welke sportdrank

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
n biker
Mountainbiker

Post by n biker »

isostar is heel slecht voor de maag (veel mensen die ervan klagen) bij een tt valt het nog mee maar je weet pas echt hoe de maag er van opwerkt als je eens met isostar in je drinkbus een wedstrijd rijdt
Vl-ardenner
Mountainbiker

Post by Vl-ardenner »

Bij het magazine Fiets is er deze maand een trainingsgids. In deze gids staat een recept om zelf je eigen sportdrank te maken...

Misschien het proberen waard?

Vl-Ardenner
Simp
Mountainbiker

Post by Simp »

Een aanrader, maar bij mijn weten niet verkrijgbaar in België is Gatorade Endurance Formula, 99% van alle verkrijgbare sportdranken zijn gewoon een doorslagje van de research door Gatorade.
stef78
Mountainbiker

Post by stef78 »

heb nog nooit problemen gehad mee isostar... heb er ook al wedstrijden mee gereden en nooit geen probs. ook op heel lange wegtrainingen van 7uur en meer durf ik isostar te drinken.

krijg trouwens van geen enkel merk buikpijn of krampen maar dit verschilt van mens tot mens, daaron kan je in mijn ogen geen enkel merk afkeuren tenzij het echt slechte eigenschappen heeft bv vitaminen tekort.

isostar heeft altijd een voortrekkersrol gespeeld in onderzoek, zij waren bij de eerste -zoniet de eerste- die op de proppen kwamen met labogetste sportdranken, isotone dranken meer bepaald.

isostar is zwaar onderschat en men rijd er minder goed op omdat men het in hun hoofd steekt. ikzelf drink zowel maximize, performance, sporttech, isostar, maakt allemaal ni uit ik rijd van geen enkel sneller of trager dan mee het ander ... uiteraard moet je weten wat je mengt. ik bekijk hoe lang ik rijd en hoeveel kh ik nodig heb. zijn zo mensen die 200gr kh in hun pulle mengen voor 2uur te rijden, nog wa repen tussendoor dus overkill en buikkrampen tot gevolg... twee uur is 120gr kh uiterst maximum, meer kunde toch ni verwerken. dus dikwijls ligt het bij de persoon zelf ipv het product :wink:
Zola
Mountainbiker
Location: S-Works HT m5 2007, X.0, X-max disc 2007, Magura Louise BAT Carbon

Post by Zola »

Een beetje cola, water, een halve citroen en een snuifje zout.
mersco
Mountainbiker

Post by mersco »

Ik gebruik Leppin.
kben der wel content van en het smaakt niet al te slecht ook niet. ( is natuurlijk persoonlijk)

Leppin energy booster en Leppin Training power.
BBstijntje
Mountainbiker

Post by BBstijntje »

Ik gebruik ook altijd isostar en heb er ook geen last van en merk niets van buikpijn.
D2E
Mountainbiker

Post by D2E »

Ik drink water, plat 8)
Niet goed?
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

ik heb 2 maal water meegenemen en altijd een zuur gevoel naar 3h fietsen

Ik dacht eerst mits ik diabetes heb dat ik te hoog van suiker stond ,mits ik steeds een banaan en dextro eet maar mijn suikerpijl gemeten en stond perfect

Dus ga ik iets anders moeten proberen ,want zo'n zure smaak is niet plezant
llubder
Mountainbiker

Post by llubder »

Ik heb nu deze van het huismerk van decathlon, aptonia ofziets. Iemand al ervaring méé?
Post Reply