10/02/'08 Heverlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

Is dit een mooie tocht? Is het de moeite dat we afkomen? :roll:

Phille? ... Jokke? ... Thierry? ... Charelke? ... ...

Looooooooooooooool :-D

Domme :oops:
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Wat houden die bospassage's precies in: dreven rechttoe, rechtaan (zoals Tervuren).
Of single-tracks met enig onvoorspelbaar speel & vliegwerk.
Die bossen zijn ons onbekend, vandaar.
Thierry
Mountainbiker

Post by Thierry »

motorbiker wrote:Wat houden die bospassage's precies in: dreven rechttoe, rechtaan (zoals Tervuren).
Of single-tracks met enig onvoorspelbaar speel & vliegwerk.
Die bossen zijn ons onbekend, vandaar.
Er zitten behoorlijk wat brede dreven in, maar deze worden afgewisseld met enkele leuke paadjes en singletracks, zowel bergop als bergaf. Het overgrote deel van de paden in Heverleebos en Meerdaalwoud zijn echter relatief breed , je kan er m.a.w. makkelijk met z'n tweeën naast mekaar rijden. En 't is niet van niet anders willen, maar van niet anders mogen ...

Maaaaaaaar : wanneer je kiest voor de 55 km of de 65 km, trekken we de taalgrens over naar Pecrot, Archennes en Bossut. En daar bestaan de bospassages vooral uit smalle paadjes en singletracks, daar kom je niet zo veel brede bospaden tegen ...

Het percentage aan singletracks en smalle bospaadjes zal dus afhangen van welke afstand je kiest :wink:
Montieken
Mountainbiker

Post by Montieken »

heverlee is altid de max om te gaan bollen, heb er al een paar tt gereden in heverlee, alleen weet ik niedat het de zoenk was :) allesins ik kom ook af !
herder levi
Mountainbiker

Post by herder levi »

Ja,deze is ook één van die winterklassiekers die je gewoonweg moet doen.Ik hoop nog enkele herders te kunnen verleiden.Voor een verslagje van vorig jaar: www.herders.be/verslagen/2007/0211.html
bert bibber
Mountainbiker

Post by bert bibber »

de x-treme bikers van begijnendijk zullen er zijn :wink:
davefsr
Mountainbiker

Post by davefsr »

deze ook al 2 x gereden. vorig jaar veel pech met het weer maar toch overal goe kunnen bollen. heel schone tocht.

Blue Riders ook present!
UBO
Mountainbiker

Post by UBO »

Ik kom ook af! Wss met slechte benen, ben dan juist terug aan van Israël. Dit lijkt me een fantastisch tochtje da ik niet links kan laten liggen
D@vy
Mountainbiker

Post by D@vy »

Zal er dit jaar ook zeker weer bij zijn! :bounce:
Beste tocht vd hele winter.

Afzien, modder vreten, verzuipen, op mijne bek gaan, platrijden, remmen op, nog es platrijden, 3 keer sterven....

Heb het vorig jaar allemaal gehad, maar wil deze voor geen geld vd wereld missen!

Zoenk ze! :wink:
pierrot le fou
Mountainbiker
Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully

Post by pierrot le fou »

De bikers uit Bierbeek kennen de sreek , en komen met plezier naar de ZoeNK toertocht , genieten van Heverlee, Molendaal en Meerdaalbos , Pecrot en omstreken , hmmm , lekkere stevige kuiten bijters.
We komen met 6- tot 10 personen , we gaan endorfinen opbouwen voor de rest van de werkweek, en ze nadien te ontladen .
OH ja , goed idee uw gedragscode .
VOOR ALLE BIKERS , GA NAAR DE WEBSITE VAN DE ZOENKBIKERS EN LEES DIE GEDRAGSCODE , PAS HEM TOE , OF WE RIJDEN IN DE TOEKOMST OP ASFALT [-X [-o<
Post Reply