13/01/08 Lovenjoel Bierbeek

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

Net beslist om morgen toch ook maar af te zakken ondanks snotvallingske... :bounce:
pcrispey
Mountainbiker

Post by pcrispey »

Hallo

Ik heb net de grote toch gereden.

Mooie toch door het bos.
Zeer goed bereidbaar en goede organisatie.

Wel een kleine opmerking dat er geen bewaakte fietsparking was.
maar ik kom zeker en vast terug volgend jaar !
berten
Mountainbiker
Location: Cube reaction hybrit slt + cube reaction race+cube reaction sl

Post by berten »

Om 8 uur vertrokken voor de 45 km,was nog een beetje donker maar toch goed geamuseerd,hebben daarna zelfs de zon gezien
Parcour was ok,niet te vettig en goed afgepijld,ons fietsje al gekuist en gesmeerd,die staat al klaar voor de volgende tocht zondag in Werchter
Bij leven en welzijn zij we volgend jaar terug van de partij
Yosyb
Mountainbiker

Post by Yosyb »

ons verslag is te lezen op www.dc-construct-team.be
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Vandaag de " groten toer " in Lovenjoel gereden.
In den donkere met het fietske thuis vertrokken en zodus bij de eersten ter plaatse.
Toer zelf was ongeveer dezelfde van vorige jaren. Hier en daar een stukske uitgelaten wegens voor sommige te modderig.
Algemeen gezien bolde het overal goed, op een paar modderspatten na. Het laatste stukje van de savanel was wel alles eruitpersen om boven te geraken.
Pijlen, bevoorrading enzoverder allemaal in orde, zelfs het weer was picobello.
Goei pint gedronken en dan met onze velo terug naar huis gereden en in totaal 63 km op de teller.
Als het van mij afhangt zijn we er dus volgende keer weer bij.

Jaro.
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

De Sassies waren er met 16. We vonden het allemaal een toffe tocht =D> . Voel wel aan mijn rugske dat het niet van de poes was vandaag. Amaai! Op den après lekkere bokes gegeten met kop van de plaatselijke bakker en beenhouwer. Merci, Gé Claxon. 't Was lekker :wink:
Slome speedy
Mountainbiker

Post by Slome speedy »

Vandaag ook deze toer gedaan. Wanneer je tochten in het antwerpse gewend bent is het toch steeds mooi rijden hier.
De hellinkjes kruipen toch wel een beetje in de benen dan.
In elk geval goed kunnen door vlammen door nen tijd samen te hangen met ne wreed snelle met ne kona. resultaat: avs 24.8
Goed afgepijld, eenvoudige maar goede bevoorrading, allles zoals het moet. =D> =D> =D>
Volgend jaar zien ze me hier zeker terug.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Vermits het parkoers op 200m van mijn thuis passeerde en ik er deze morgen niet uitgeraakte op de middag het stuk in het Meerdaelwoud gaan rijden, bepijling hing er nog steeds toen ik vertrok en toen ik in Mollendaalbos aankwam was er ene met een jeep (!) de pijlkes aan het wegnemen.
Desalniettemin toch 25km van het parkoers gebolt, met hier en daar nog een locaal extrake. Het lag er inderdaad zeer goed bij, van het beste deze week al.
Parkoers was wel 100% hetzelfde als de laatste paar jaar, misschien is het eens tijd wat creatiever te zijn?
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

ok,het parcours en de uitpijling was ok
MAAR1/ de afspuitstand was zwaar ondermaats,welke randdebiel zet DRIE mannen met een onnozel spuitje om een paar honderd fietsen af te spuiten?????????we staan daar in het zweet gereden en dan moet je zolang wachten om de fiets kunnen af te spuiten,dank u meneer
2/de bevoorrading,amai waarom kunnen jullie dat niet zoals de anderen,wij betaalden nochtans evenveel als op een ander
3/nu ik toch bezig ben BEWAAKTE FIETSPARKING (goed gehoord???????? of moet ik het nog eens roepen?)
Oldie
Mountainbiker

Post by Oldie »

Laat ze maar zeuren, het was goed vandaag. Heb geen bevoorrading genomen, mijn bike niet gewassen en toch betaald. Bovendien meer dan tevreden over de rit. Meer moet dat niet zijn.
Post Reply