16/11/2007 Torhout (nachtrit)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
slekke(rapper dan witten)
Mountainbiker

Post by slekke(rapper dan witten) »

Jepsie , de mannen :-D :-D
Hoe ist ermee, voor de nachtrit zal ik wel nog eens m'n bike uithalen .Is altijd de moeite zo'n nachtrit, de sfeer en het decor ( als je niet invliegt tenminste) . Met een paar ferm pislampkes zal het wel te doen zijn
:-?
greetz
slekke(rapper dan witten)
Mountainbiker

Post by slekke(rapper dan witten) »

a propos normaal komt witten ook mee maar belangrijk detail, sinds geruime tijd weer op het rechte pad en volledig van de drank af!!!!! gelieve enkel chocomelkskes gereed te zetten. Just hé :wink: :wink:
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

vanmorgen tegen katrien gesproken heel toevallig , en vertelde met veel smaak over deze rit , we gaan alles regelen om zeker tekomen , ben van brakel pollie meschien afspreken we zullen zien vele groetjes kadeetje 1 DECEMBER www. sinterklaasveldtoertocht.be
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Natuurlijk kom ik ook af naar het verre Torhout. Rijdt er geen buske vanuit de Vlaamse Ardennen (of liever naar de Vlaamse Ardennen) met ergens een BOB aan het stuur ? Nog maar 1 avond TT op mijn palmares (Aalter) en het was dan nog bovendien klaar.
iceman321
Kerstman

Post by iceman321 »

maken we terug een treintje?

ik zet me de eerste op de lijst, maar ik kom gegarandeerd de laatste toe :roll: (en deze keer geen excuses hé lucky [-X ... ik zeg het op voorhand al :P )

1. ice
2. lucky 22
3. lucienne 22
4. kurt
5.... (vul zelf maar aan)
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

slekke(rapper dan witten) wrote:a propos normaal komt witten ook mee maar belangrijk detail, sinds geruime tijd weer op het rechte pad en volledig van de drank af!!!!! gelieve enkel chocomelkskes gereed te zetten. Just hé :wink: :wink:
Hé slekke, long time no see. Welkom back =D> =D> =D> Als witten in de AA-club zit is dit niet echt de ideale avond om terug te starten... #-o Bekijk de foto's op www.deforumbikers.be maar eens. :oops:

Anyway, heerlijk jullie terug te zien. :wink:
lone wolf
Mountainbiker

nachttocht torhout

Post by lone wolf »

Hoi, nachtdieren. Ik zou graag aansluiten met het treintje voor de nachttocht in torhout. Mijn twee zonen van 14 en 12 zouden ook graag deelnemen. Zouden zij het parcours van 37 km aankunnen ? #-o Zouden zij het tempo van het treintje kunnen volgen, of zijn we beter dat we op ons eigen tempo rijden ? De jongens rijden wel al enkele jaren vrij regelmatig toertochten tot 50 km in vlakke streken. Het is echter hun eerste nachtervaring. Kan er iemand advies geven ?
Hoe laat spreken jullie af en hoe herkennen we jullie ? Volgens de routeplanner zijn we snel een uurtje onderweg, dus kunnen we daar ten vroegste rond 20u00 zijn. Dan nog klaarmaken en inschrijven, dat wordt ongeveer 20u15-20u30 voor we kunnen starten.
Lucky22
Mountainbiker
Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)

Re: nachttocht torhout

Post by Lucky22 »

lone wolf wrote:Hoi, nachtdieren. Ik zou graag aansluiten met het treintje voor de nachttocht in torhout. Mijn twee zonen van 14 en 12 zouden ook graag deelnemen. Zouden zij het parcours van 37 km aankunnen ? #-o Zouden zij het tempo van het treintje kunnen volgen, of zijn we beter dat we op ons eigen tempo rijden ? De jongens rijden wel al enkele jaren vrij regelmatig toertochten tot 50 km in vlakke streken. Het is echter hun eerste nachtervaring. Kan er iemand advies geven ?
Hoe laat spreken jullie af en hoe herkennen we jullie ? Volgens de routeplanner zijn we snel een uurtje onderweg, dus kunnen we daar ten vroegste rond 20u00 zijn. Dan nog klaarmaken en inschrijven, dat wordt ongeveer 20u15-20u30 voor we kunnen starten.
Je kan altijd mee vertrekken en onderweg zelf nog uitmaken of je het treintje volgt met je kinderen of niet. Tijdens de nachtrit te Zele vorige woensdag waren we met +/- 20 (mannen en vrouwen + 1 gastje van 13 jaar) : groep is na de bevoorrading in 2 gesplitst omdat er nogal goed werd doorgereden : op het einde van de 40 km zat ik toch aan een 21,9 gemiddeld (voor de eerste groep) wat redelijk snel was voor een nachrit en je raad het inderdaad : gastje van 13 zat constant mee voorraan in de snelste groep : leek me geen gewoon kereltje. Hoe dan ook, goede verlichting en reflectie (zien en gezien worden) is het belangrijkste + genieten van de tocht. Er wordt altijd wel trager gereden tijdens een nachtrit dus als het toch te snel zou gaan kan je steeds bij anderen aanpikken + Iceman321 rijdt mee, hij sluit altijd graag een treintje :wink:

Heb nog geen voorgesteld uur doorgekregen voor een eventueel forumtreintje maar ik veronderstel dat dit rond 20u30 vertrekken zal zijn ?
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

lone wolf wrote: Mijn twee zonen van 14 en 12 zouden ook graag deelnemen. Zouden zij het parcours van 37 km aankunnen ? #-o De jongens rijden wel al enkele jaren vrij regelmatig toertochten tot 50 km in vlakke streken.
Als de zonen 50km op een vlak parcours aankunnen, mag de 37 in feite geen probleem zijn. Torhout is geen heuvelachtig gebied; de 27-37 houden het relatief vlak. De 27 en 37 splitsen pas na 22km. Wellicht kun je dan wel zien of het zal lukken.
iceman321
Kerstman

Post by iceman321 »

Lucky22 wrote: + Iceman321 rijdt mee, hij sluit altijd graag een treintje :wink:
absoluut... ik raap mezelf telkens weer 10 keer op #-o

maar telkens weer heb ik er plezier in om met de bende of alleen met lucky22 en lucienne22 op pad te gaan. de sfeer is steeds super; tijdens (als ik er nog bij ben :roll:) en vooral na de rit
ik wil trouwens van de gelegenheid gebruik maken om laatste 2 te bedanken om steeds op me te wachten.
=D> =D> =D> =D>
Post Reply