16/12/07 Lubbeek-Pellenberg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
petacchi
Mountainbiker

Post by petacchi »

Ik ga voor de lange afstand. Op het einde zal het net als vorig jaar wel afzien zijn, maar het afwisselende parcours en het landschap zijn echt prachtig. Na een warme douche en een lekkere Leffe leg ik me zondagnamiddag wel in de zetel om naar de cross van Overijse te kijken.
Cyclomakke
Mountainbiker

Post by Cyclomakke »

petacchi wrote:
En hoe zit het parcoursbouwers ... hebben jullie de wegen een beetje moddervrij kunnen houden ??? #-o
Dat komt allemaal in orde, hou 't weerbericht maar in de gaten !

Ondertussen is de volgende horde ook genomen : Op de meer uitdagende stukjes voorzien we - zoals eerder als geopperd was - een klein alternatief lusje voor diegenen die zich nog niet ervaren/geroepen/(zot?) genoeg voelen... Zo blijft er voor ieder wat wil(d)s inzitten !

www.wtcool.net
petacchi
Mountainbiker

Post by petacchi »

Cyclomakke wrote:Dat komt allemaal in orde, hou 't weerbericht maar in de gaten !
Dat gaat leuk worden als de weerman gelijk krijgt.
Dan gaan al die klimmen en afdaling echt technisch worden. :bounce: :bounce: :bounce:
Ik ben eens benieuwd hoe mijn "Michelin XCR muds" omgaan met een bevroren ondergrond? #-o
www.Fietsshop.be
Mountainbiker

Post by www.Fietsshop.be »

Héhé net nog eens iedereen trachten te mobiliseren en de www.FIETSSHOP.be - bikers komen ook af met een delegatie.

ik heb in elk geval al enkele toezeggingen. Er zijn er een paar die al weken niet hebben gereden dus die zullen wel afzien :-D
het spijtige is dat ik daar ook zal bijhoren :oops:

tot bikes op zondag
Batman
Mountainbiker

Post by Batman »

Is er al iets afgepijld van de omloop ?
amateur-biker
Mountainbiker

Post by amateur-biker »

Heb de voorbije twee jaar deze tocht gereden en moet zeggen dat het me echt goed bevallen is. Het parcours is zeer afwisseld en schitterend. Het varieert van zeer technische stukken tot rustige boswegels. De organisatie heeft ook hard gewerkt aan de kleine tekortkomingen uit de eerste tocht. Ze hebben nu uitstekende bevoorradingen (met o.a. warme soep) en ook de afspuitstand werd grondig aangepakt. De warme kantine achteraf laat toe om nog eens na te genieten. Bij mij staat deze tocht alleszins met rood aangestipt. Met de aangekondigde weersomstandigheden wordt het schitterend. De eerste keer moesten we nog de sneeuwbuien trotseren en vorig jaar had het de dag voordien nog ferm gegoten maar nu kondigen de omstandigheden zicht super aan. Ik denk eerlijk gezegd dat de afwezigen groot ongelijk zullen hebben en zullen watertanden als ze achteraf al die positieve commentaren zullen lezen.....helaas te laat voor hen. Tot zondag.
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Hoe ligt het parkoers er op de moment bij, zullen er nog baggerstroken zijn?
Hoe rij je best als je van de ring komt afrit hoeveel en hangen er pijltjes van aan de afslag,tot zondag =D>
bulls68
Mountainbiker

Post by bulls68 »

laagvlieger wrote:Hoe ligt het parkoers er op de moment bij, zullen er nog baggerstroken zijn?
Hoe rij je best als je van de ring komt afrit hoeveel en hangen er pijltjes van aan de afslag,tot zondag =D>
Afrit Haasrode (Brabanthal) op de E40 richting Luik - einde van de afrit meevolgen want wegenwerken, tot aan rondpunt - dan volledig ronddraaien en zelfde richting terug tot aan T-kruispunt met lichten(3de lichten). :roll: Dan rechts richting Lovenjoel/Tienen. Tot aan de verkeerslichten van Lovenjoel (Fiat garage van Lekenne). Linksaf. Pellenberg doorkruisen tot aan 3de kruispunt. Dan rechts en blijven volgen tot in Lubbeek (rond punt). Aan het rondpunt derde straat rechts richting gemeentehuis/sporthal. En daar moet ge zijn.
P€T€R
Mountainbiker

Post by P€T€R »

Na hoeveel kilometer is de splitsing tussen de 40 en de 55km?
Wij komen met een hele delegatie van Team Saeco :P !

Groeten, Peter.
rocco
Mountainbiker

Post by rocco »

hoe ligt het parcour erbij
Post Reply