20/10/07 Opoeteren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

jip jip, bepijling was niet echt goed. één keer kompleet de mist in gegaan, de rest lukte wel.

voor de rest, zonneke, prachtige herfstkleuren, zeer snelle track (1h40 rijtijd), fijne omgeving, leuke zaterdagnamiddag, en daar was ik na wat muizenissen wel eens aan toe. we kunnen der weer tegen, tot morgen.
daliz
Mountainbiker

Post by daliz »

Ik vond het een zeer geslaagde toertocht. Lekker gereden in een mooie omgeving en lekker weinig asfalt. In het begin een keer fout gereden omdat er ook bepijling was voor een wandeltocht (witte pijlen met een rood puntje). Nadat ik aan een andere biker heb gevraagd verder zonder problemen de route kunnen volgen. Gemiddeld 20 en een beetje op de 40 km., goed genoeg voor mij. Al met al een geslaagde tocht die ik volgend jaar zeker weer ga doen =D>
Mondeoracing
Mountainbiker

Post by Mondeoracing »

Schoon tochtje, goei bevoorrading en van die pijlen da viel goed mee wij zijn geen enkele keer verkeerd gereden op de 40 km.

Peltercrossers
Steven
Mountainbiker

Post by Steven »

Inderdaad mooie route en prima organisatie. Geen problemen gehad met de bepijling..
TitaTovenaar
Mountainbiker

Post by TitaTovenaar »

Volgens mij heb ik daliz geholpen met de pijltjes (als hij dat was juist voor de spitsing)

Bij een overweg, was mijn collega vergeten uit te klikken (of verkeerde kant), heel zijn knie open :-?
Toen nog iemand geholpen met een nie zo harde band, zijn pompje was niet sterk genoeg (mijne wel :P )

collega daar nog ergens om gegaan in een plas water/modder

Door gereden tot op de bevoorrading. Daar wat aandacht gekregen (collega toch :( )
En van bevoorrading via de weg naar dorne, naar de EHBO. En van daar met de fiets terug naar huis. Al bij al toch een kleine 50 km gedaan denk ik.

----------------------------------------
TT was idd prachtig, vooral die mooie rode bladeren. Bevoorrading was super, zo zouden ze altijd moeten zijn. :drunk:
Wat wel leuk zou zijn, (was zo bij de paar vorige die ik reed) was aan de inschrijving een blad in welke km de bevoorrading gaat zijn.

Tot volgend jaar
Dan is dit mijne achtertuin
Abductee
Mountainbiker

Post by Abductee »

Ook dat plaatje dat aangaf dat er nog 10km te rijden was vond ik een mooi detail :p

Mijn eerste tocht met de nieuwe cube, en zowel de tocht als de cube zijn goed bevonden =D>
daliz
Mountainbiker

Post by daliz »

[quote="TitaTovenaar"]Volgens mij heb ik daliz geholpen met de pijltjes (als hij dat was juist voor de spitsing)

Als jij een vrouw bent tussen de 45 en de 55 dan zou dat goed kunnen.
TitaTovenaar
Mountainbiker

Post by TitaTovenaar »

:oops:

ben geen vrouw

eerder een kereltje van 24 jaar met een kanarie geel windtex vest
daliz
Mountainbiker

Post by daliz »

TitaTovenaar wrote::oops:

ben geen vrouw

eerder een kereltje van 24 jaar met een kanarie geel windtex vest

Zou dat grappig zijn geweest dat jij me de weg had gewezen :-D Ik heb de 40 km. gereden met een jongen uit Bree, maar ben zijn naam vergeten :oops: , zijn maat reed de 25. Lekker gefietst en achteraf nog een lekkere Westmalle genuttigd =D>
ClassicDriver
Mountainbiker

Post by ClassicDriver »

Mooie tocht.
Goed berijdbaar parkoers.

Alles tamelijk gemakkelijk omhoog gekomen behalve de ene klim met boomstam. Hier kon gene hop meer vanaf op die helling :oops: :P :wink:

Voor de rest de weg tamelijk goed gevonden. Alleen laatste keer bij het oversteken van de steenweg recht door gereden en niet naar links.
Helemaal tot onder op een Y uitgekomen. Ik was niet de enigste. Kwam nog een man of 5-6 af. Toen maar terug omhoog gereden en het pijltje zien staan.

voor de rest moet ik nog leren doseren. Veels te hevig in de eerste 20km. Dit moeten bekopen in het tweede gedeelte met een eind gemid van 21,9 :roll:
Post Reply