Ik ga hem ook rijden ....Mooie tocht..
een aanradertje.
26/12/07 Deinze
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Safety biker (jerommeke)
- Mountainbiker
- Location: SCOTT SCALE LTD - SPECIALIZED EPIC S-WORKS - BMC RACEMASTER - RIDLEY EXCALIBUR
Post by Safety biker (jerommeke) »
Da het er vettig zal bijliggen mag je zeker van zijn, zondag in overmere begon het op sommige plaatsten ook glibberig te liggen waar de zon haar werk kon doen, vooral in de bochten. En met de dooi en de neerslag die ze voorspellen zal het er niet op verbeteren! !!!!!!!! HOE VETTIGER HOE PRETTIGER !!!!!!!!

Last edited by Safety biker (jerommeke) on Wed 26 Dec 2007 00:26, edited 5 times in total.
- balance2007
- Mountainbiker
Post by balance2007 »
Hoe is het met het parcours ? Nog iets te melden organisatie ? Vettig ? Of valt het nog mee?
wij starten ook, men vriendin en ik dus. Juist voor een 2de dag op rij kunnen genieten van een heerlijke maaltijd en een glaasje(s) wijn. Dus die moeten er weer af hé :lol:. Mijn vermoeden is dat het er bij momenten glad en slijkerig zal bijliggen. Vooral dan in den bos aan de autostrade. maar voor de rest zal da wel goe meevallen. met de regen die ze deze nacht voorspellen zullen er wel wat plassen liggen.
Veel plezier op deze toch wel leuke en goed georganiseerde tocht.
Groetjes David.
Veel plezier op deze toch wel leuke en goed georganiseerde tocht.
Groetjes David.