lmtb Zolder

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
sammyboy
Mountainbiker
Location: Bulls Bushmaster2, HS 33, Reba Team, Full XT,ritchey PRO & Ridley tiger ,RS recon, xt-lx, crossr

Post by sammyboy »

S k u l l wrote:
Ruben S. wrote:Maar als je dan aan een andere competitie meedoet is het toch langer, dan kan je dat gewoon worden.
Het seizoen loopt op zijn einde (is al gedaan), dus is het ergens wel logisch dat je niet zo lang meer moet rijden :wink:
Ik zorg gewoon dat ik rij zo hard ik kan :wink: Of de wedstrijd nu 1 uur duurt of 45 minuten, Afzien kan je toch hoor :-) en fun beleef ik ook aan het mountainbiken :-D Ik heb zelf ook heel de benelux cup & Flanders cup meegereden dus ik weet ook hoe lang die duren. Ik vind LMTB een prachtige competitie om het seizoen mee aftesluiten en vind het niet zo erg dat het maar 45 minuten zijn soms (bij de nieuweling in zolder toch). LMTB moet ook reglementen make hé :wink: en zij bepalen de tijd aan de hand van het aantal kilometer. In de benelux cup doen ze het soms via de tijd in de eerste ronde en dan zitten ze er soms wel wat over. Dus dan toch ook liever op het laatste van het seizoen soms 45 minuten rijden :wink: :-)
Allé tot de volgende LMTB hé :wink:

groetjes Sam
Post Reply