06/01/08 Snellegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- phoenix.cr
- Mountainbiker
aktie is reaktie.
Post by phoenix.cr »
beste mensen en collega mtbers,ik ben nu persoonlijk geen mens die aan deze dingen(futuliteiten aandacht besteed maar laat leven wat leeft en doe uw ding,diegene die het schoentje past trek het aan wees een man en vraag een onderhoud onder vier ogen als u dit kan steek dan nog uw vuist in uwen pocket en keer uw andere wang toe !!!!!! wat een laag gedoe enne als u nu boos bent op mij ik rijd met een rush carbon en heb altijd mijn commando mutske op no hardfeelings,christoph.
- kilted biker
- Mountainbiker
Post by kilted biker »
Bedankt voor de weersinformatie. Het wordt dus een prachtig bikersweertje.
Misschien zelfs in korte broek. (Of rok??)
Alles komt stilaan op zijn pootjes. De invalswegen zijn reeds aangeduid, de meeste kruispunten zijn al bepijld, twee van de vier privé-bosjes staan klaar voor gebruik,alle bevoorradingsmateriaal is geleverd,...
Morgenochtend worden alle pijlen gehangen, om 's middags nog eens gecontroleerd te worden, en dan is het echt wel aan jullie, hoor.
Kom maar af, en geniet weer van onze Bosrally, met de nadruk op BOS.
Tot Zondag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alles komt stilaan op zijn pootjes. De invalswegen zijn reeds aangeduid, de meeste kruispunten zijn al bepijld, twee van de vier privé-bosjes staan klaar voor gebruik,alle bevoorradingsmateriaal is geleverd,...
Morgenochtend worden alle pijlen gehangen, om 's middags nog eens gecontroleerd te worden, en dan is het echt wel aan jullie, hoor.
Kom maar af, en geniet weer van onze Bosrally, met de nadruk op BOS.
Tot Zondag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- flip de flipper
- Mountainbiker
snellegem
Post by flip de flipper »
flipper zal er ook zijn, start om O8:31u
vermoedelijk met de bikers, Daniel, Sand, Bart en Rudy
tot zondag,
flipper
vermoedelijk met de bikers, Daniel, Sand, Bart en Rudy
tot zondag,
flipper