Grand raid Godefroy

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Beer
Mountainbiker

Post by Beer »

Nu een tijdrit van 8 km op de zaterdag (6 sept) voor de Grand Raid om een goede startplek te bemachtigen voor de zondag. Voorinschrijving verplicht: http://www.x-free.be/templates/home.php ... De%20races
Willy D
Mountainbiker

Re: Programma Grand Raid Godefroy

Post by Willy D »

serge wrote:
Willy D wrote:
serge wrote: De 160 km terug, die staat nog op mijn lijstje TO DO, eens kijken of ik mijn program kan aanpassen aan deze rit. =D> Thanx mannen.
komaan Serge ... tot de 7de om 7 uur 's morgens ... in de mist ... 5 graden en dan knal ... weg voor 160 km afzien in een machtige omgeving 8) 8) ik reken op uw wiel als mikpunt :wink:
Das tof, maar pak af en toe toch maar eens over.
:wink:
Ik wou normaal nog iets in het buitenland gaan rijden, maar ga nu toch voor de 160 km, het gaat een lang seizoen worden #-o .

Serge.
't zou goe kunnen zijn dat ik er niet geraak...heupproblemen die moeten worden opgelost. Timing: na 1 september maar ik MOET terug ok zijn tegen krokus 2009 en meneer doktoor moet tijd hebben.
Maar bij leven en welzijn en een perfect tijdschema geraak ik er... 'k zal wel eens overpakken :-D :wink:
wasbeer2006
Mountainbiker
Location: Cannondale F29 carbon 2 2013 - SRAM XX, Hope evo stealth, Notubes arch en crest

Post by wasbeer2006 »

Ziet er leuk uit. Denk dat ik me voor de 70 of 90 inschrijf meer is echt niet aan mij besteed.

Is het parcours verglijkbaar met houffalize? daar hangt vcanaf of ik de 70 of 90 doe!

Hoe train je in vredesnaam voor de 160KM? Dan moet je volgens mij toch wekelijks een tocht van 7 a 8 uur maken of mis ik dat nou. Diepe buiging voor degene die dat (goed) volbrengen
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

jimi wrote:de grg zit nu in het zoenkklassement,je MOET bijna de 160 rijden om genoeg punten te scoren,en dit terwijl mijn favoriete marathon dezelfde dag verreden wordt,OOK in het zoenk-klassement(bastogne)
luxeprobleem dud
kiezen = luxe, hé!
de 160 heb ik al gereden, minder dan 10 uur en zou wel eens willen weten of ik dat sneller kan.
Bastonge ontbreekt nog op mijn lijstje...zeer mooie omgeving en de rit zou redelijk technisch zijn.

't zal een keuze van het laatste moment worden...tenzij mijn ganse club voor de grg gaat (wel een unieke ervaring...die start om 7 uur...in de mist)
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

starten om 7 uur in de mist
wij stonden vorig jaar aan de start met de camper,vlak naast dat klotediscoteeksen met luidruchtige zatte walen die de ganse nacht kabaal maakten,slecht plaatske dus é.........
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

jimi wrote:starten om 7 uur in de mist
wij stonden vorig jaar aan de start met de camper,vlak naast dat klotediscoteeksen met luidruchtige zatte walen die de ganse nacht kabaal maakten,slecht plaatske dus é.........
2 jaar geleden (wat vliegt de tijd) stond ik op camping Halliru...vlak aan het water met op 1,5 meter van mijn tent een bende bierzuipende 40/70 km-rijdende nederlanders. Tot 2 uur hebben die aan het rampetampen geweest [-X . Ik heb wel nog nooit zo luidruchtig koffie gezet als die zondagochtend :wink:
DdT
Mountainbiker

Post by DdT »

Willy D wrote:
jimi wrote:de grg zit nu in het zoenkklassement,je MOET bijna de 160 rijden om genoeg punten te scoren,en dit terwijl mijn favoriete marathon dezelfde dag verreden wordt,OOK in het zoenk-klassement(bastogne)
luxeprobleem dud
kiezen = luxe, hé!
de 160 heb ik al gereden, minder dan 10 uur en zou wel eens willen weten of ik dat sneller kan.
Bastonge ontbreekt nog op mijn lijstje...zeer mooie omgeving en de rit zou redelijk technisch zijn.

't zal een keuze van het laatste moment worden...tenzij mijn ganse club voor de grg gaat (wel een unieke ervaring...die start om 7 uur...in de mist)
Reeds 2 keer Bastogne gedaan en t'is ferm de moeite. Dit jaar overweeg ik ook eens deel te nemen aan de 160 GRG. Serieuse uitdaging...
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

en ik heb die week de nacht, incl weekend, en ookal zou ik za en zo verlof nemen, na die nachtpost ga ik nooit fit genoeg zijn om degelijk te kunnen rijden

ik moet dus passen :evil:
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

ik kom zeker naar Bouillon...maar voor de 40 km 8) ...samen met mijne dan 14-jarige zoon! Eerst de vrienden van de langenasem uitwuiven :-({|= om dan enkele uren later zelf te starten.
DdT
Mountainbiker

Post by DdT »

Zondag de 90km verkend. Nu ja, twaren er 100km en 2580 hm. Had de dag ervoor blijkbaar serieus geregend en alles lag er een beetje glibberig bij. In de eerste 15 km reeds 500 hm'ers =D>
Toch niet van de poes daar in Boeljong! Deze wegelkes moeten niet onder doen voor bvb een Houffa.

Op de camping een flyerke meegepakt waar serieus reclame wordt gemaakt voor de 160km met 3380 hm'ers.
Indien wat normaal weer, gaan we er compleet voor. Buigen of barsten 8)

Is de 70 km lus vergelijkbaar, of iets vlotter bollend?
Post Reply