04/11/07 Kampenhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
philip
Mountainbiker

Post by philip »

boegie wrote:Ben blij dat er al zoveel reactie is.Het is de eerste keer dat de Wtc-Relst een Mtb tocht in mekaar steken.Het zal de moeite zijn.Breng al uw maten mee en geniet ervan.Vergeet ook de KIDS niet voor da kindertocht.
Alleszins bedankt aan iedereen die komt biken.
Hebt ge een laatste update over de toestand van het parcours?
Guest

Post by Guest »

Ben benieuwd en zal dus morgenvroeg aanwezig zijn! Is een streek waar ik niet veel kom enkel met de koersfiets maar dat is niet hetzelfde! Wel jammer dat de tt van Langdorp op dezelfde dag valt.
boegie
Mountainbiker

Post by boegie »

Vince,hebt gij een laatstse update over de toetsand van het parcours?
Volgens mij zal het zijn zoals overal,sommige stukken vrij vettig.
Jokke_vlo
Mountainbiker
Location: Scott Scale 710 - Scott Spark 700RC worldcup 2015 - Scott Spark 900SL 2017

Post by Jokke_vlo »

Ik heb vanochtend de tocht gereden (kan morgen niet). Ze hadden de start wel beter in Kortenberg gegeven, want daar begint het en het is een absolute topper ! Ze hebben echt alle mooie stukken van Kortenberg (ook prinsenbos), Everberg, Meerbeek en Bertem waar je enigszins doorgang kan verkrijgen. Kenners weten dat dit knap is. Er is dus ook veel bos bij.

Het ligt er met de regen van gisteren in het achterhoofd, uitstekend bij, echt heel weinig modder. Het is wel tricky met alle bladeren en hier en daar de kasseien (of vele oude kasseien in boswegen die verdoken liggen onder dun laagje aarde of bladeren). Enige ervaring met gladde wegen is dus absoluut nodig. Ik verwacht wel enkele schuivers van de mannen die te veel risico in de bochten nemen.

Een gemiddelde van 20-23 (naargelang niveau) is haalbaar, maar let wel op het is nooit echt plat en na een tijdje gaat het wel wegen want de klimmetjes zijn toch niet altijd van de poes. Kort maar nijdig.

Alvast een proficiat aan de organisator. Heel duidelijke bepijling en zeer knap parcours. Zoals ik al zei was een start in Kortenberg (bv aan sporthal) niet zo slecht geweest..... ik weet dat de gemeente de laatste tijd mtb minded is en dat er een bloso parcours in aantocht is....(dossier is binnen)
philip
Mountainbiker

Post by philip »

Allez, ziet er heel goed uit.

Ik kom af met de velo van Vilvoorde, dan 55 km en dan terug.
cataloog
Mountainbiker
Location: Cannondale Rush 01, Olympia team 29"er, Merida SCultura

Post by cataloog »

Ik heb deze namiddag ook eens mijn fietske buitengehaald en het parcours (woon op 500 m van de start) grotendeels verkend. En alles is zeer goed bereidbaar buiten enkele stukken. Hier en daar is het opletten door het bladerdek maar dit maakt het ook spannend.
Als de hemelsluizen vannacht dichtblijven zal het zeker een mooie tocht worden.
mrdoorman
Mountainbiker

Post by mrdoorman »

cataloog wrote:Ik heb deze namiddag ook eens mijn fietske buitengehaald en het parcours (woon op 500 m van de start) grotendeels verkend. En alles is zeer goed bereidbaar buiten enkele stukken. Hier en daar is het opletten door het bladerdek maar dit maakt het ook spannend.
Als de hemelsluizen vannacht dichtblijven zal het zeker een mooie tocht worden.
Als gij op 500m woont vd start dan zijt ge bijna mijn gebuur!
fujiboy
Mountainbiker

Post by fujiboy »

Net terug van een mooie tocht,juist het laatste stuk wat was dat,misschien
in het vervolg een alternatief voorzien want het was niet leuk,voor de rest zoals gezegd prima,vlotte inschrijving,ruime bevoorrading,leuke padjes in het bos van Kortenberg,prima gedaan voor de eerste maal.
philip
Mountainbiker

Post by philip »

fujiboy wrote:Net terug van een mooie tocht,juist het laatste stuk wat was dat,misschien
in het vervolg een alternatief voorzien want het was niet leuk,voor de rest zoals gezegd prima,vlotte inschrijving,ruime bevoorrading,leuke padjes in het bos van Kortenberg,prima gedaan voor de eerste maal.
idd, absoluut niet slecht gedaan voor een 1e maal TT organizeren => proficiat

schoon toerken, veel nieuwe stukskes niet zo ver van huis leren kennen

enkel het laatste baggerstuk was er wel ewa over, ma soit, we zijn erdoor gebaggerd

op en af naar huis en 85 km, meer dan genoeg voor november
hatebreed
Mountainbiker

Post by hatebreed »

in et begin was er ene fotos aant trekke komen die opt internet?
nice tochtje het laatste was wel wa vettig ma voor de rest perfect
Post Reply