01/11/2007 Ruiselede

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bouten
Mountainbiker

Post by bouten »

Rond 9 uur aangezet voor de 50.Inderdaad wat veel baan in het begin maar de rest van de tocht viel toch goed mee =D> Goede bevoorrading. En Rik,precies nie veel gezien van VDB :wink:
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

@ Bouten.
Nee, onze Frank ook niet gezien.
'k Denk dat hij juist ne off-day had. :wink:
faceke
Mountainbiker

Post by faceke »

zone30 wrote:vertrokken rond 8:15 voor de 50km, zeer goed organisatie, vlotte inschrijving, goede bevoorrading, uitpijling,...
net voor de 2de bevoorrading iemand zien liggen met een ganse groep rond, en de ambulance gehoord, hopelijk niet erg, iemand nieuws erover?
Die persoon had een open beenbreuk,het bot zat eruit :-?
sofeurken
Mountainbiker

ruislede

Post by sofeurken »

mooi ritje,was enige jaren geleden dat ik hem gereden had en er is toch wel een en ander veranderd.Veel volk als altyd.bevoorr prima in orde.Ook n delegatie v chocolade jaques gezien met oa "rambo" nico eeckhout.veel beterschap aan de gekwetste persoon.
C a s r a n
Mountainbiker

Post by C a s r a n »

Ik ben er nog geraakt, in Ruiselede! :bounce:

Goed, want ik had in de voormiddag een looptraining in Knokke afgewerkt die daar maar om 11u40 gedaan was. Rond 13u15 ongeveer dan toch nog van start gegaan voor de 50km (organisatie liet het nog toe, en desnoods had ik gewoon de uitpijling op eigen bevoorrading gevolgd): mooie tocht en ondanks mijn late uur nog beide bevoorradingen gehad hoor (enkel de fiets afspuiten lukte niet meer). Er zat misschien ietsje te veel weg in, maar ik vond het niet erg... de organisatie heeft er een mooie tocht van gemaakt.

2.000 dlns, wisten ze me na afloop te melden. Op mijn late uur heb ik dus van de drukte geen last gehad. Op naar de toertocht in Knesselare, als ik die zaterdagnamiddag na een zwembadtraining in de voormiddag nog haal. :-)
baezie
Mountainbiker

Post by baezie »

twas weer dik in orde vandaag,gestart om 8.35u en praktisch overal goed kunnen doorrijden,mooie lange rechte stukken,goede bevoorrading,pijlkes goed zichtbaar en vlotte spuitstand,tot volgend jare =D> =D> =D> =D>
Federico
Mountainbiker

Post by Federico »

Deze ochtend om 08.45 uur gestart voor de 50 km. Goed bollend parcours, goede bepijling en dito bevoorrading. =D> =D> =D>

Geef toe :bounce: twee stukken banane, een kartje van een appelsien, ne pepsi, een stukske cake en dan nog nen aquarius voor de luttele geldsom van 1.75 euro.... Veel gaan ze daar nie aan over hebben... [-X [-X [-X

t'was fun, tot volgend jaar. :-D
Metalbiker
Mountainbiker

Post by Metalbiker »

HOI HOI

Ook de Tegenterters danken ruiselede voor de vlekkeloze organistie van jullie tourtocht. We hebben er met ons vijftien ferm ven genoten. Alles prima in orde en voor ieder wat wils.

Bedankt =D> =D> =D> =D> =D>

DE TEGENTERTERS

AARSELE
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

Metalbiker wrote:

DE TEGENTERTERS

AARSELE
Ik heb jullie gespot in het cafetaria .Mooie kledij hebben jullie !

De toertocht :
Voor mij is alles (kwa mtb ) begonnen in Ruiselede .Man ,man ,man miserie... Allez den eerste keer dan toch .Na drie keer Ieper te hebben gereden op 1 november noch eens beslist om naar Ruiselede af te zakken .Vastgesteld dat de organisatie perfect is .Parkeer begeleiders,vlotte inschrijving (was vroeger anders),perfect bepijlt ,knap buffet en bevoorrading ,goede afspuit ,prima douches ,...
Minpunt :Kilometer kloppen niet ,niets technisch .

Nog nooit op een toertocht zoveel BIKEDEVILS ( www.bikedevils.be )gespot . Collega's ,onze klassering zal er wel bij varen .

Groeten , pompier !
C a s r a n
Mountainbiker

Post by C a s r a n »

pompier wrote:Minpunt :Kilometer kloppen niet ,niets technisch.

Technisch was het idd niet, maar bij aanvang van het winterseizoen moet het een beetje loslopen... Deed jij de 50km? En hoeveel was die in werkelijkheid (ik heb immers geen km-tellertje op de mtb)?
Post Reply