04/11/2007 Langdorp Goorbikers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Tomaçek
Mountainbiker

Post by Tomaçek »

Een delegatie van de Bierbikers zal ook aanwezig zijn !! :-D
Pikey
Mountainbiker

Post by Pikey »

Piksies ook natuurlijk. Niet te stoppen die mannen...
Hermans
Mountainbiker
Location: Cube GTC Reaction SL 29er 2014 - Cube Acid 26er 2006 (wordt SS project)

Post by Hermans »

Ik ben ook van plan deze gaan te rijden, het zou dan m'n 7de toertocht zijn. De andere 6 waren gewoon in de kempen dus redelijk vlak...
Ik veronderstel dat daar de ondergrond toch wat ruwer gaat zijn en er wat meer hoogtemeters inzitten.

Zelf ben ik nog wat aan het zoeken naar de juiste bandendruk op zo'n tochten, ik rij met Schwalbe Fast Fred banden in maat 2.25.
Iemand een idee wat voor ginder een goede basis zou zijn van bandendruk?

Thx Hermans
Hans78
Mountainbiker

Post by Hans78 »

klopt het dat het mogelijk is om tot 11u te vertrekken?
assuss
Mountainbiker

Alles

Post by assuss »

Juist terug van de afpijling en naderhand noch een groot stuk van de 60 km gedaan. Wat ik gedaan heb ligt er allemaal zeer goed bij. Wel enkele plassen doch er is steeds een wegje ernaast om deze te vermijden. Modder toestanden en zeer vettige ondergrond zullen er niet zijn. Ook de lastige en steile klimmetjes zijn allemaal goed te nemen. In de bossen wel veel bladeren (niet te vermijden rond deze periode van het jaar).
Voor de 60 km zijn er ongeveer 600 Hm. Voor de 4O km ongeveer 330 Hm.
Voor verdere inlichtingen zie site van de Goorbikers. http://www.goorbikers.be
Last edited by assuss on Sat 03 Nov 2007 18:03, edited 1 time in total.
the sentinel
Mountainbiker

Post by the sentinel »

Ik zal er zijn om te vertrekken rond 0800. 't zal maar voor de 40km zijn want mag nog niet verder van de trainer (lees 2hr30). Iemand zin om mee te rijden met een Cannondale Sobe?
Beny
Mountainbiker

Re: Alles

Post by Beny »

assuss wrote:In de bossen wel veel bladeren (niet te vermijden rond deze periode van het jaar).
#-o
allee joeng...
die hadden jullie toch wel mogen opzij gritselen... :lol:
MÖBIAAN
Mountainbiker

Post by MÖBIAAN »

Net parkoer voor stuk gaan verkennen. Ondanks de regen deze week ligt het er goed bij. Uiteraard hier en daar wel wat plassen en slijk en vooral ook bladeren, maar al bij al vlot lopend en snel parkoer. Deeltje Langdorp, ik veronderstel Bosberg ;-) heb ik wel voor morgen bewaard ;-) .

MÖBIAAN
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

ik rij met Schwalbe Fast Fred banden in maat 2.25
Ik zou toch stilletjes aan banden zoeken met wat meer profiel. En ik zou met heel weinig druk rijden. Ikzelf weeg 85kg en rijdt tubeless met 2bar druk, hutchinson pythons. Heb zojuist Nobby nics eropgelegd en ga morgen met 2,5bar rijden om uittetesten wat het beste is.
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

MÖBIAAN wrote:Net parkoer voor stuk gaan verkennen. Ondanks de regen deze week ligt het er goed bij. Uiteraard hier en daar wel wat plassen en slijk en vooral ook bladeren, maar al bij al vlot lopend en snel parkoer. Deeltje Langdorp, ik veronderstel Bosberg ;-) heb ik wel voor morgen bewaard ;-) .

MÖBIAAN
Dan zullen we de overshoes maar aantrekken zeker?
Morgen rond 9u present voor een ongetwijfeld mooie rit! :bounce:
Post Reply