04/11/07 Rumbeke (Roeselare)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Big One
Mountainbiker

Post by Big One »

Vorig jaar ook deze tocht gereden en was heel tevreden over deze tocht, al is het niet makkelijk om in deze streek een goeie tocht in elkaar te steken. Dit jaar zijn we zeker ook weer van de partij.
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Dat is hier ook eentje dat ik al van het eerste jaar dat ik mtb al iedere keer gereden heb :bounce: en dit jaar ben ik weer van de partij.

't is ook eentje die op het lijf van de grote plateau geschreven is. :wink:
2 fast 2 follow
Mountainbiker

Post by 2 fast 2 follow »

@BeeVee
Hier de grote lijnen van de tocht, de juiste parcours beschrijving kan ik nog ni doorgeven.
Starten in Rumbeke naar Ziverberg, Moorslede halfweg bev. naar Passendale via de oude spoorwegbedding terug via beitem de kleite putten en dan moe maar voldaan naar de aankomst voor de apres.
Kwa road - offroad gehalte denk ik 40/60.
kwa parcours is het een mengelmoes van asfalt, kerkwegel, singletrack, technische stukjes en ook een modderige passage.
Voor verder info eens het TOPIC van vorig jaar opzoeken.

Greetz 2f2f
2 fast 2 follow
Mountainbiker

@ ernie
Bedankt voor de tip ik zal het doorspelen aan de bevoegden, als je zelf de toer kent wordt dat glad brugske al vlug een gewoon brugje uit voorkennis.
Maar voor iemand die eerste maal de tocht rijdt kan dit gevaarlijk zijn, vooral als het nat is en met bladeren erop.

Greetz

2f2f
stafke
Mountainbiker

Post by stafke »

@2f2f
@ernie
een stukje tapijt kan wonderen doen('t moet daarom geen Perzisch zijn)
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

2 fast 2 follow wrote:@ ernie
Bedankt voor de tip ik zal het doorspelen aan de bevoegden, als je zelf de toer kent wordt dat glad brugske al vlug een gewoon brugje uit voorkennis.
Maar voor iemand die eerste maal de tocht rijdt kan dit gevaarlijk zijn, vooral als het nat is en met bladeren erop.

Greetz

2f2f
ken da brugsken ook vorig jaar daar op m'n smikkel gegaan :evil: zonder veel erg maar degene die mee waren lagen wel plat van t'lachen met den dezen iere :lol: :lol: :lol:
Edge
Mountainbiker

Post by Edge »

Ik ga mij ook eens laten gaan.
Ik heb hem ook al een paar keer gereden.
Goeie tocht. En tis nie te ver
Tubeken
Mountainbiker

Post by Tubeken »

Knoop is doorgehakt, we gaan Rumbeke passen en gaan voor de hoogtemeters in Amougies.

Volgend jaar gaan we deze zeker aandoen, omdat we teveel afgezien gaan hebben in Amougies, dat weet ik nu al.
2 fast 2 follow
Mountainbiker

Juist nog een laatste verkenning gedaan het parcours ligt er overal goed berijdbaar bij met hier en daar een modderstrook, alé voor mij althans, als er een man/vrouw of 500 gepaseerd zijn zal het wel wa anders worden.
Voor de mensen met een GPS Feestzaal "Den Hazelt" Pastoor Slossestraat in Rumbeke (Roeselare). Voor de mensen zonder GPS die via de autostrade komen (Kortijk - Brugge of omgekeerd) Afrit 6 dan richting Roeselare nemen. Aan de eerste lichten Rechtsaf richting Rumbeke Platse. Aan de verhoging net voor het centrum naar LINKS aan de rechterkant is een KBC bank en een Café 't torreke.

Greetz en tot morgen é

2f2f
BBstijntje
Mountainbiker

Post by BBstijntje »

en voor de mensen met de fiets die van ingelmunster komen of izegem langs de gewone weg en niet langs het kanaal.
Post Reply