Coastrace Oostduinkerke 2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- sintesibrother
- Mountainbiker
- Fre C
- Mountainbiker
Je hebt normaal gezien na betaling een bevestigingsmail gekregen. Onderaan staat "hier klikken om uw inschrijving te controleren". Je kan ook naar de site van chronometrage gaan en uw mededeling (cfr bevestigingsmail) ingeven om de inschrijving te controleren.
Er staat bij mij nog steeds: "borstnummer niet toegekend". Wordt misschien eens tijd? Of gaan ze voor de verrassing?
Ik weet één ding...bij andere strandraces weet je het startnummer nuy ongeveer wel al, een paar dagen voor de race!
Er staat bij mij nog steeds: "borstnummer niet toegekend". Wordt misschien eens tijd? Of gaan ze voor de verrassing?
Ik weet één ding...bij andere strandraces weet je het startnummer nuy ongeveer wel al, een paar dagen voor de race!
- long fellow
- Junior redactielid
- Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp
Post by long fellow »
Zal mij worst wezen Zaskar.zaskar72 wrote:ja man het is triest hé ik weet het !!
ik hoop elke dag op nieuws maar niks nougabollen !!!![]()
is echt slecht georganiseerd ze !!
Door al het gesleur met hekkens en podia op onze Strandrace heb ik er een liesbreuk aan overgehouden.
Resultaat: gedaan met de strandraces voor dit jaar.
Maar de massa's positieve reacries op onze race houden me recht.
Ook ik heb nog niets ontvangen van Oostduinkerke.
long fellow wrote:Zal mij worst wezen Zaskar.zaskar72 wrote:ja man het is triest hé ik weet het !!
ik hoop elke dag op nieuws maar niks nougabollen !!!![]()
is echt slecht georganiseerd ze !!![]()
Door al het gesleur met hekkens en podia op onze Strandrace heb ik er een liesbreuk aan overgehouden.![]()
![]()
Resultaat: gedaan met de strandraces voor dit jaar.![]()
Maar de massa's positieve reacries op onze race houden me recht.Hopelijk komen we elkaar nog eens tegen hé !
Ook ik heb nog niets ontvangen van Oostduinkerke.
ai ai ai weer veel te goed willen zijn hé !!
ik zal voor u meetrappen ok? kom miss supporteren hé
-
Duboisbiking
- Mountainbiker
Post by Duboisbiking »
Kan iemand me beschrijven hoe de start is, is het zoals vroeger starten eerst lopen en dan 1km strand dan de dijk en dan weer strand op tot in de panne. Heb 2 jaar niet meer meegedaan.
en zijn er golfbrekers?
en zijn er golfbrekers?