23/12/2007 Aarschot

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
blazer
Mountainbiker

Post by blazer »

2,8 achter noemde gij da weinig :oops: #-o
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

blazer wrote:2,8 achter noemde gij da weinig :oops: #-o
met biba en ik zit ver naar achter, dus ja, voor mij is da weinig :wink:
rocco
Mountainbiker

Post by rocco »

weinig druk meer grip zo is dat ik veel met platte banden rijd veel beter alleenop de weg niet
ikkel
Mountainbiker

Post by ikkel »

Willy D wrote:
ikkel wrote:
blazer wrote:zou denken tamelijk hard niet ?
zou ik ook denken, de mijne staan harder hoor
alléé 2 kandidaten voor den 100! #-o Het gaat over bevrozen ondergrond, spoorvorming en af en toe ijs....dus zo weinig mogelijk druk in de banden. Vanvoor 2... achter 2,8 en grip verzekerd :lol:

heum #-o vanachter 3bar en vanvoor 2,5bar voor een rijder van 109kg droog. :-D :-D (is dus bekan gelijk bij u en uw gewicht ? want anders rijdt gy redelijk hard rond zenne) :lol: :lol: :lol:
voor mij is dat dus iets harder
modder toestanden staan ze voor en achter tussen 2 en 2,5 bar.
lager en ik rij snakebites zeker met mijn gewicht. #-o

alles vragen voor ge over den 100 begint he :-D of tja ik kan ook proberen alles te zeggen he :oops:
rocco
Mountainbiker

Post by rocco »

ik rij onder de 2 bar voor nog platter dan achter met harde banden schuift ge weg en alst modder is ook
ikkel
Mountainbiker

Post by ikkel »

rocco wrote:ik rij onder de 2 bar voor nog platter dan achter met harde banden schuift ge weg en alst modder is ook
met mijn gewicht moet ik zekers niet onder de 2 bar gaan.
moddercrosser
Mountainbiker

Post by moddercrosser »

Allez genoeg gezeverd over druk voor en achter hierboven, commentaar op de TT dan :

Veel afwisseling wel op deze winterTT v/d forestbikers. 1ste helft vond ik wel iets leuker dan de 2de, waar wat meer asfalt in zat en de regio met de fruitbomen is in 't seizoen wel ietsje minder saai als nu. Ook wel spijtig dat we juist voor de pauze over de grote baan moesten ipv in 't Meethoven?bos. Volgend jaar gaan 'k er wel door :wink: . Af en toe oppassen geblazen bij ingaan van bos op de bevroren asfalt.

Toch al bij al leuk tochtje met slingerende st's genoeg, afdalingskes om voluit te gaan en mooi weer om te rijden, enkel door een wat vettigere afdaling op asfalt het fietske wat vuil geworden anders was 'm nog zoals gewassen.
Kevin_V
Mountainbiker

Post by Kevin_V »

De TT was goed ben alleen men bril onderweg kwijt geraakt. Ik weet ongeveer waar als ik het punt terug zie,was ook voor je Gelrode binnen reed. Daarom wou ik vragen of iemand de route op GPS heeft en eventueel samen met mij terug wil gaan rijden,of even zijn GPS wil lenen.

Groeten,

Kevin
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

jawatte, lang geleden dat ik nog zo mottig was op nen tt: het lukte voor gene meter, keelpijn, hoofdpijn en lichte koorts. Ik ben tot aan de bevoorrading gereden en dan via de weg binnen. Zelfs in de kantine kou gehad :( .
Tocht zat goed in elkaar, op 1 punt wel met ne gansen hoop verkeerd gereden, terroristen zekers (dacht da die in Brussel iets zouden uitsteken :wink: )
Beire
Mountainbiker

Post by Beire »

Als ge het stuk bedoeld van op de Demerdijk na de bevoorrading en het station in Gelrode, dat is een stuk van de rode Bloso- route. Als je de 45 km gedaan hebt dan weet ik wel niet hoe het na het station is verdergegaan. ik heb me maar bij de 35 km gehouden :oops:
Post Reply