dan tussen de 34 en 35 Km . U kan dan rechtstreeks naar Westouter terugrijden +/- 2Km.
En zondag zal het mooi weer zijn en er zal veel volk "op toer" zijn . Daarom zou ik graag één ding vragen , wees hoffelijk tov de andere weggebruikers ! Gebruik ook geen bezaaide akkers indien de te volgen weg wat modderig ligt .Dit komt alle mountainbikeorganisaties ten goede , want het wordt steeds moeilijker om iets te organiseren.
sportieve groeten
Het parcour ligt vast ! We hebben nog enkele wijzigingen doorgevoerd.
Vandaag stelden we vast dat op enkele wegen op de omloop (in Frankrijk)
nadars met verkeersbord C1 (verboden rijrichting) stonden opgesteld.
Daarom hebben we die kleine lus onmiddelijk geschrapt en een ander lus toegevoegd en door een put van ongeveer 1,5 m diameter in het midden van een onverhard moesten we nog eens een ommetje maken.
Daardoor zullen de afstanden van 30 en 50 KM iets afwijken !
Voor bikers die iets meer dan de korte afsand willen fietsen bestaat de mogelijkheid om eerst de 50 te volgen tot aan de 2de bevoorrading.
Daar hebt u dan tussen de 34 en 35 Km . U kan dan rechtstreeks naar Westouter terugrijden +/- 2Km.
En zondag zal het mooi weer zijn en er zal veel volk "op toer" zijn . Daarom zou ik graag één ding vragen , wees hoffelijk tov de andere weggebruikers ! Gebruik ook geen bezaaide akkers indien de te volgen weg wat modderig ligt .Dit komt alle mountainbikeorganisaties ten goede , want het wordt steeds moeilijker om iets te organiseren.
sportieve groeten