Ben vandaag gaan kijken. die ligt niet echt naast het parkoer. maar wel vlak bij de aankomstplaats. effe wat omrijden dus. Ferm brugske!Ief wrote:de mannen van Balen komen ook af. en daar bedoel ik niet Tom en consorten mee.
kan ik eens zien hoe de nieuw opgestelde tuikabelbrug eruit ziet die we bij ons in de fabriek hebben gemaakt.
01/12/2007 Maasmechelen, Eisden (Nieuw Patroplein)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Johnny de Wit
- Mountainbiker
Post by Johnny de Wit »
Die balken liggen er wel degelijk. Heb de 3 terrils bij een zomertocht nog beklommen. Wel bijna allemaal te voet want ik kwam behoorlijk wat tekort om daar tot boven te peddelen, zoals 90% van de bikers toen, en zelfs te voet was zwaar. Enkele konden wel tot boven, maar dat waren dan ook de echte beesten. Met het voorspelde weer zal het er niet gemakkelijker op worden. Mss kom ik ook wel af
Techniek en kracht als je de eerste op komt moet je geen schrik hebben voor de tweede en als men de derde via het verharde gedeelte oprijden dan moet die zeker lukken. Wel opletten voor de afdaling want die ligt er gevaarlijk bij droog of nat dus even uitkijken hier.Ghost-biker wrote:Goed of slecht weer, het moet al een tijdje echt droog zijn, willen die balken niet schuiven als een gek. Zou veel leuker en beter doenbaar zijn zonderBiker_01 wrote:Ik vermoed dat het inderdaad moeilijk zal worden met dit weer.BASSMAN wrote:Houten balken?Toen ik er de laatstemaal opreed met de moto 22 jaar geleden waren er toch geen balken!!!!!!!Dan is er al die jaren toch wat veranderd denk ik.![]()
Bij mijn weten hebben die trein balken er altijd gelegen.
- Jeffry
- Mountainbiker
Modder of slecht weer
Wij komen ook de Berkenrijders van Heusden.
En we zullen zien wat we kunnen
See you in 3 Black mount.
Greet, Jeffry
En we zullen zien wat we kunnen
See you in 3 Black mount.
Greet, Jeffry
- CyclingDream
- Mountainbiker
NAT NAT NAT
Post by CyclingDream »
Hier heeft het deze nacht water gegoten namelijk 25 L/m
Dus mij sien ze er niet