BK Veldrijden
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- WT6
- Mountainbiker
Misschien niet het meest verstandige, maar hij heeft het tenminste geprobeerd, waarvoor respect.Tompie08 wrote:
Ik vind het juist top van hem dat hij het toch geprobeerd heeft...
Voor eigen volk geef je niet graag forfait hoor...
1.Nys
2.Albert
3.Vanthornhout
Wellens rijdt nog eens z'n derailleur in zijn wiel, of valt in het zand.
Vervecken wordt net niet gedubbeld.
Nys trekt van de eerste of tweede ronde in de aanval met een verschroeiend tempo, ideaal om de slecht gerecupereerden of 'zieken' uit hun lood te slagen.
- iron gonzo
- Mountainbiker
Post by iron gonzo »
je ("wordt") dan belgies kampioen en mag je niet trots zijn op het landNys rijdt niet in driekleur als hij Belgisch kampioen wordt
VELDRIJDEN Als de logica gerespecteerd wordt, gaat Sven Nys zondag met de driekleur lopen op het BK veldrijden in Hofstade. Maar dat betekent niet dat hij die ook mag tonen in de daaropvolgende wedstrijden. Het UCI-reglement zegt immers dat de blauwe trui van de leider in de Wereldbekerstand primeert op de nationale truien.
'De volgorde ziet er zo uit: op één staat de leiderstrui in een etappewedstrijd, dan de trui van een UCI-klassement, dan de regenboogtrui en uiteindelijk de trui van nationaal kampioen', verduidelijkt UCI-coördinator Peter Van Den Abbeele. 'Voor het veldrijden maakten we op dat reglement één uitzondering: de regenboogtrui primeert op die van de Wereldbeker. Maar de Belgische driekleur blijft op plaats vier.'
Als Nys dit jaar dus Belgisch kampioen wordt, is de kans groot dat zijn mooiste trofee een heel jaar in de kast blijft hangen. (bhe)
- bert bibber
- Mountainbiker
Post by bert bibber »
Nr 1 Nys
Nr 2 Wellens
Nr 3 Albert
Als nys de andere rijders niet los rijd na 4 rondes wint hem niet !!!!
zo simpel is dat ( als er taktiek bij de pas komt wint wellens )
Nys moet vanaf de eerste ronde volle gas geven !
Nr 2 Wellens
Nr 3 Albert
Als nys de andere rijders niet los rijd na 4 rondes wint hem niet !!!!
zo simpel is dat ( als er taktiek bij de pas komt wint wellens )
Nys moet vanaf de eerste ronde volle gas geven !
- WT6
- Mountainbiker
Hij moet er natuurlijk zelf sterk genoeg voor zijn, maar als je hem zo de laatste weken bezig zag....kenny wrote:Dat lijkt mij een vrij realistische voorpellingTinky-Winky wrote:Nys trekt van de eerste of tweede ronde in de aanval met een verschroeiend tempo, ideaal om de slecht gerecupereerden of 'zieken' uit hun lood te slagen.
Ik hoop dat hij nog wat heeft overgehouden voor aanstaande zondag, ik hoop het echt voor hem.
En laat Van Kasteren maar zeveren. Op Sport.be vertelt hij : "Nys kan alleen maar verliezen." Ik vrees dat het omgekeerd is. Als de Fideatjes niks winnen op het BK, is hun hele seizoen naar de vaantjes. Bart, Erwin of Zdenek komen nog niet aan de hielen van Nys qua prestaties.
Ieder jaar datzelfde liedje van Van Kasteren. Laatst op een veldrit ook, Nys voorop en bouwt zijn voorsprong uit terwijl ze Van Kasteren staan te interviewen.
De commentator zegt : Nys is aan het uitlopen, Van Kasteren : Nou, dat denk ik niet, het blijft gelijk, ze komen zelfs wat terug.. Even later geven ze de tussentijden door en wat blijkt ? Een heel Fideablok kan niet terugkomen op Nys
Trouwens, waarom rijden de Fidea's zondag ? Ze gingen de boel toch boycotten, waarom dan zoveel moeite om te proberen Nys te prikkelen
Ga met uwe Nys samenwonen eh, het enige da gij kunt is de fidea's zwartmaken. Dat zijn dus het soort supporters die de sport verzieken.Tinky-Winky wrote: Als de Fideatjes niks winnen op het BK, is hun hele seizoen naar de vaantjes. Bart, Erwin of Zdenek komen nog niet aan de hielen van Nys qua prestaties.
Supporter voor uwe favoriet en stop met de concurenten te bekritiseren.
Ge moest van geluk spreken dat de fidea's er nog zijn, het zou anders nogal een triestige bedoeling zijn in't veld.
en het enige wat gij doet is iedereen buiten de fidea's zwartmaken, dan kan ik het ook zo stellen, als ik u reactie zie[/quote]Tinky-Winky schreef:
Als de Fideatjes niks winnen op het BK, is hun hele seizoen naar de vaantjes. Bart, Erwin of Zdenek komen nog niet aan de hielen van Nys qua prestaties.
Ga met uwe Nys samenwonen eh, het enige da gij kunt is de fidea's zwartmaken. Dat zijn dus het soort supporters die de sport verzieken.
Supporter voor uwe favoriet en stop met de concurenten te bekritiseren.
Ge moest van geluk spreken dat de fidea's er nog zijn, het zou anders nogal een triestige bedoeling zijn in't veld.