19/01/08 TT Moerkerke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
betonboerke
Mountainbiker

Moerkerke

Post by betonboerke »

Voor zaterdag wordt het Moerkerke in voorbereiding voor zondag Kluisbergen, maar het Mekka voor de mountainbiker was vorige zaterdag en zondag

Kemmel= VTT van het jaar 2008 !!!!!!!!!!!!!!
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Hallo forumbikers,
Terwijl geertje zich ontspant met de wedstrijd Cercle-Club zal ik(Marina) hier wat neerpennen, want volgens mijne goeie vriend Aragorn zitten er hier een paar op te wachten.
Nog 5 keer slapen of wakker liggen :wink: en het is zover!!! Ik kan het wel verklappen de spanning stijgt hier ten huize geertje en straks zit ik weer een paar dagen op weduweschap! :cry: :cry: Maar niet getreurd, na de nodige overuren gedraaid te hebben tel ik ook wel af naar zaterdag, zeker nadat ik hier kon lezen dat "veeteeteetje"(een sympathieke meneer) er naar uit kijkt om mij weer te ontmoeten :oops: , mijn dag kan al niet meer stuk en dan nog een 'witteke' getrakteerd worden :drunk: , die overuren waren het meer dan waard!
Je kunt me dus terugvinden aan de drankbonnetjes en ik hoop dan ook nog een paar andere forumbikers te mogen ontmoeten, o.a. de sympathieke Katrien 20.
Ik hoop dat de weermannen ongelijk krijgen, zodat de parcoursbouwers niet een paar dagen lang slijkventjes zijn! [-o< [-o<
Ook al valt het weer mss tegen hoop ik toch dat jullie de weg naar Moerkerke vinden,want ik ben ervan overtuigd dat de mannen hun uiterste best hebben gedaan om er een mooie tocht van te maken =D> , heel graag tot dan!
Groetjes, Marina
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

geertje wrote:Hallo forumbikers,
Terwijl geertje zich ontspant met de wedstrijd Cercle-Club zal ik(Marina) hier wat neerpennen, want volgens mijne goeie vriend Aragorn zitten er hier een paar op te wachten.
Nog 5 keer slapen of wakker liggen :wink: en het is zover!!! Ik kan het wel verklappen de spanning stijgt hier ten huize geertje en straks zit ik weer een paar dagen op weduweschap! :cry: :cry: Maar niet getreurd, na de nodige overuren gedraaid te hebben tel ik ook wel af naar zaterdag, zeker nadat ik hier kon lezen dat "veeteeteetje"(een sympathieke meneer) er naar uit kijkt om mij weer te ontmoeten :oops: , mijn dag kan al niet meer stuk en dan nog een 'witteke' getrakteerd worden :drunk: , die overuren waren het meer dan waard!
Je kunt me dus terugvinden aan de drankbonnetjes en ik hoop dan ook nog een paar andere forumbikers te mogen ontmoeten, o.a. de sympathieke Katrien 20.
Ik hoop dat de weermannen ongelijk krijgen, zodat de parcoursbouwers niet een paar dagen lang slijkventjes zijn! [-o< [-o<
Ook al valt het weer mss tegen hoop ik toch dat jullie de weg naar Moerkerke vinden,want ik ben ervan overtuigd dat de mannen hun uiterste best hebben gedaan om er een mooie tocht van te maken =D> , heel graag tot dan!
Groetjes, Marina
Ontspannen? man ik heb zelden zo gespannen gezetten op een wedstrijd van't cercle maar de ontlading achterna was nog zo groot :wink: Mijn voorspelling voor moerkerke: 2000 man :-D (dat verdienen jullie in elk geval)
Oja, kemmel is zeker niet slecht maar om het de tocht van 2008 te noemen [-X [-X [-X
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

kenny wrote: Ontspannen? man ik heb zelden zo gespannen gezetten op een wedstrijd van't cercle maar de ontlading achterna was nog zo groot :wink: Mijn voorspelling voor moerkerke: 2000 man :-D (dat verdienen jullie in elk geval)
Zoals ik me nu voel, laat ik de TT aan me voorbijgaan. Na dezelfde wedstrijd die Kenny zag (en die Cercle meer dan verdiend won), voelde ik de keelpijn zachtjes opkomen. En nu heb ik ook lichte koorts :(
Fre C
Mountainbiker

