Vandaag het parcours eens gaan verkennen. Ik denk/hoop dat ik het juist gereden heb.
2 vragen:
- Was het parcours vorig jaar exact hetzelfde?
- Wie kent het parcours van dit jaar voor de volle 100% en wil mij de komende dagen ne keer 1 rondje begeleiden zodat ik weet of ik me niet heb vergist tijdens de verkenning?
16/02/08 6 uren Halle-Zoersel
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
De Janssens
- Mountainbiker
Post by De Janssens »
Weet iemand of de aflossingsmethode dezelfde zal zijn als vorig jaar (Dus telkens met een kniptang in alle hevigheid de lak van u stuur beschadigen om zo de nummer door te geven?). Het zal daar van af hangen of we dit jaar terug deelnemen of niet?
- Idd, exact hetzelfde...davevhs wrote:Vandaag het parcours eens gaan verkennen. Ik denk/hoop dat ik het juist gereden heb.
2 vragen:
- Was het parcours vorig jaar exact hetzelfde?
- Wie kent het parcours van dit jaar voor de volle 100% en wil mij de komende dagen ne keer 1 rondje begeleiden zodat ik weet of ik me niet heb vergist tijdens de verkenning?
- Ik zou gaan verkennen maar da's dan voor volgende week dinsdag of donderdag (en onder voorbehoud).
Stuur 'ns een mailtje naar de organisatie....In elk geval vind 'k dat toch een zwaar minpunt, zeker als we spreken over SURVIVAL. Dat moet verdikke met koord eraan gedaan worden, te hergebruiken op straffe van uitsluiting bij beschadiging !de janssens wrote:Weet iemand of de aflossingsmethode dezelfde zal zijn als vorig jaar (Dus telkens met een kniptang in alle hevigheid de lak van u stuur beschadigen om zo de nummer door te geven?). Het zal daar van af hangen of we dit jaar terug deelnemen of niet?
-
jan vb
- Mountainbiker
- Location: scalpel carbon 29er,supernormal 29er voor int slijk en ne canyon CF Ultimate slx koersvelo
hier de organisatie ik ben een paar dagen weggeweest.
Er zal een ander tijdsysteem worden gebruikt (zelfde als bij de peltercrossers)waarbij je de transponder achter in je fietstrui kan steken.
Het zal dus verplicht zijn van een fietstrui of rug zakje te dragen.
Jullie krijgen nog een bevestigingsbrief na het afsluiten van de inschrijvingen.
we zitten trouwens aan 30 inschrijvingen momenteel, teams en solo door elkaar
het parcours is exact hetzelfde en staat online.
binnenkort proberen we een filmpje te posten van een rondje op het parcours
Er zal een ander tijdsysteem worden gebruikt (zelfde als bij de peltercrossers)waarbij je de transponder achter in je fietstrui kan steken.
Het zal dus verplicht zijn van een fietstrui of rug zakje te dragen.
Jullie krijgen nog een bevestigingsbrief na het afsluiten van de inschrijvingen.
we zitten trouwens aan 30 inschrijvingen momenteel, teams en solo door elkaar
het parcours is exact hetzelfde en staat online.
binnenkort proberen we een filmpje te posten van een rondje op het parcours
-
jan vb
- Mountainbiker
- Location: scalpel carbon 29er,supernormal 29er voor int slijk en ne canyon CF Ultimate slx koersvelo
er zijn 75 startplaatsen teams en solo door elkaar als deze vol zijn is het gedaan.
als solo rijder kan je zaterdag tussen 12 en 13 uur nog inschrijven als er nog plaats is.
voor de teams kan dit niet en zit de afsluitdatum ergens rond het einde van de maand.
Er staat de 25ste op de site maar dat is een beetje "rekbaar".
we zitten nu aan 35 inschrijvingen.
als solo rijder kan je zaterdag tussen 12 en 13 uur nog inschrijven als er nog plaats is.
voor de teams kan dit niet en zit de afsluitdatum ergens rond het einde van de maand.
Er staat de 25ste op de site maar dat is een beetje "rekbaar".
we zitten nu aan 35 inschrijvingen.