Voor ne Scalpel, jaHerder Steven wrote:@ Tom: kan jij Gwen zijn scheiding dan ook meteen al regelen?
ervaringen scalpel 2008
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Re: scalpel 1
Post by Steven vd Eynde »
Tzal niet zijn...de paar keer dat Gwen bij mij geweest is om onderdelen te kopen, heb ik mn Taurine angstvallig weggestopt...Mister T. wrote:
Gwen, man, ge zit hier al bijna een gans jaren te kwijlen op elke Taurine of Scalpel die de revu paseert. En dat terwijl ze bij Jowan C'dales verkopen.
- Gwen
- Mountainbiker
Re: scalpel 1
Kan 'k ik niks mee doen jong, zo'n klein velo'keHerder Steven wrote: Tzal niet zijn...de paar keer dat Gwen bij mij geweest is om onderdelen te kopen, heb ik mn Taurine angstvallig weggestopt...
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
Post by Steven vd Eynde »
Zucht, mijnen baas wil voor de moment ook nog niet mee jong... Die mannen zullen ieder jaar wel primmekes scheppen voor de goei resultaten... Het bedrag van onze orderportefeuille is om van achterover te vallen, doch voor de Steven is er niks voorzien...jimi wrote:steven,mijn s-works is verkocht........nog een paar duizend euro en ik ben er,sponserde ni mee?
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
Bruno heeft zijn rode loper al klaar liggen om u met de nodige égards te ontvangenjimi wrote:steven,mijn s-works is verkocht........nog een paar duizend euro en ik ben er,sponserde ni mee?
Zeg Jimi, gij kunt da toch in uw onkosten steken : voor ne vététérinair is ne Scalpel toch werkmateriaal ?
Dat is al 21% BTW in uwe zak en dan nog eens voor 100% uwe vriend de fiscus aftrekken
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
Dat kan ik goe geloven.jimi wrote: plus het feit dak terug graag met de rush rij
Ik heb vandaag nog eens achter ne Rush mogen rijden (van Thijs) : da spel pompt nix en plakt aan de grond in afdalingen.