04/11/07 Rumbeke (Roeselare)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
Dat is hier ook eentje dat ik al van het eerste jaar dat ik mtb al iedere keer gereden heb
en dit jaar ben ik weer van de partij.
't is ook eentje die op het lijf van de grote plateau geschreven is.
't is ook eentje die op het lijf van de grote plateau geschreven is.
- 2 fast 2 follow
- Mountainbiker
Post by 2 fast 2 follow »
@BeeVee
Hier de grote lijnen van de tocht, de juiste parcours beschrijving kan ik nog ni doorgeven.
Starten in Rumbeke naar Ziverberg, Moorslede halfweg bev. naar Passendale via de oude spoorwegbedding terug via beitem de kleite putten en dan moe maar voldaan naar de aankomst voor de apres.
Kwa road - offroad gehalte denk ik 40/60.
kwa parcours is het een mengelmoes van asfalt, kerkwegel, singletrack, technische stukjes en ook een modderige passage.
Voor verder info eens het TOPIC van vorig jaar opzoeken.
Greetz 2f2f
Hier de grote lijnen van de tocht, de juiste parcours beschrijving kan ik nog ni doorgeven.
Starten in Rumbeke naar Ziverberg, Moorslede halfweg bev. naar Passendale via de oude spoorwegbedding terug via beitem de kleite putten en dan moe maar voldaan naar de aankomst voor de apres.
Kwa road - offroad gehalte denk ik 40/60.
kwa parcours is het een mengelmoes van asfalt, kerkwegel, singletrack, technische stukjes en ook een modderige passage.
Voor verder info eens het TOPIC van vorig jaar opzoeken.
Greetz 2f2f
- 2 fast 2 follow
- Mountainbiker
@ ernie
Bedankt voor de tip ik zal het doorspelen aan de bevoegden, als je zelf de toer kent wordt dat glad brugske al vlug een gewoon brugje uit voorkennis.
Maar voor iemand die eerste maal de tocht rijdt kan dit gevaarlijk zijn, vooral als het nat is en met bladeren erop.
Greetz
2f2f
Bedankt voor de tip ik zal het doorspelen aan de bevoegden, als je zelf de toer kent wordt dat glad brugske al vlug een gewoon brugje uit voorkennis.
Maar voor iemand die eerste maal de tocht rijdt kan dit gevaarlijk zijn, vooral als het nat is en met bladeren erop.
Greetz
2f2f
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
ken da brugsken ook vorig jaar daar op m'n smikkel gegaan2 fast 2 follow wrote:@ ernie
Greetz
2f2f
- 2 fast 2 follow
- Mountainbiker
Juist nog een laatste verkenning gedaan het parcours ligt er overal goed berijdbaar bij met hier en daar een modderstrook, alé voor mij althans, als er een man/vrouw of 500 gepaseerd zijn zal het wel wa anders worden.
Voor de mensen met een GPS Feestzaal "Den Hazelt" Pastoor Slossestraat in Rumbeke (Roeselare). Voor de mensen zonder GPS die via de autostrade komen (Kortijk - Brugge of omgekeerd) Afrit 6 dan richting Roeselare nemen. Aan de eerste lichten Rechtsaf richting Rumbeke Platse. Aan de verhoging net voor het centrum naar LINKS aan de rechterkant is een KBC bank en een Café 't torreke.
Greetz en tot morgen é
2f2f
Voor de mensen met een GPS Feestzaal "Den Hazelt" Pastoor Slossestraat in Rumbeke (Roeselare). Voor de mensen zonder GPS die via de autostrade komen (Kortijk - Brugge of omgekeerd) Afrit 6 dan richting Roeselare nemen. Aan de eerste lichten Rechtsaf richting Rumbeke Platse. Aan de verhoging net voor het centrum naar LINKS aan de rechterkant is een KBC bank en een Café 't torreke.
Greetz en tot morgen é
2f2f
- BBstijntje
- Mountainbiker
Post by BBstijntje »
en voor de mensen met de fiets die van ingelmunster komen of izegem langs de gewone weg en niet langs het kanaal.