27/01/08 Wechelderzande

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

goede toertocht =D>
ze hebben alles uit de streek gehaald wat er uit te halen viel, met een miniem stuk bloso (rode single track).
voor de rest het militair domein was top en plezante single tracks.
bevoorrading en peiltjes waren ook in orde.

grtz devil
aresius
Mountainbiker

Post by aresius »

inderdaad zeer plezant tochtje, zoals Simple Mind al zei.

Samen vertrokken met SusXT en Devil. Onderweg spijtiggenoeg de Sus kwijtgespeeld. Na de bevoorrading samen met Devil het tochtje uitgereden.

De singletrackjes waren =P~
NERMAL
Mountainbiker

Post by NERMAL »

:evil: :evil: :evil: :evil: Niet kunnen afkomen vanwege omstandigheden dikke spijt natuurlijk maar kon er niet van onderuit :-? :-?
Devil heb je het parkour een beetje in je kopke kunnen steken dan kunnen we deze nog een keertje doen zonder de pijlen :lol: :-)
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Een van de mooiste tochtjes die ik hier al in de buurt heb gereden. Maar er gaat niets boven de Maaslandse hellingen :P
Effe serieus (ja, 't was een grapje, maar toch ondertussen de waarheid even gezegd :P ): het parcours was zeer mooi op wat asfalt in het begin na. De bevoorrading was Ok, net als de pijlen. Wat ik ook zeer goed vond op het parcours was het bordje dat aangaf wanneer de bevoorrading zou komen.
Wat me wel heeft gestoord is dat op drukke singletrack waar voorbijsteken onmogelijk is toch een aantal paljassen willen voorkruipen. Zelf in een bocht probeerde mij ene voorbij te steken. #-o Misschien een tip voor de toekomst voor alle TT's :de vermelding "Vliegende paljassen kunnen vertrekken tussen 8 en 9". :roll:
bullseye
Mountainbiker

Post by bullseye »

der gaan toch geen flitspalen staan na 9 uur zekers?
Ik ga nu wel ni geflitst worden maar ja ge weet maar nooit misschien in nen bergaf hé :wink:
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

T'was idd. een mooi tochtje voor deze streek. Vooral het millitair domein was heel mooi. De single tracks na de bevoorrading aan die fito meter waren ook super :bounce:
En die vliegende paljassen, tja die heb je overal zeker. Ik heb er voor mij ene zien/horen roepen omdat er een madammeke met haar zoontje in de weg reed, waar zijn we dan mee bezig #-o sukkelaars zijn het.

proficiat aan de organisatie voor deze mooie tocht.
kom niet voorruit
Mountainbiker

Post by kom niet voorruit »

aan alle deelnemers, en het waren er toch 1209, van harte bedankt voor uw deelname. Voor diegenen die de tour zonder afpijling nog eens willen doen zou ik willen zeggen van dit niet te doen. Het is ten strengste verboden op het militaire domein te komen ZONDER TOESTEMMING van de overheid. Willen wij onze toertochten in de toekomst niet in gevaar brengen zou ik willen vragen, blijf er aub weg. Het doet wel deugd dat het vele werk toch zovele positieve commentaren oplevert. Nogmaals bedankt en tot volgend jaar.
NERMAL
Mountainbiker

Post by NERMAL »

@ ikkers uiteraard gaan we niet over de stukken die niet voor het publiek zijn opengesteld :lol: :-)
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

NERMAL wrote:@ ikkers uiteraard gaan we niet over de stukken die niet voor het publiek zijn opengesteld :lol: :-)
zij daar maar zeker van, trouwens ik en routes onthouden :lol:
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

Als Gentenaar was het de moeite om tot daar te rijden

Als beginner wel aan een matig tempo maar toch de 48km gedaan

en idd soms hebben er geen geduld en proberen ze overall voorbij te rijden
Post Reply