Post by Fre C »

Heb hier al gelezen dat we de polders intrekken in Moerkerke. Hopelijk niet te veel modderpolders?
Ben nog aan het twijfelen...ofwel met den vélo naar Moerkerke ofwel twee keer de tocht in Wondelgem.
Dus als er iemand kan zeggen hoe het parcours in Moerkerke er bij ligt?
En dan zondag in Kluisbergen ronddwalen.
Aragorn
Mountainbiker

Post by Aragorn »

Fre C wrote:Dus als er iemand kan zeggen hoe het parcours in Moerkerke er bij ligt?
Fré C, ik heb gisteren nog een stuk van het parcours gereden en dat lag er meer dan goed berijdbaar bij! Vanaf morgen beginnen we met het uitpijlen dus zullen we kunnen zien hoe het parcours erbij ligt na de vele regenbuien. Normaal gezien blijft alles berijdbaar maar het weer is nu eenmaal een factor waar we geen vat op hebben #-o Trouwens, een beetje modder kan toch geen kwaad hé?

Als het enigszins lukt dan geven we elke dag een klein verslagje van de dagdagelijkse gebeurtenissen en we zullen dan ook laten weten hoe het parcours erbij ligt.

Als het aan mij ligt zou ik zeggen : niet twijfelen, kom gewoon af...
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Geertje en C°, 'k peinze dat jullie de eitjes toch ergens zal moeten leggen dan bij de Klaartjes hoor. Ofwel leg je der nie genoeg.

Hebben julle dan een abonnement op zulk weer misschien :-? ???

In elk geval storm of niet, ik kom toch af. Al is het maar om van die frietjes te proeven :lol: :lol: :lol:
Last edited by Superfan on Tue 15 Jan 2008 20:54, edited 2 times in total.
Aragorn
Mountainbiker

Post by Aragorn »

Superfan wrote:Ofwel leg je der nie genoeg.
Toch wel zulle, maar 't zijn blijkbaar windeieren... #-o #-o
sofeurken
Mountainbiker

moerkerke

Post by sofeurken »

ik kom zeker af,t was vorig jaar ook een hindernispiste langs de vaart om er te geraken,wel gene apres want moet s namiddags nog werken(en nog 1st de velo kuisen tegen s anderendaags.
mochten er nog willen meerijden(met de velo),ik vertrek ten laatste om 8uur te adegem,laat maar iets weten
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Hier zit een triestig geertje :cry:
1 Club Brugge verliest van Cercle (proficiat Cercle het is meer dan verdient =D> =D> ) M'n avond was niet zo ontspannen als m'n vrouwke liet uitschijnen.
2 Vandaag kennis gekregen van de provincie dat we zone 10 (het stuk langs Damse Vaart van Hoeke richting Sluis) niet mogen gebruiken. Reden is dat deze zone later teveel zal misbruikt worden niettegenstaande er borden zouden staan van Prive eigendom... dwz 1.7km minder offroad. Om dit te compenseren heb ik nog een ideetje(vrijdag meer daarover). :wink:
3 Het regend hier pijpestelen
Superfan wrote:Geertje en C°, 'k peinze dat jullie de eitjes toch ergens zal moeten leggen dan bij de Klaartjes hoor. Ofwel leg je der nie genoeg

Het is traditie dat het de week voor de mountainbike regend en in die eieren geloven we al lang niet meer. We hebben er vorig jaat vele kartons gebracht? Mss lukt het zaterdag zonder. [-o< [-o<

Toch ook nog positief nieuws
1 aragorn zegt dat alles nog berijdbaar is en als hij dat zegt zal dat wel zo zijn. (hij rijdt niet graag in de modder)
2 'k Ben vanaf deze avond in "verlof" en wordt morgenochtend parcourbouwer :bounce: :bounce:
3 het woord frietjes is gevallen door
In elk geval storm of niet, ik kom toch af. Al is het maar om van die frietjes te proeven :lol: :lol: :lol: "schreef Superfan

Ik zweeg als vermoord, Traxer had al een ballontje opgelaten en Superfanneke steekt de lont aan. Ik zal Eddy verwittigen :-D :-D

Vanaf morgenavond info van Aragorn, lastigen of mezelf over onze eerste dag op de parcours.

Groeten
geertje :wink:
Post Reply